בוקר טוב יום נאה ונקווה לטוב.

בכל זאת יצא משהו טוב, אחרי

מלחמת לבנון השניה. " זוגות רבים מצפון הארץ שפתחו בהליכי גירושים לפני המלחמה הודיעו לבתי הדין כי החליטו לחזור בהם, בעקבות המלחמה". נוווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!! מה אתםן אומרים??? כנראה שבכל רע , שיש גם משהו טוב. כנסו לאתר aish.co.il
 
אנפה א ב ל צודקת, אלמוג

יש תיבת מסרים לצורך התכתבות אישית. אנשים נכנסים לקרוא את אשר אתה כותב ו א זזז מתברר שאתה מתכתב עם אדם אחד... וזה נורא נורא מאכזב..
 
מצטער לאכזב.

אבל p a l o m a המקורית, אני כותב כל כך לא ברור. תיבת המסרים של אנימו לא מקבלת את הדאר שלי! אספר לכולכם סיפור: אדם עלה לשמיים בדמי ימיו. בא בטרוניה לריבונו של עולם ואמר: רבונו של עולם, אני בשלבי השאת הבת, בני הצעיר הולך לישיבה, זוגתי שתחיה סובלת מ.. וכך מנה לו רשימה ארוכה של מטלות שטרם הסדיר.והסיף מדוע לא הזהרת אותי.. ענה לו היושב במרומים: האינך זכור שחשת ב וב וב... אינך זוכר שלא יכולת להרדם בלילות שהיה לך קשה לנשום, לא מספיק סימנים קבלת ממני? ודי לחכימא ברמיזא. (גם לא לחכימא)
 

אנפה2

New member
היתה נסיכה אחת שלא יכלה להרדם

בגלל ע ד ש ה , ולא בגלל שום סימנים אחרים, מה תגיד על זה ????
 
פלומה אינני מקבלת את

הגדרתך, "נורא מאכזב", מה פה כל כך מאכזב, האם אסור כבר לענות למשהו מסויים, את לא עונה לפעמים למשהו מסויים פרטי. הרבה פעמים פונים למשהו מסויים ועונים, אפילו מציינים את השם למי מופנת השאלה ולפעמים התשובה, למה לא?! יש איסור דרבנן???
 
אויי.. מה קרה לכם??? סתם

כתבתי בהומור.. שנכנסים לקרוא דברי מישהו, וחושבים שיהיה משהו מעניין, ואז מתברר שיש התכתבות אישית.. זה הכל.. זה היה בצחוק.. נו, לאן נעלם חוש ההומור שלכם?... ואכן להתכתבות אישית יש תיבת מסרים. יום טוב, ערב טוב, עם חדשות נעימות... אמן... ויש לכם ד"ש חמה מהנכדים המתוקים מדבש - שלי....
 

אנפה2

New member
חברים שלי, לא התכוונתי

לגרום למלחמת עולם, פשוט כבר כמה ימים "אנימו שלחתי לך מסר, קיבלת ?" ועוד כל מיני דברים כאלה, בהחלט מותר לו, אך ציינתי שזה לא אמור לעניין את כולם. לי ,בהחלט מותר להגיב ולהגיד גם את דעתי. הרי אתם אומרים שבפורום מותר .
 

אנימו

New member
אנפה-../images/Emo6.gif אכן מותר לנו, לכם, להן

ולהם... ( מזכיר את הבדיחה על ההיא בקיבוץ.....
) . צודקת . ובא שלום על ישראל.
 

אנפה2

New member
אריה , כי כל פעם אתה נותן לי את

ההרגשה שהבנתה......., אבל בדיוק כמו שאתה קורא כך אני קוראת. ואנא מימך, אל תכניס מילים בפי ואל תאמר את מה שאני לא אמרתי. הפורום הוא לצרכים שלי בדיוק כמו לצרכים שלך.
 
את שוגה, אין לי "צרכים" מהפורום.

בנוסף, את בודאי מבינה טוב ממני. אני משבש איני רואה כל כך טוב ועוד. הצעתי חוזר ומציע התעלמי ממני. איני כועס או ממורמר, אבל למה לך להתמרמר.. אני ממך לא אתעלם. לילה טוב.
 

טרה10

New member
יפה כתב דן זמיר..

