בהריון מגבר אחר

בהריון מגבר אחר../images/Emo4.gif

זקוקה לתמיכה, עצה, משהו. טעיתי פעם יחידה בחיים ושכבתי עם גבר אחר (היתי בדיכאון והוא בדיקו היה שם בשבילי) וכעונש נכנסתי להריון, לא בטוחה שזה שלו, כי באותו לילה היתי גם עם בעלי, בבוקר לקחתי גלולת פוסטינור בתקווה שהכל יעבור, אבל לא ואני עכשיו בהריון. אני ובעלי מאוד רצינו ילד נוסף (יש כבר 2) ועבדנו על כך במשך שנה שלמה בלי שום תוצאות וברגע ששכבתי עם גבר אחר נקלטתי! אף אחד לא יודע שהיה גבר אחר, ואני מתמודדת עם זה לבד. אני רוצה לעשות הפלה אך לא רוצה שבעלי ידע על כך (זה יהרוג אותו שילד שכל כך חיכה לו לא יגיעה) אני מפחדת להשאיר אותו כי הוא יכול לגלות עם הזמן שזה לא שלו. אם אתם לא רוצים לענות, אל תענו, אבל מבקשת לא לשפוט, אני עושה את זה טוב מאוד גם ככה. תודה שהקשבתם
סליחה על הטעויות
.
 
ועוד משהו....

אני לא עצמאית ז.א. אין לי חשבון בנק נפרד, כל הוצאה כספית גלוייה לבעלי. לא מבקשת עזרה, אלה עצה, מה לעשות?
 

llior1981

New member
עונש

יש צדק בעולם ואני לא שופט הפרת אמון עכשיו תשלמי את המחיר
 
כמו שביקשתי בלי לשפוט../images/Emo4.gif

אם אין מה לכתוב אל תכתבו, אני תפקידי להעשים את עצמי.
 

עלי קטן

New member
תשארי אותו

תשארי אותו.כי זה יעזור לך ולא.אם מבלי ידעתו נעשה.וחזרת אליו באותו ערב.לא משנה רק שלא תפילי ושיהיה לידה קלה והמון הצלחה
 

נימרודל

New member
לפי דעתי...

עשית טעות, נכון. אבל עכשיו השאלה העיקרית היא האם את מתכוונת לשמור את זה בסוד כל חייך, או שאת רוצה שזה יתוודע לבעלך. לפי דעתי- כל סוד סופו להתגלות (במיוחד סוד בכזה קנה מידה). אז אם תעשי הפלה הוא יגלה את זה, ישאל אותך למה לעזאזל עשית את זה ואת תצטרכי לספק לו תשובות. אם הילד יגדל ואיכשהו ממראהו החיצוני או כל סיבה אחרת הוא לא יראה "שלו" את גם תצטרכי לספק לו תשובות. בכל מקרה,גם אם תשיגי בדרך כלשהי סכום כסף שיכסה את ביצוע ההפלה- בעלך ידע על זה. כרגע את פשוט צריכה להחליט: 1. האם את רוצה את התינוק הזה או לא. 2. איך לספר את זה לבעלך. כולנו עושים טעויות, אבל על טעויות משלמים, ולצערי כל אחד לומד את זה על בשרו בדרך שונה.
 
אוקיי...

אני בהחלט בעד כנות - אבל... אם לא היה הריון על הפרק - הייתי בהחלט רואה לנכון להתוודות ולשאת בתוצאה - כואבת ככל שתהיה... אבל מה יקרה עם הילד? האם האבא יתייחס אליו אחרת לאור המידע? האם הוא עלול שלא להכיר בו? האם זה עלול לעלות בגירושין? ואם כן (וזה יהיה לגיטימי ביותר) מה יהיה בגורל שני הילדים הנוספים? השאלה הבסיסית היא כמובן אם היא תהיה מסוגלת לחיות בידיעה שאחד הילדים שלה עלול להיות מגבר אחר. אולי בכלל שיחה עם בעל מקצוע נייטראלי היא הפתרון הטוב ביותר?
 

נימרודל

New member
סביר מאד שהדברים האלה יקרו

אבל אני רק מנסה לדמיין לעצמי מה זה לחיות כל החיים עם כזה מטען... לא יודעת, אולי זה דווקא המחיר שצריך לשלם על הטעות הזאת, לשמור את בבטן. אני לא בעד הפלה, אני פשוט חושבת שאם האבא יגלה מתישהו בשלב מאוחר יותר שהוא לא האב הביולוגי של הילד, מה זה יעשה לו אז? ז"א... כל התרחישים האלה יכולים לקרות גם בעוד 10 שנים. מצד שני, אולי דווקא אז הקשר שלו עם הילד ירכך את המכה... אבל אי אפשר לדעת. זה יכול להיות לכאן או לכאן.
 
