בהמשך לדיון קודם

בהמשך לדיון קודם

עד כמה אפקטיבי בעיניכם הפרסום באתרים הגדולים של הרפואה המשלימה? התקשרו אלי היום שני אתרים, והציעו לי לקדם את הפרסום אצלהם. מצד אחד נראה לי שהרבה אנשים מכירים את האתרים, ואז זה יכול להיות סבבה. מצד שני- יש שם מליוני מטפלים, אז אולי הולכים לאיבוד? הסכומים לא ממש גבוהים, אבל בכ"ז זה יוצא סכום שיוצא מהכיס, והשאלה היא אם נראה לכם שיש טעם להשקיע, והאם יש לזה כיסוי (בעבר פרסמתי לחינם באתרים גדולים שלא קשורים לתחום, וזה לא ממש הביא תוצאות...)
 

dudusapir

New member
חבל על הכסף

מי שמחפש עיסוי לא ממש נכנס לפורטלים של רפואה משלימה ואז מחפש מטפל מתוך ים מטפלים. מחפשים בגוגל! לכן המטרה היא לקדם את האתר בגוגל. כל הפורטלים מבטיחים הבטחות וגם מספרים שאלפים נכנסים בכל יום אליהם. קידום בגוגל ניתן לעשות לבד בחינם או בתשלום או ע"י חברה שמתמחה בזה (וגם שם יש להזהר).
 
לא מסכים איתך בכלל

אני אישית לפני כמה שנים שכרק התחלתי עם שיווק עצמי החלטתי לנסות את אתר "מטפלים". הם נתנו חודש חינם לבנית האתר והתאקלמות ואח"כ צריך להחליט. מכיוון שאני איש מחשבים לשעבר לקח לי בדיוק יום וחצי לבנות לי את האתר ולכן היה לי חודש ממש חינם לבדיקת האפקטיביות של הפרסום. בסוף בחודש כשהתקשרה אליי נציגה לשאול אם אני רוצה להתחיל לשלם 50 ש"ח בחודש אמרתי לה שבוודאי ובוודאי כי כבר בחודש החינמי הגיעו אליי 3 לקוחות משם (ו2 מהם הפכו ללקוחות קבועים של שנים אח"כ) כך שכבר בחודש הנסיון כיסיתי חצי שנה של שימוש. עד היום לדעתי הבאתי מאתר מטפלים לדעתי עבודה בשווי 30 שנות מנוי
מה שכן, צריך לזכור שלא היו אז אצלם אלפים ועשרות אלפים של מטפלים והיום יש פחות פניות משם. גוגל זה כח גדול מאוד אבל זה ממש ממש לא הכל. דווקא בתחומי נישתיים יש הרבה אנשים שמחפשים מחוץ לגוגל והטראפיק שמגיע לאתרי נישה הוא הטראפיק הכי חזק שיש. הקטע הכי מעניין פה הוא שבאופן כללי ניתן לומר שיש לך סיכוי הרבה יותר גבוה לעלות למישהו שחיפש בגוגל עם הפרסומת שלך בפורטל של רפואה משלימה מאשר עם האתר הפרטי העצמאי שלך. מעבר לכך - כל לינק מפורטל רפואה משלימה אל האתר העצמאי שלך עוזר לך בקידום האורגני בגוגל שזה גם חשוב מאוד... בקיצור אני תמיד המלצתי ותמיד אמליץ להחזיק אתר אחד גדול עם מידע ותמונות שבנוי באופן מכירתי ונותן את כל המידע ללקוח ואז קידום שלו גם בגוגל בתשלום אבל גם בכל הפורטלים ע"י מיני סייטס. חברות שתמעסקות בקידום בגוגל זה משהו שאני לא ממש מאמין בו. מי שמבין קצת בנושא יודע שכדי להיות במקום באמת בולט בגוגל צריך או לשלם על קישורים ממומנים (שבשביל זה ממש לא צריך אותן) או להיות פעיל וליצור לינקים יום יום לאתר שלך מאתרים אחרים עם PR גבוה ואת זה הם לא יעשו בשבילך בחיים.
 
