בוקר טוב או שאולי לא?

m i c h a l y

New member
בוקר טוב או שאולי לא?

עיון בפורום פריון מלמד אותי שכל תחושות התסכול שלי הן כאין וכאפס לעומת הדבר האמיתי, אך בכל זאת, החודש זה הנסיון הרביעי שלנו, והפעם אפילו אין סימנים מטעים. פשוט אין כלום! כל התחושות של לפני מחזור שדאגו להטריד אותי בכל הנסיונות הקודמים לא קיימות, אפילו לא נפיחות קלה בבטן התחתונה (שאותה קל מאוד להמציא...) בכל אופן אני יודעת שסבלנות היא מילת המפתח, אך זה לא ממש משנה את הרגשת העצב והתסכול. בעוד חמישה ימים אני אמורה לערוך בדיקה אך מראה הפס האחד כ"כ מייאש שאני פשוט לא מתכוונת לערוך אותה, גם אם המחזור המטעטע שלי יגיע רק בעוד חודשיים! אני יודעת שההודעות הפסימיות הן לא מטרת פורום נהדר וחשוב זה, אך כיוון שסיפור הנסיונות שלנו הוא בגדר סוד הייתי חייבת לשפוך כאן קצת... לימים טובים יותר מיכל.
 

פּוֹנְג

New member
מיכל. ../images/Emo140.gif

חלק ממטרת הפורום הוא להיות כאן בשבילך ובשביל מי שצריך גם בהודעות הפסימיות, אז אין לך על מה להתנצל. אני לא יודעת מה עדיף, סימני שווא, ואכזבה או ללא סימנים ופחות אכזבות. (זאת אומרת, כמובן שאני יודעת מה עדיף
) אבל - אין חוקיות בנוגע לסימנים לפני הריון, יש בנות שגילו שהן בהריון רק כשעשו US אחרי כמה שבועות... (אבל זה כמובן קיצוני) מה שכן, ארבעה חודשים זה לא זמן שצריך להתחיל להלחץ בו. כניסה להריון היא נס, ונס לרוב האדם לא קורה כל יום. קיימת איזו שהיא סטטיסטיקה ואני לא זוכרת אותה כרגע במדוייק, אבל בגדול היא אומרת שבכל מחזור יש סיכוי של 20 - 17% להכנס להריון... גם כשהכל תקין. כל כך הרבה דברים צריכים להיות מתואמים על מנת שזה יצליח, שזה אכן נס כשזה קורה. וזה יקרה. ובינתיים - ברוכה הבאה.
 

מעיןבר

New member
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

לא רק כדי לענות על השאלות אלא כדי להיות קהילה תומכת לימים המתסכלים האלה... במאמרים שלנו יש מאמר על איך להעביר את הזמן עד הבדיקה - הנה עוד דרך "לשרוף" כמה דקות. אני יודעת שזה קשה, אויש כמה שאני יודעת (הייתי שם הרבה מדי פעמים) אין מה לעשות, קוברים את הראש בעבודה/לימודים/בעל/חברים ומנסים לשמור על השפיות...
 

m i c h a l y

New member
תודה תודה תודה

עכשיו אני הולכת "לצאת" מכל המחשבות האלה ולהכנס לסחרור סדר היום שלי. וכתגובה לשרשור אחר - אפשר אולי להוסיף מאמרים בנוגע לחישוב ימי הביוץ (דבר שנראה מובן מאליו אך למי שאין איזה ספר טוב או חברה טובה בהריון - זה לא...) כמו כן יש מידע בסיסי לגבי "עשה ואל תעשה" בזמן הריון (או המתנה להריון) שאולי מתאים יותר לפורום הריון ולידה אך שם כולן כבר עתירות ידע בנושא כך שנושאים אלה תופסים מעמד שולי למדי. אין לי כוונה "להפיל" עליכן משימות. אני בהחלט חושבת שהרמת הפורום הזה זו יוזמה ברוכה הכרוכה בהרבה מאוד עבודה. פשוט קראתי בשרשור אחר כאן כי תשמחו לקבל רעיונות. בנוסף, אני שמחה לנדב את עצמי להכין חלק מהדברים (פשוט אין לי את כל הידע הדרוש) אז אשמח לעזור בכל דרך (לערוך חומר גולמי למאמר, לתרגם וכו')
 

מעיןבר

New member
בשעות האלה אני לא מסוגלת ללמוד...

אפילו הבנזוג מבין שצריך לעשות אתנחתא...
 

מעיןבר

New member
הוספתי מאמר שנמצא עכשיו גם בטאגליין

אם יש הערות/שאלות/בקשות נוספות - נא לשלוח לי במסר. ופונג - גנבתי כמה דקות ע"ח ההמתנה למישהו, לא לכעוס...
 
תהיי אופטימית !

כאחת שהייתה בנסיונות ארוכים להרות, כולל 3 מחזורי טיפולים אני יכולה להגיד לך ולעודד אותך שהסבלנות משתלמת ! אל תמהרי להיכנס למסקנות שמשהו לא בסדר. מבטיחה לך שזה יבוא והפסים האלו יביאו איתם אושר גדול. תאמיני לי הייתי במקום שלך !
 

ניקול3

New member
שלום לך מיכלי ../images/Emo13.gif

ראשית קחי
ותתעודדי קצת. התסכול שלך מוכר ומובן מאוד, אך כמו שאמרו לך האחרות, הסבלנות בכל זאת הדבר החשוב ביותר. רציתי גם לספר לך שבחודשי הנסיונות שלנו היו לי כל חודש המון סימנים מקדימים (בעיקר כאבים חזקים בשדיים), ודווקא בחודש שנקלט היו לי פחות סימנים (ולא היו בכלל כאבים). סתם כדי שתראי שממש אי אפשר לצפות את הדברים האלו, לפעמים יודעים מראש (כלומר מרגישים מוקדם) ולפעמים לא. בכל אופן שיהיה
 
ניקול יקרה

רק מתוך סקרנות כמה זמן לקח לך להכנס להריון אני מנסה מזה 3 חודשים ועדין מלאת אופטימיות
 

ניקול3

New member
../images/Emo52.gif על התגובה המאוחרת...

בחודש הרביעי בלי גלולות נכנסתי להריון. מי יודע, אולי גם לך מספר 4 יביא מזל?
 

פוקית27

New member
מיכל יקרה ,../images/Emo24.gif

כמה שאני מבינה אותך. מחר היום הגורלי שלי אבל את האמת אני כבר לא מצפה . בשביל לא להתאכזב אני עובדת על שיכנוע עצמי כבד שהנה מגיעה לה עוד מכשפה . לא נורא עוד שבוע וחצי חוזרים לעבודה. שיהיה קל ויעבור מהר.
 

m i c h a l y

New member
תודה לכל התומכות../images/Emo142.gif

ולך פוקית - מליון בהצלחה. אני כ"כ מקווה לראות מחר הודעה נלהבת שלך על עזיבתך פורום זה... התשובות של כולן מאוד מעודדות, וגורמות לי להסתכל קדימה אל המחזור הבא, עם הנסיונות שאיתו... שיהיה לכולנו בהצלחה, מיכל.
 
למעלה