מבטיח - לא תהיה מילה אחת של שיפוט :

אני מסיק ממה שאת כותבת שתי מסקנות : א - את בשלב מוקדם יחסית של ההריון - שהרי אחרת לא היית מדברת על הפלה. ב - קיים סיכוי שהילד הוא מבעלך. אז אני אתחיל בהמלצה - אל תפילי, מכל כך הרבה סיבות - נפשיות, רפואיות - ובסך הכל רציתם עוד ילד... לדעתי - בשלב זה את מענישה את עצמך ואין צורך שמישהו נוסף יסבול מכך. הילד שלך יצטרך אבא, אמא ומשפחה - וכעת כל שנותר לך הוא לספק לו את זה. לילד לא משנה מי האבא הביולוגי שלו - לפחות לא בשלב הזה (אולי מתישהו בעתיד המאוד רחוק) העיקר שיש לו אבא שרוצה אותו. אם את יודעת שבכל פעם שתסתכלי לילד שלך בעיניים תיזכרי באותה טעות - והיא תגרום לך לחשוב פעמיים אם לטעות שוב - דיינו. נסי לתעל את רגשות האשם לטובת מתן אהבה לילדך ולבעלך - ולא לכעוס עליו באופן לא מודע על-כך שהוא "עונש" כולם טועים, החוכמה היא להמשיך לחיות ולהתמודד עם התוצאות. וזאת - כמובן - רק דעתי.
 
אני רוצה להגיד משהו מטומטם, אני חדשה כאן, אגב

אני אנסה להרגיע אותך, שלא תעשי שטויות. למקרה ולא ידעת... "פוסטינור, גלולת היום שאחרי, מהווה טיפול בטוח ואפקטיבי למניעת הריון לאחר קיום מגע מיני ללא אמצעי מניעה. פוסטינור מפחית את הסיכוי להריון בעקבות מגע מיני לא מוגן ל - % 1". את בעצמך אומרת שבאותו הלילה היית גם אם בעלך. לא סביר שאם לקחת את הגלולה "ביטלת" רק אחד מהמגעים המיניים שהיו לך והשני (אחד מהם) נקלט. ז"א, לפי מה שאני מבינה את קודם שכבת אם שני הגברים ואח"כ לקחת פוסטינור, נכון? אז אפשר להסיק מזה שיכול להיות שההריון הוא לא מאותו היום/הערב/הלילה. אני מציעה לך לא להיות פזיזה, ולא לספר לאף אחד שום דבר אלא לקבוע תור לרופא גינקולוג (במקרה ועדיין לא עשית כן) שלא באיזור מגורייך, והוא יוכל להגיד לך את התאריך המשוער בו נכנסת להריון לפי גודל העובר. והוא יכול לטעות. (ככה היה אצלי, לפי גודל העובר והשק הריון אמרו לי תאריך משוער, ובשבוע 12 כשהלכתי לשקיפות אמרו לי שאני בשבוע 14). ומה אני מנסה להגיד? תנסי. לא נרא לי סביר שלקחת גלולה שאגב השפעתה בתוך 72 שעות מקיום המגע, ואמרת שלקחת אותה בבוקר ונקלטת. הלוואי וזה היה כל כך פשוט להקלט, את בעצמך אומרת ששנה לא הצלחת... אז בכל זאת, תנסי. מה יכול להיות? הרופא ישאל אותך אם ההריון רצוי, ובמקרה ותגידי שלא, את יכולה לבקש שהביקור לא יתועד. את גם לא צריכה לשפוט את עצמך. אין להשיב הנעשה על קדמותו, אבל הנעשה אם נעשה ממצוקה נפשית...בקיצור, עזבי, אל תתייחסי למה שאמרים לך (יעני החטא ועונשו, מי שאומר לך את זה, לא היה במצב יאוש, כנראה). מקווה שהצלחתי לעודד אותך קצת.
 
עבור מתוסכלת..

בתור אחד שמכיר את הסרט הזה...קצת יותר מקרוב... אם החלטת להפיל - תלמדי מהמקרה! אם לא...את צריכה לגשת ל"חוקי" שלך, לספר לו בכנות מוחלטת שהיית עם גבר אחר...ויש סיכוי שההריון הזה ממנו, אין לך שום זכות שבעולם...לאלץ אדם שבחר לחיות חיי משפחה להתמודד עם סיטואציה כזו. אין לך שום זכות שבעולם..ולו הכי קטנה לגרום לחוקי שלך לגדל ילד לא שלו. אם הוא בחר שכן - הרווחת. אם הוא בבחר לנטוש...זה שלו - מותר לו..ואין לך זכות לעשות כלום בניגוד לידיעתו ובניגוד לרצונו! את מנסה להתייפייף פה...ולהצתדק, אבל אם הייתה לך מעידה חד פעמית שאת כ"כ צרה עליה, איפה היה לך המצפון , היכולת, החשק...להזדיין עם בנאדם ועם בעלך באותה יממה? אם באת לקבל עצה...קחי אותה אם באת לקבל תמיכה וחיזוקים - תמשיכי הלאה. מרגיש גודש של קיא...שכנראה הולך להיפלט לו בדקות הקרובות.
 
