בוקר גשוםםםםם

בוקר גשוםםםםם../images/Emo183.gif../images/Emo182.gif

השמיים לא מפסיקים לנזול פה. שיהיה לכולם יום חמים ונעים ובריא. יעל
 
בוקר טוב שחר

יעל מה שלומך? מאיפה התמונות המקסימות האלה???? ואיזה קליעה יפה כל תמונה לנושא המתאים... איך אתם? יום נעים אורית
 
אני בסדר, רצה לפגישה בחוץ

התמונות באות מכל מיני מקומות שאספתי. והנה לכם עוד אחת... בגלל שאני אוהבת ילדים.
 
טל מצוין. כיף לו בגן ../images/Emo85.gif

אתמול הייתה אחר הצהריים אספת הורים. כל הורה בנפרד עם הגננת. היא נתנה סקירה על הילד לכל אחד וחיוותה דעה לגבי מוכנות לכיתה א'. בשנה הבאה הוא עולה לא'. קיבלתי כאלה פידבקים נפלאים. אתם צריכים להבין שזה ילד שהיה כל כך לא מפותח מילולית ופיזית עד גיל ארבע והיום הוא פרח. ממש פרח. מדבר נפלא, מביע את עצמו בצורה מדהימה, אוצר מילים עצום, כושר ניתוח נהדר. יודע לקרוא משפטים קצרים, מוכשר מאוד בחשבון. פשוט דמעות בעיניים. היא אמרה שהוא בפירוש מתאים לעלות לכיתה א' ואני הייתי מאושרת. עשה לי את הערב. והנה פו הדוב בשבילכם. הדוב האהוב על טל. הוא ישן איתו כל לילה, מחובק.
 
באמת מרגש.

אלו חדשות טובות וחוץ מזה שזה מחזק את דבריי כאשר אמרתי שלקות פיזית, הקלאב פוט, לא חוסך מהילדים שלנו כלום ואף מוסיף להם. מצ"ב אתר ציור של פו הדב במיוחד לטלטלון http://www.edu-negev.gov.il/tapuz/noamtp/limod/hagar/hagar_files/gallery.htm ואולי גם פה תמצאו משהו נחמד... http://www.coloriages.net/menu/index.htm יום נעים אורית
 
תודה, אורית, ועוד משהו קטן...

כשאת רוצה להוסיף קישור עשי את זה למטה, במקום המיועד לקישורים במודעה, אחרת אי אפשר ללחוץ אלא צריך להעתיק את השורה ולפתוח. בסדר? אם את לא יודעת איך עושים את זה, טכנית, תגידי לי ואסביר לך.
 
את מדברת על הקישור לפו הדוב?

כן באמת יש לי מה ללמוד, אז איך באמת עושים את זה? תודה שוב יום נעים אורית
 
ואפשרות נוספת

שהלינק יהיה בתוך ההודעה עצמה. למשל : פו הדב ואיך עושים? מתחת לתוכן ההודעה יש "קישורים בתוכן ההודעה" בצד ימין רושמים את המילים שיהוו לינק (פו הדב) ובצד שמאל את הכתובת (http://www....). האפשרות השנייה "כתובות אינטרנט נלוות" ואז הלינק יהיה מתחת להודעה.
 
לנו היה לילה נוראי ../images/Emo186.gif

תותוש היה עם חום 39.3. הוא ישן כל הלילה צמוד אלי ויונק המון. רק זה הרגיע אותו. פעמיים נתנו לו אקמולי. והוא ישן בלי נעליים. אפשר לספור על אצבעות כף יד אחת את מספר המקרים שהוא היה בלילה בלי מתקן. אבל הוא כל כך סבל שלא יכולתי להוסיף לו את זה. הרופאה אמרה הבוקר שאין מה לעשות אלא לחכות. אם ימשיך החום עד יום חמישי אז נראה. ומה שמוזר שכבר שני לילות חום וביום לא. ובנוסף הגדול בבית עם דלקת עיניים. ואני מסיימת שפעת קשה עם שיעול נוראי. מתי אביב?
 
ועכשיו שוב 39 ../images/Emo10.gif

אבל הוא מתפקד בסדר גמור, חוץ מלאכול (אבל לפחות יונק הרבה) אז אני מחכה עם האקמולי.
 
אוי, אש"ת, איזה באסה../images/Emo101.gif../images/Emo184.gif

שירגיש טוב. וגם את. כל הכבוד שאת מניקה למרות שאת מרגישה רע. תבריאו מהר.
 
אוף נמאס כבר

גם מלחיץ החום הזה, איך יש לך עוד כח לעשות דברים נוספים בבית חוץ מלטפל בו ובך ולהיות פעילה בפורומים. מקווה לשמוע מחר שאתם מרגישים יותר טוב! יום נעים אורית
 
למעלה