בוקר טוב חברים

Darek engel

New member
בוקר טוב חברים

אני אולי יתחיל בזה שמאוד טוב לי היום ואם אני חושב על זה אז לא הייתי רוצה לשנות ולו במעט את החיים שלי.אני לפעמים וכאן אני קצת ישתף על עצמי מתמודד חבל על הזמן הקשיים רבים זה שואב ממני לפעמים את כל הכוחות שיש לי עד שאני מרגיש מותש פיזית ממש .אז מה זה שווה אם שואלים אני אגיד למה כי אני הרגשתי מזה להיות למטה להיות בתחתית הכי אפלה שיכול להיות משם אני קמתי חוויתי את ההתעוררות הרוחנית שלי.אני היום חי את מי שאני באמת אני לא עושה חשבון לאף אחד מלבד לבורא שלי לאלוהים כמובן ולעצמי וזאת המתנה הכי יפה והכי טובה שיכולתי לקבל לעשות חשבון לעצמי בעצם אני לא משקר יותר לעצמי אני כנה .אני יכול לדבר על זה שעות על שעות העיקר שרציתי לשתף זה אז שיהיה לנו סוף שבוע מלא אהבה .
 
בוקר טוב..

אולי תספר לנו על התהליך שעברת.. איך זה קרה ומה עבר עליך.. אני מאוד אשמח לשמוע.. ואני חושב שגם אחרים.. אור ואהבה
 

לנושנוש

New member
כן, מאוד כללי ומיסתורי.

גם אני הייתי בתחתית בחרדות ודיכאון ומשם התחברתי לרוחניות וזאת הייתה דרכי לעלות למעלה. מה שכתבת היה מאוד כללי ואני אשמח אם תספר פרטים. פרטים שיהיה אפשר להתיחס לדבריך במורה יותר ספציפית, אם בא לך כמובן.
 

Darek engel

New member
בוקר טוב

אני יתחיל בזה שאני את השנים הכי חשובות בחיים שלי עברתי בצורה מאוד קשה הילדות שלי היתה ילדות קשה מאוד מבחינה חומרית לא היה חסר כלום בבית אבל זה הדבר היחיד שהיה לי מעבר לזה לא היה לי כלום.ככה גדלתי במין בועה של בדידות וחוסר כנות לעצמי למשל ידעתי שאסור לי להראות חולשה אסור לי להיות אני אני חייב להיות תמיד מישהו אחר.זהו זה ככה על קצה המזלג כמובן שקרו עוד אירועים שעיצבו את מי שהייתי.אני עשיתי דברים נורמלים כמו כל ילד הלכתי לתנועת נוער הייתי בחוגים בקיצור עשיתי המון דברים ניסיתי תמיד כי תמיד לא סיימתי הייתי מתחיל ואז הייתי מפסיק למה כי תמיד הייתי בטוח שאני לא אצליח . הצבא זהו נושא מלא עבורי אני שירתתי שירות מלא בהתחלה היה לי נורא טוב בצבא אבל אז חוויתי פרדה אבל זה לא רק זה אני הייתי מלא זה היה הקש ששבר אותי ככה הכרתי את הסמים ואיך להסביר כאילו קיבלתי מתנה כאילו סוף סוף מצאתי את עצמי סוף סוף יכולתי לא להרגיש כלום הייתי למעלה אבל אז באה הנפילה הגדולה ההתמכרות אני עברתי דרך מאוד כואבת עד השפל התחתית למזלי לא היתה לי הסתבכות עם החוק אבל עדיין השפל הוא אותו שפל .הכשיו באה ההתעוררות אני לפני עשר שנים בערך הכרתי את התוכנית של מכורים אנונימים זה לא עזר לי היה לי עוד כח ולא ממש רציתי לעזוב עולם שהגן עלי ולזרוק את כל המסכות שבניתי במשך השנים ואז פתאום להיות ערום חשוף לכל העולם .אז עברו עוד שנתיים של שימוש סבל הרס אני יום אחד בבית בשעות הבוקר בזמן שאין אף אחד אצלנו בבית לקחתי מנת יתר אני לא יודע איך ולמה אימי פתאום הרגישה במשהו היא חזרה וזה מה שהציל אותי זה קרה בדיוק בזמן שאבא שלי נפטר היתה לו בעיה עם הלב .עד כמה שאני זוכר כי אני לעולם לא שוכח מי אני או מאין באתי אני הבנתי שאלוהים לא רוצה אותי אצלו יש לי עדיין מה לעשות כאן אני חוויתי התעוררות רוחנית בפעם הראשונה בחיי רציתי לחיות בחרתי בחיים .כמה זמן עבר שמונה שנים בערך אני כבר לא סופר .מה שהכי חשוב בסיפור שלי זה שהיום אני מי שאני קודם כל אני כנה עם עצמי אני מרגיש זאת אומרת אני מאפשר לעצמי להרגיש בין אם זה עצב ובין אם זה שמחה אני לא יכול לתאר במילים עד כמה טוב לי בפעם הראשונה בחיים שלי יש כי חופש בנשמה.אני קצת אסביר על הדרך שלי אני לא הולך לתוכנית אני לא שולל את הדרך הזאת פשוט לי עזר משהו אחר אני כל בוקר עושה מדיטציה מתפלל לאלוהים אפילו שאני לא דתי .אני וזה הכי חשוב עושה חשבון לעצמי הכנות זה הדבר הכי חזק עבורי זה מה ששומר עלי מעבר לכך שיש לי את החופש המוחלט בחיים שלי .הכשיו יש בי את האסירות תודה לאלוהים כמובן על כל מה שיש לי היום ועל מי שאני ויש את האסירות תודה לחברים למי שמקשיב תומך נותן מילה טובה וזה אתם .אני הכשיו קצת סיפרתי על עצמי וזה כבר נתן לי הרגשה טובה אני מעבר לכל זה מנסה לעזור למי שאני יכול כל זה זה מכלול של דברים שנותנים לי את הכח להמשך הדרך.זהו שתהיה לנו שבת נפלאה ועם המון אהבה לעצמינו ולסביבה.
 
../images/Emo189.gifאנג'ל יקר...

אין עליך!!!! ואין מאושרת ממני לקרוא את הדברים האלה. אז קבל ח"ח.. ואיחולים לכל הטוב שבעולם. מרגש מאד.. כיף, פשוט כיף לקרוא
 
למעלה