קחי עצה...

בתור אחד שמכיר את הסרט הזה...קצת יותר מקרוב... אם החלטת להפיל - תלמדי מהמקרה! אם לא...את צריכה לגשת ל"חוקי" שלך, לספר לו בכנות מוחלטת שהיית עם גבר אחר...ויש סיכוי שההריון הזה ממנו, אין לך שום זכות שבעולם...לאלץ אדם שבחר לחיות חיי משפחה להתמודד עם סיטואציה כזו. אין לך שום זכות שבעולם..ולו הכי קטנה לגרום לחוקי שלך לגדל ילד לא שלו. אם הוא בחר שכן - הרווחת. אם הוא בבחר לנטוש...זה שלו - מותר לו..ואין לך זכות לעשות כלום בניגוד לידיעתו ובניגוד לרצונו! את מנסה להתייפייף פה...ולהצתדק, אבל אם הייתה לך מעידה חד פעמית שאת כ"כ צרה עליה, איפה היה לך המצפון , היכולת, החשק...להזדיין עם בנאדם ועם בעלך באותה יממה? אם באת לקבל עצה...קחי אותה אם באת לקבל תמיכה וחיזוקים - תמשיכי הלאה. מרגיש גודש של קיא...שכנראה הולך להיפלט לו בדקות הקרובות.
 
שלום למדמם -

אומנם יש על מה לגנות את המעשה - אך היא ביקשה במפורש תמיכה. אני מאמין שהיא מרגישה מספיק רע לבד בלי שיתנו לה בראש. אם היא אזרה אומץ וחשפה את עצמה ואת פרטי המקרה כאן - המעט שאפשר לעשות הוא להתעלם אם גודש הקיא עולה. לכן - אם אין משהו טוב להגיד - עדיף לא להגיד. יהב
 
בלי לשפוט...

נכון, על טעויות חייבים לשלם.. אבל הכל תלוי בגודל הטעות. במקרה שלך, הטעות יכולה להעמיד את הנישואין בסכנה ואף יותר מכך... יש כאן ילד באמצע כל הסיפור.. עצה שלי- דבר כזה לא יכול להיות ב"סוד" לאורך זמן- בעלך ישים לב שאת בהריון ומשום מה יקבל את הרעיון המטורף שהילד הוא שלו. צריך להיות אנושי בעניין הזה- את לא יכולה להוליך אותו שולל ולהאמין כי הילד שלו ולאכול את עצמך מבפנים לעד. עצה שלי, באמת..- לשאת במלוא האחריות ולספר לו. תהפכי את ההחלטה 'שלך' להחלטה 'שלכם'. בהצלחה.
 

כריסטי26

New member
המלצה

תעשי בדיקת אבהות. אם הילד של בעלך, תשאירי אותו. אם לא תעשי הפלה, תשימי כל יום סכום כסף קטן מזומן בצד במגירה, כשתאספי מספיק לכי לעשות. תלווי מחברה, ותחזירי לה בתשלומים בסכומים שבעלך לא ירגיש.
 
כריסטי26 את יודעת איך מבצעים בדיקת אבהות

שאת ממליצה עליה? לפני שאת מייעצת, תבדקי את עצמך
 
בהריון מגבר אחר, המשך../images/Emo26.gif

היתי היום אצל רופאה, לא סימפטית במיוחד, נורא ממהרת היא אמרה שעדין מוקדם מאוד לעשות הפלה, שאני צריכה לחקות עוד 10 ימים אז זה כבר 36 ימים להריון (שבוע וחודש) ואז אלך לעשות בדיקת אולטראסאונד ששם יקבעו אם לעובר יש דופק ואז עם הבדיקה הזו אני צריכה ללכת לאיזה בית חולים, נדמה לי אסך הרופא או אסוטה? ושם יעשו לי. יותר מזה היא לא רצתה להגיד מאחר ואמרה שאין לה זמן בשבילי
(הגעתי בלי תור) האם זה נראה לכם הגיוני, שאני צריכה לחקות כל כך הרבא זמן? חשבתי שכמה שיותר מהר כך יותר טוב, לא? תודה
 
התכוונתי,שלא ניתן לאות עובר או לבדוק לו דופק

מהדקה הראשונה... אני עשיתי אולטרסאונד ראשון בשבוע 7
 
למעלה