ועוד נקודה חשובה

אנחנו צריכים לזכור שאנחנו עוסקים בנישה מאוד מיוחדת מבחינת פרסום. טיפול אחד מגיע מפרסומת וזה כבר שווה את הכסף. לפעמים מגיע מישהו שנהיה לקוח קבוע ועוד מביא אחריו 2 חברים ואז בכלל... זה לא דבר שאפשר להגיד על חנות צעצועים למשל שמפרסמת באינטרנט או על כל עסק אחר כמעט. עסקים אחרים לא יוכלו לדעת ב100% כמה הפרסומת "הביאה" וגם הסיכוי שלקוח אחד יבוא מהפרסומת ויקנה משהו שעולה יותר מהפרסומת עצמה הוא קטן יותר. מצד שני - אנחנו ממש לא רוצים כל לקוח וגם לא רוצים כמה שיותר לקוחות. אנחנו סלקטיביים בלקוחות שלנו בניגוד לחנות צעצועים למשל ואנחנו לא רוצים שיבואו מאות של פניות מפרסומת בכל מקרה... אני אישית חושב שפרסום בתשלום הוא משהו שיכול מאוד לעזור. אבל לא סתם לזרוק 20 או 50 שקל לאיזה מקום אחד, לראות שלא באים לקוחות ואז לוותר... יותר בכיוון של לעשות חודשיים נסיון בהם משקיעים 500-1000 שקל על פרסום, לעשות סקר שוק איפה הכי משתלם, ולנסות... אני אישית די בטוח שמי שיפזר פרסומות ב1000 שקל על גבי 10-20 אתרים חזקים למשך חודשיים בצורה מושכלת - יקבל יותר כמה וכמה לקוחות חדשים ואם יש לו מה להציע ללקוחות לטווח ארוך אז הוא יביא גם קבועים שיגרמו ל1000 שקל שהוא הוציא על פרסומת להראות כמו בדיחה.
 

yoelnd

New member
נסיון וטעיה

היי מצד אחד הייתי בעבר מנהל פורומים בתחום המשלימה כעונה על תשובות מלאות ו"מקדם את עצמי" ואולם אפשר לספור באצבעות כפות ידיים שבאו מזה. מאידך אם יש לך אתר שלך - לפחות דף בית ממותג טוב , אין ספק שאפשר להשחיל אותו במקומות טובים ללא תשלום. אני ניסיתי בעבר את שיטת התגמול לאתרים ע"י "קופון" ולהתחלק ברווחים ואף באחוזים גבוהים מאוד (יותר מ50%) ואף אחד לא מסכים אז המסקנה היא כי כסף מיידי ולא מעניין אותם מעבר לכך במקום למשוך אליי מטופלים במגוון התחומים שלי ולעשות כסף יותר קל! אני מאמין בשיטת הפל"א (פה לאוזן) וחשיפה מירבית לציבור באמצעות הרצאות, לעבוד עם חב' ביטוח (כי הזול גם מביא טיפולים ארוכי טווח וחברים - שלח לחמך למים.......). וכמובן הכי חשוב הינו שימור הלקוחות לטווח הארוך ע"י תגמות של הבאת לקוח, פינוק ליום הולדת, ועוד...... בהצלחה!
 

0 אור 0

New member
שאלה לגבי לינקים מאתרים אחרים

אם האתרים שלנו מופיעים בחתימה בתפוז, זה נחשב או שגוגל מזהה את זה כסוג של התכתבות פנימית? ושאלה נוספת במקרה שאתה יודע (אשמח גם לבדיקה שלך ושל אחרים בפורום). כשאני מחפשת בגוגל את האתר שלי - בהתחלה הוא בכלל לא מצא את האתר שלנו אפילו אם נתתי משפטים יחודיים לגמרי מתוך האתר, היום כשאני רושמת בגוגל "מגע מרפא" זה עולה לי ראשון. ותהיתי אם זה בגלל שמחשב שלי כל הזמן אני נכנסת לאתר הזה, או שגם אם מישהו אחר יחפש הוא יראה אותנו ראשונים.
 
תשובות

1)למיטב ידיעתי הלינקים מהחתימה בתפוז תופסים ואפילו ככל שתדברי ביותר פורומים והלינק שלך יופיע ביותר פורומים זה רק יחזק אותו. חשוב מאוד גם מה הטקסט שממנו יוצא הלינק לאתר שלך מבחינת רלוונטיות (לדוגמא "לחץ כאן" זה לא טוב...) 2)אם את מדברת על השבועות הראשונים שהאתר שלך היה באויר אז יכול להיות שגוגל עוד לא אינדקסו אותו פשוט...
 

0 אור 0

New member
תחפש בגוגל "מגע מרפא"

ותראה אם האתר שלנו עולה, אצלי הוא מופיע במקום הראשון בחיפוש, אבל יש לי הרגשה שזה יכול להיות בגלל שאני כל הזמן נכנסת מהמחשב הזה על ידי הקשת המילים במקום לכתוב את הכתובת .. www.gal-holistic.022.co.il
 

0 אור 0

New member
היתה לי הרגשה שזה אופטימי מדי

ומייצג רק את הכניסות מהמחשב שלי ולא מצב כללי, זה לא שפרסמנו כל כך הרבה שצירוף מילים כל כך נפוץ יקפיץ דוקא אותנו למעלה ... תודה.
 

vadisimus

New member
גוגל

0 אור 0 , את רואה האתר שלך במקום ראשון בגוגל בגלל היסטוריה חיפוסים שלך בגוגל. כדי לבטל האפשרות הזה, את צריכה להכנס להגדרות של גוגל ולחסום היסטוריה חיפוסים שלך. אם לא תמציא, אני אעזור.
 
למעלה