בואו נעשה זאת רישמית

bis fd

New member
בואו נעשה זאת רישמית

שמי באטריס אני מורה לאומנות ובינהם גם זכוכית עם זכוכית אני עובדת בהלחמות ,ויטראז' ועיצובים בזכוכית חומרים לעבודת חרוזים קניתי לפני חצי שנה, והתחלתי לעבוד איתם עם פתיחת הפורום הזה. העזרתכם ובזכותכם ותודה
 

bis fd

New member
בבקשה להיות עדינים

אלה החרוזים הראשונים שלי סתם..בלי עדינות לתת ביקורת בונה..ורעיונות לשיפורים אם היתי רוצה מחמאות לדבר הזה לא היתי מראה
 

michal_sil

New member
בהצלחה, ביאטריס!

לדעתי, כדאי לך לנסות ליצור חרוזים עגולים בהתחלה ומשם להמשיך לצורות נוספות. בספר של קורינה יש הוראות מפורטות ביותר למתחילים- ממליצה לך לקרוא ולהתאמן לפי השלבים המוצעים בספר.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
מה קורינה?

בשביל מה יש חברים? אנחנו נעזור לך וקורינה תשדרג אותך כאשר לא נוכל יותר.
 

spectacular

New member
הראשונים תמיד מיוחדים

יש לי ממש מעט נסיון גם אני יצרתי בנתיים ראשונים כאלה, אז טיפים ראשונים שלי- לתכנן מראש עד כמה שאפשר, למשל צבעים, צורה, גודל סופי, ולנסות להגיע לצורה הרצויה בפעם אחת, בלי חזרות אחורה ובלי לנסות לתקן או לשנות,לנסות לא "להתמרח", אני בעיקר מתרכזת בלכוון את הלהבה למקום הנכון ולהרגיש את התנועה, וממש חמודים החרוזים שלך,במיוחד הירוק, האם זה זכוכית קשה או רכה?
 

bis fd

New member
לא יודעת לענות

איזה זכוכית זאת אני רק יודעת שיש לי בעית תכנון צבעים ,בגלל כאלה שהצבעים משתנים אחרי החימום
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
כל הבוד בכלל לא רע

את החרוזים הראשנים שלי אי אפשר לקשר כלל עם חרוזים. איפה למדת? רק בפורום? אם כן אז עוד יהרגו אותנו. ליידי תודה.
 

bis fd

New member
אני לומדת ממכם../images/Emo24.gif

יש שלושה חדשים, שיצאו מהשיפוד מחר יש לי רק 3 שיפודים, בהזמנה האחרונה לא שלחו לי שיפודים מגיל רפאל
 

bis fd

New member
תוצר היום

נכון שיש שיפור? הכי קשה לי עם הצבעים שמשתנים לי בחימום והתכנון הלך
 

bis fd

New member
אמנון../images/Emo124.gif

זה המבער שאיתו אני משתמשת היום
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
תמונה אחת...

אלף מילים.טוב עשית שצילמת את כל העסק. ראשית המבער שבו את משתמשת לא יתן תוצאות טובות יותר, הוא נחות אפילו מהאט הד משום שאינו נמנה על מבערי הטורבו, הפחית הקטנה שמסתירה את החרירים מיועדת לויסות כמות האויר שהמבער צורך אך אין לו כוחחות שאיבה מספיקים. המבער השני, לכשיושלמו חיבוריו, יתן תוצאות בהרבה יותר טובות. שולחן הנגרים אמנם אוחז במבער אך הידית והמלחציים מרחיקים אותך מהשולחן, מצאי שיטת אחיזה אחרת לברנר השני, פרקי ואכסני את המלחציים במקום אחר, כסי את השולחן בפח להגנה מפני שריפה, פח נירוסטה יהיה נפלא, בקשי מבעלך ליצור איתי קשר אם זה יתאפשר לו בשהיתו בירושלים בעתיד הקרוב. חוץ מזה הסטודיו ראוי לקנאה.
 

bis fd

New member
תודה על התשובות

יטופל המבער השני פינצטות יש לי המון...אבל יותר קל לי כרגע עם הפליר..יבוא הניסיון את המאמר קראתי..אבל אין לי עדין משקפים...וכל פעם אני עובדת קצת כי יש לי רק 3 שיפודים....אילת זוכרים..אני היחידה בעיר שמחזיקה ציוד זכוכית ולא תמיד מגיעה כל ההזמנה מהצפון
 

michal_sil

New member
גם אני משתמשת בפלייר למתיחת

סטרינגרים והאחיזה טובה יותר מאשר בפינצטות, אותן אני שומרת למטרות אחרות.
 

forestdevil

New member
מסכים עם אמנון... נא לקרוא.

הייתי ממליץ לך לקרוא את המאמר למתחילים שבקטגוריית המאמרים. לבדוק שיש לך איורור טוב!!, מטף!!!, משקפי דידיום!!!!!!! אל תגידי לי שמכרו לך משקפי פלסטיק כהות לעבודה עם חרוזים... הם הבטיחו שהם לא יעשו את זה כי הם הבינו שזו הטעייה. בבקשה תגיבי להודעה הזו עם תשובה לכסות את השולחן, ולפחות את איזור העבודה בפלטה של נירוסטה או אפילו פח. והמלצה, לקנות פינצטות, זה הרבה הרבה יותר טוב מאשר פלאיירים, נוח ומיידי. חוץ מזה, החרוזים שלך משתפרים מיום ליום. עלי והצליחי. אור. כל הכבוד.
 

shiranr1

New member
יואו איזה קטע-

עשיתי פעם שילוב זהה בדיוק כמו החרוז השקוף והפס הכתום שלך!! (רק שכשאני הוצאתי אותו מהורמיקולייט, היה לי רק חרוז שקוף בלי זכר לפס הכתום...) :-|
 

forestdevil

New member
אם תעבירי אותו שוב בתנור...

יכול להיות שהכתום יחזור, לזה קוראים "striking".
 

natali_rh

New member
איזה יופי, עושר של צבעים

נהדר, עכשיו מחכה לראות חרוזים וכדי לעזור לך להרגיש יותר טוב הוספתי את הצמיד הראשון שלי שנעשה עם חרוזים שהיו בין היותר מוצלחים מהראשונים.
 
למעלה