בהצלחה וקצת מהחמות שלי:

בהצלחה וקצת מהחמות שלי:

יש לי חמות רומניה. כזו שהלשון מתגלגלת בפה עם כל האותיות הגרוניות. יפה שאפשר למות למרות 75 שנותיה, חכמה כשד וחדה כתער. ההתנסחויות שלה אינן משתמעות לשתי פנים והנה התורה של חמותי על רגל אחת: אהה וסליחה מראש על הבוטות אבל הגברת עושה לי בית ספר בכל מה שקשור בישירות המדהימה שלה. "אשה צריכה להתעורר בבוקר, חשוב שדרך החור של התחת של בעלה היא מיד תבין את הכיוון בו הבולבול שוכב. לפי כיוון הבולבול(תאמינו לי שבולבול הוא כינוי עדין למילה הנכונה שהגברת משתמשת בה.. פורום חדש ולא כל כך נעים לי לכתוב את המילה זין..) היא תדע מיד את מצב הרוח של בעלה באותו הרגע. אם הוא פרוע, היא צריכה להניח לו, אם הוא במצב רוח טוב היא צריכה לפנק אותו על כך ולקנות לעצמה זוג נעליים שחלמה עליו באותו השבוע , אם המצב רוח לא מוגדר ולא מובן תרימי את הרגליים ולכי שבי בבית קפה .. בהזדמנות הראשונה תחייכי כאילו כלום וזהו!!" אהה ועוד דבר שכתוב בתורה היא אומרת "אשה בונה, אשה הורסת".. יעני לא חשוב כמה אני צודקת והבן שלה לא. אני זו שמחרבנת את העניינים. וזה שאני חולה ומטורפת על האשה הזאת כבר אמרתי לכם?
 

anat30g

New member
וואו!!!!

גם חמותי רומניה.... אצלם אוכלים הרבה ממליגה. אבל הטיפוס שאת מתארת מזכיר לי דווקא את דודה של בעלי (גם רומניה אבל מטרנסילבניה) ולא את חמותי...
 

ציפי ג

New member
אני לא בטוחה

שחמותי יודעת איך נקרא איבר המין הגברי. (בכל אופן, זה כלל שאסור לדבר על הנושא הזה בבית שלהם, כך שאף פעם לא נוכחתי בידיעותיה בתחום).
 
למעלה