בוקר טוב, ובקשר לכלבה שלי יוקה....

טלגל

New member
בוקר טוב, ובקשר לכלבה שלי יוקה....

יש לי פינצ'רית חמודה שאימצנו כשהיתה בערך בת שנה. היא כמובן נובחת על כל המתקרב לביתנו וזה לא כל-כך מפריע לי. יותר מפריע שהיא נוהגת לתקוף רגליים ולנשוך נעליים ביחוד של ילדים קטנים. יש לי פעוט בן שנה ו חמישה והיא מדי פעם כשהוא מגזים בטיפוס עליה תוקפת אותו לעיתים בעדינות ולעיתים ממש נושכת. מדוע היא מודאגת מקטנטנים? ומה לעשות כשהיא מנסה לנשוך את ילדי הקט? אני נוהגת להכות אותה קלות על אפה ולומר לא בקול תקיף. האם זה בסדר? מה עוד ניתן לעשות?
 

thepoper

New member
תשובות והערות

א. איך פינצ'רית וחמודה??? ב. היא לא מודאגת מקטנטנים, לפעמים כשהם משחקים הם קצת מגזימים עם הנשיחות, אבל אם תראי לה שזה כואב, היא תפסיק, תנסי פעם לעשות קולות של כאב כשהיא נושחת אותך ותראי שהיא מפסיקה - זה מצחיק. ג. כן, פשוט תיהי תקיפה ותצעקי עליה קצת. זה לוקח זמן אבל תיהי סבלנית והיא תחונך למופת.
 

lilithmm

New member
בעיית התנהגות

שלום טלגל! אני ממליצה לך בחום להתייעץ עם מאלף מקצועי ומוכר שאת מכירה אנשים מרוצים שאילפו אצלו, בקשר לבעיית ההתנהגות שתיארת. יתכן שניתן לפתור את הבעייה בקלות. כדאי לכם, אם האילוף יצליח זה בהחלט ישתלם לכם. תתקשרו ותתיעצו טלפונית. יש כאן בפורום המלצות על מאלפים.
 

© Tweety ©

New member
תראי

הכל מתחיל ונגמר בחינוך של הכלב. ברגע שהיא קיבלה את המסר שזה בסדר לנשוך ולהרוס נעליים ומידי פעם לנשוך אותכם היא ממשיכה בקו הזה. לכלב צריך להציב גבולות אל תשכחי,שאחרי הכל מדובר בחיית להקה שמסתכלת על בני האדם כעל המנהיגים שלה ולכן אתם מכתיבים מה לעשות כמובן,שהכל לטובת הכלב. עכשיו,יכול להיות שהסיטואציה של הטיפוס של הילד עליה מאוד לא נעימה לא והיא מתגוננת תנסי להרחיק את הילד ממנה שהוא מבצע את האקט הזה ולרואת אם מדובר בזה או סתם בכלבה שאוהבת לנשוך. אם היא ממשיכה לקחת מיד את הילד ולנזוף בה אני לא ממליצה מכות אפשר לעצום את העיניים בתחושת כאב,או ל"ילל" יללה שתשדר לכלבה שהיא הכאיבה. אפשר לנזוף אפילו בקשיחות לתפוס את הפה ביד (אבל לא בצורה בתכאיב) ולהגיד "אסור" "לא יפה.." וכו'. ברגע שתראי שהיא משחקת בלי לנשוך תצ'פרי אותה כלבים הם פיקחים הם מבינים מהר מאוד את התנהלות העיניים. ואם לא,תמיד יש את האופציה של המאלף או וטרינר שמומחה בבעיות התנהגות (ד"ר נועה הראל למשל) אם את פונה לאופציה הזו תוודאי שהמאלף יאלף רק בשיטות הומניות ולא עם מכות,הצלפות וכו/. בהצלחה
 

טלגל

New member
המון תודות על התשובות, נתתם לי

כיוון מחשבה. וכן היא פינצ'רית אבל מה זה מקסימה.......!
 

Mical the III

New member
ניצול מכוון שכבר קיבלת תשובה../images/Emo121.gif

אני מקווה שזה בסדר
האם מותר לשמור תמונות של כלבים מכאן? כי יש לאנשים פה פשוט כלבים מ-ד-ה-י-מ-י-ם! אפשר?
 
למעלה