אבל מה עם מרכז הליכוד..מחשבה שבאה לי באמצע הקריאה על המעיל של הענודה.
 
אין שום חוק הדיור הציבורי !!!!

יש רק הצעה לחוק. היוזמה של רן כהן בנושא הדיור הציבורי נשארה בגדר תכנית על הנייר, אבל הוא לא מתבייש לקחת את ההצעה לחוק דיור ציבורי, להמשיך ולהשויץ שבזכותו ישנו החוק, כאשר בפניה של מספר חברים לבג"ץ, הסתבר כי אין לנו שום זכויות בנדון כיוון שהחוק לא יצא לפועל (עד היום). וכך, למרות שאני מתגורר בדיור ציבורי (מה שהיה פעם דיור משטרתי) החל מ-1972 (35 שנים) , לא יכולתי לקנות את הדירה במסגרת החוק הזה כיוון שהחוק לא קיים, וכל מי שטוען אחרת הוא שקרן, כולל רן כהן עצמו, שסרב להשיב לפניות בנושא. היום המצב שלי הוא כזה שלעולם לא אוכל לקנות את הדירה, כי אין לי כסף לכך, כי אם היה חוק, היה עלי לשלם רק סכום סמלי בלבד, אבל כאמור, במסמכים שביידי קובע בית המשפט העליון שאין חוק כזה.
 

אנימו

New member
פלומה- לידיעתך. מצאתי דרכם את שמו

אבי ברשימת הנוסעים באניה בה עלה ומצויין גם שמה של ה"פיקציה" שלו, עמה עלה ( ולימים הכירה לו את אמי שהיתה בת דודתה...). המידע ניתן לי בעבור 30 ש"ח.... אלא שלצרכי איתור השם והפרטים יש לדעת את שם האניה. את אמי , לדוגמא לא הצלחתי לאתר כי אינני יודעת שם האניה בה עלתה. אבי עלה באניה "אטליה" ב- 23.10.33. ברשימות מצויין אבי וה"פיקציה" כ...סוג ג' ! דהיינו= אנשים שיש להם סיכוי להשתלב בשוק התעסוקה בארץ.
 
מה לשאול?

בג"ץ קבע שהוא מתרברב במה שלא עשה, כי אין חוק כזה. מי שקנה דירות מעמידר, קנו דירות במבצע של עמידר למכירת הדירות ובתנאים שלהם שאני לא יכול כגימלאי לעמוד בהם ועוד כאשר ביבי התערב והחמיר את הדרישות. ואין לזה שום קשר לחוק,ף כי היתה הצעת חוק שלא הפכה לחוק.
 
איני מכיר את החוק, שקיים או לא. אבל

בהחלט אפשר לשאול אותו, האם הוא חושב להמשיך ולנסות לממש את החוק? או דבר דומה. מעניין בפורומי אחרים, קראתי דרים אחרים ממש הפוכים (באקטואליה בניהול אלוני). יתכן, כי גם בנוא חוק כללי, נקודת המבט היא השקפת עולם פוליטית.
 
זה כואב רק כשאני צוחק ../images/Emo46.gif

אני דוחה כל רמז פוליטי. מה, דברי עד כדי כך לא מובנים? אני אומר לך שבג"צ דחה את התביעות באמירתו שהחוק לא קיים ולכן החזיר את הדיון לבימ"ש מחוזי. יש רק הצעת חוק שלא הפכה לחוק. מה לא ברור כאן? מה לזה ולהשקפת עולם פוליטית? אני לא פוליטיקאי, ופוליטיקה לא מעניינת אותי כהוא-זה. לפני שאתה מפקפק בטענותיי, שזו פשוט חוצפה, עיין : א. הצעת חוק הדיור הציבורי (זכויות רכישה) התשנט-1998 (הצעה, לא חוק) ב. בתיק הפסיקה תפ- 000368/01 בית משפט מחוזי אליו הוחזר התיק, בתביעת אלי ושושנה יהב, הפסיקה ניתנה ב-16.1.2002ג. בתיק הבדיקה 312927 של מבקר המדינה. זה שקראת דברים הפוכים זה ממש לא מענין אותי, אני מחזיק במסמכים רשמיים של הכנסת, בית המשפט, מבקר המדינה, או שכל זה חסר ערך מול דבריו של רן כהן ? רד מזה.
 
למעלה