בוקר אור ועידכון...

nickey

New member
בוקר אור ועידכון... ../images/Emo13.gif

אתמול בצהריים שלפתי את הכרטיס של הממיר והלכתי לסידוריי, חזרתי רק באיזה 11 וחצי בלילה, גיליתי את השותפה יושבת על המיטה בוהה בטלוויזיה שמסרבת לעבוד, כולה רותחת מעצבים, ישר התחילה לצעוק עליי, אך אני לא נשארתי חייבת לה... מסתבר שחברותיה לא ידעו שהדברים שהן השתמשו בהם שייכים לי בעצם, והיא גילתה רק כשהיא חזרה מהעבודה. מרוב שצעקנו כבר חשבתי שיבואו לדפוק לשאול מה קרה.. בסיכומו של דבר, הסכמנו שבפעם הבאה שנביא חברות שיישארו לישון, מראש נגיד להן מה מותר ומה אסור, כדי שלא יהיו בעיות. מפה לשם עברנו לדבר על נושאים אחרים, להכיר קצת האחת את השנייה, עד שהיא עברה לגור איתי, היא גרה עם החבר שלה, ונפרדו בצורה די מגעילה. ועוד המון דברים. אבל בסופו של דבר, אני שמחה לבשר (
) על שלום בית זמני.
 
לא ידעו?

אני לא יודעת מה איתך, אבל כשאני מתארחת אצל חברות שגרות עם שותפים אני שואלת אותן על כל דבר אם זה שלהן כדי למנוע מצב שאני אשתמש במשהו ששייך לשותפה, כנ"ל כשמתארחים אצלי או אצל השותפות שלי. משחת שיניים זה עוד מילא, קשה לי להאמין שהן לא ידעו שהמחשב שלך ולא של החברה שלהן (ועוד אמרת שהן הכחישו שהן נגעו בו משמע ידעו שהן לא בסדר) והסבון היקר - אני חושבת שאם רואים משהו יקר או סתם אמצעי קוסמטי גם אם הוא זול, נהוג לוודא למי הוא שייך. הן ידעו שהיא גרה עם עוד בחורה, הן לא חשבו לשאול? לא נראה לי לעניין.
 

nickey

New member
היא טוענת

שהיא לא ידעה שהן השתמשו בסבון שלי, הן השתמשו רק בשמפו וקונדישינר שלה, אני גיליתי רק כשחזרתי, צעקתי עליה ואחרי שהלכתי היא צעקה עליהן, גם על השימוש במחשב וגם על השימוש בסבון. במקלחת יש רק סבון אחד והן חשבו שזה שייך לה ולא לי. היא עבדה בזמן שהן שהו בחדר, ולכן לא יכלה להשגיח עליהן, רק כשהיא נעדרה הן השתמשו במחשב. כך לפחות היא אומרת.
 

unholy

New member
אוי!

אז דווקא יצא מזה משהו טוב:) להכיר את השותפה יותר טוב...זה נחמד לחיות עם מישו שאתה קצת מכיר וזה לא רק שלום שלום
 
למעלה