בוקר טוב אנשושים

Deerest

New member
ובלי מחשבה כלל

נראה לי שאני זה שצריך עכשיו לעוף אלייך...
 

Deerest

New member
הסנטימנטים העזים

שאני חש, מופנים דווקא לצנצנות השבורות שלי. אלו שהקדשתי להן זמן ורצון כדי לתקן אותן, במקום לרוץ ולקנות חדשה. יש לי גם הערכה רבה יותר למכונית ישנה שמטופלת במקומות הדרושים. אלו החדשות, זה לא חכמה גדולה שהן נוסעות. תחושת ההקלה הרגעית אומרת הרבה, נכון. לא נראה לי שמדובר במערכת יחסים שתגרום לכזו תחושה בעקבות כזו שאלה. צריך הרבה העצמה אישית כדי להדביק צנצנת. ועוד יותר העצמה כדי להנות ממנה.
 
אולי... ואולי לא...

מן הסתם, נסיון רק יוכל להגיד את הדבר. מי שלא התנסה לא ידע. מי שהדביק יגיד שכך כדאי מי שלא, יגיד שלא כדאי ומי שהדביק וגם לא, יאמר... אולי...ואולי לא... אגב, לא חשבתי על מכונית חדשה, חשבתי דווקא על בלי מכונית. זה מתקשר יופי ל"התפשטות" שדיברת עליה והמילה התפשטות באה מהמילה פשוט... כל מכונית, גם ישנה וגם חדשה, זו חוכמה גדולה שהן נוסעות... כדי להדביק צנצנת, צריך דבק, לא העצמה אישית. הדבר האחרון שהעצמה צריכה זה...דבק. כל דבר שפג תוקפו, מעלה עובש...אפשר לקלף את העובש מלמעלה ולהעמיד פנים שזה טרי אבל... it's not my cup of tea.... אפשר להתאדר ולהתפאר רק שזה בדיוק מה שמראה... שזה לא זה...
 

Deerest

New member
את כנראה צריכה

לראות את הצנצנות שלי. אלו שתקנתי כלל לא דומות למקור. לפעמים אני בכוונה שובר כי... מתוך השברים ניתנת הזדמנות ליצור משהו אחר.
 

spectacular

New member
ואני חושבת

על אותם אנשים שאני פוגשת יום-יום ש"נשברו" ו"הודבקו" לפעמים חסרים להם איברים, לפעמים איבריהם "מתוקנים" וכבר אינם כפי שהיו, הגוף אינו שלם,אבל יש בו חיים ונשמה, וכשאני מביטה על הקו של ה"שבר",הצלקת, אני מלטפת בעינים,ומרגישה כמה כואב, והמראה השבור יפה בעיני,מכובד,ראוי לגאוה, כמו שבמקום שבעלי תשובה עומדים, צדיקים גמורים-אינם.
 

Deerest

New member
אני חושב

שיש קשר הדוק בין התכונה הגורמת לאנשים להשליך דברים שיש בהם שימוש לבין התכונה הגורמת להם להשליך אנשים בגלל דברים שכבר לא משתמשים.
 
../images/Emo141.gif../images/Emo39.gif../images/Emo142.gif../images/Emo20.gif../images/Emo141.gif../images/Emo39.gif

לכל אלה שהגיבו תודה מכל ה
נהניתי לכתוב, לשתף ולקרוא את מה שכתבתם כבר מזמן רציתי לכתוב לכם את התגובה שלי שכן זה אפשרי ולא משנה מה הסיבה ברגע שמסכימים האהבה חוזרת ובגדול ויכולה להיות כמו בהתחלה
 
אישה,../images/Emo39.gif

לא עשית שום דבר שלילי,בעיניים שלי,ממש כלום,רק הבעת דעה,ושאלת שאלה... קרה כאן משהו,שהוא תוצאה של משהו אחר,שהלך והצטבר....והתפוצץ.. לפעמים זה טוב שזה קורה,כי אז מתעוררים למציאות אחרת,משובחת יותר, והכי חשוב שהגרעין קיים..
 
למעלה