בועות מחשבה - אריאנה-TPB

idodo35

New member
בועות מחשבה - אריאנה-TPB

ארינאה, הוא קומיקס פנטזיה ישראלי שיצא בין השנים 2003-2004 פרי עטם של ערן אביאני ואביב אגר.
הסיפור הינו סיפור בסיסי למדי. חבורת הרפתקנים מארץ "ארינאה" נשלחים לעצור מכשף מלהשלים טקס מסתורי שייתן לו כוח גדול החבורה כוללת את: גודאר הגמד,סת' המכשף,סנתיוס האלף, דאנארה הכהנת, אג'ה לן הלוחמת ,מאריק מנהיג החבורה ואחיה של אג'ה לן החבורה עוברת דרך יערות והרים ולוחמים באורקים,טרולים וזומבים במטרה להגיע לטירה בה מסתתר המכשף הרע.
כפי שאמרתי הסיפור הוא דיי פשוט, אך כאן תמון היופי של הסיפור. למרות העובדה ששמענו הרפתקאות מסוג זה פעמים רבות בעבר הדמויות הססגוניות, העולם המעניין והכתיבה המעולה מצליחים לגרום לך לשכוח מהבסיסיות ולהנות מהחוויה. יש לציין שלמרות העובדה שהדיאלוג כתוב בעברית (שלפכות לדעתי היא שפה שקשה לכתוב בה דיאלוג מצחיק או אפי לעומת אנגלית) הוא מרגיש טבעי ואין את ההרגשה של "זה יעבוד יותר טוב באנגלית" בה אני נתקל במקרים רבים.
האומנות של ארינאה גם היא עשוייה טוב עם עיצובים ייחודיים לדמויות הראשיות כמו גם ליצורים בהם הם נלחמים ובמיוחד לזומבים (שנראים ממש מלחיצים...).
בנוסף לסיפור עצמו נמצאים באוגדן מספר אקסטרות כמו מכתבים מהיוצרים, ציורי טיוטה מתהליך היצירה ושני סיפורים קצרים. אחד שנכתב על ידי אורי פינק (יוצר זבנג) ואחד שמתאר את ה"מאחורי הקלעים" של הסיפור שניהם משעשעים למדיי

לסיכום "ארינאה" הוא סיפור פנטזיה נחמד ביותר שעושה את מה שהוא עושה טוב ועם הרבה אהבה. האומנות טובה, הדמויות מהנות ובסך הכל זוהי חוברת שעושה הרגשה טובה בזמן ואחרי הקריאה. אני ממליץ בחום לקנות ולקרוא עם עוד לא קראתם!
לפי הבנתי האוגדן כרגע ניתן לרכישה בקומיקס וירקות ב75 ש"ח.
 
למעלה