בוקר טוב לכולם

שרוניק

New member
בוקר טוב לכולם ../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

מה, כולם ישנים אחרי חגיגות יום ההולדת של אפי? תירגעו. גם שלי מגיע עוד מעט !!! מצאתי סוף סוף את האומץ לספר לכם על בעיה נוספת שנתקלתי בה בימים האחרונים, ואני מנסה לשבור את הראש מה לעשות עם זה. אחרי שנתיים עם חבר (לא גרנו ביחד), החלטנו לפני שנה להיפרד. כמובן ששנינו הרגשנו שאולי זו פרידה זמנית וכו´. הזמן עבר, אני שמעתי שהוא יוצא עם כל מיני בחורות, גם אני עשיתי את שלי. לפני שבוע פגשתי אותו בטעות ברחוב, היה דווקא נחמד לראות אותו. ישבנו לשתות קפה, ודברנו איזה שעתיים.כשנפרדנו הוא שאל אם הוא יכול להתקשר מדי פעם. אמרתי שאין בעיה. ומאז הוא התקשר כבר פעמיים (פעם אחת לא הייתי בבית, ופעם שניה היו אצלי אנשים, אז לא יכולתי לדבר). אני תוהה אם זה נכון להיות שוב בקשר איתו. לקח לי הרבה זמן להתגבר עליו, ואני לא רוצה לפול לזה שוב. או שאולי הוא רוצה לחזור, ואז זה הכי רע בעולם מבחינתי. מה לעשות, אנשים, אפי, מישהו !!!
 
הוי, הטעויות ומחירן היקר

שרוניק התמימה שלי, מדוע טרם נופץ המיתוס העלוב הלז, שאפשר להפרד מבן זוג, אך להשאר בקשרי ידידות אמיצים??? תהא סיבת פרידתכם אשר תהיה (הוא לא אוהב אותך, הוא לא מקשיב לך, הוא לא רוצה להתחתן, הוא לא מסודר, הוא לא יודע מה הוא רוצה מחייו- בחרי את האפשרות המועדפת עלייך), החלטתם לפרק החבילה, והמשכתם בחייכם. פגישה אקראית - זה דבר נחמד, בייחוד ששמחתי לשמוע מקולך שהפגישה הוותה עבורך מאורע משמח, ולאו דווקא מאורע שהחזיר אותך ואת תחושותייך שנה אחורה. ולעניננו: ייתכן וכוונותיו טהורות, ייתכן והוא רוצה שלא לאבד את ידידתו משכבר הימים, אך מה שאותי מעניין זה מה שאת רוצה. ותחושתי היא שאת שמחת לפגשו זו הפעם, אך מכאן ועד להיות שוב חברים קרובים, נותרה בי התחושה שאת לא מעונינת כלל וכלל. הזמן שבזבזת בלהתגבר עליו עלול לרדת לטמיון וגם אנו איננו מעונינים להגיע למצב בו נצטרך לעזור לך לאחות את שבריו בעוד תקופה מסוימת (בין שבוע לחודשיים). אם נסיונותיו ליצור קשר מחודש צורמות לך, אמרי לו שאינך מעונינת, כך ובישירות, או שתאמרי לו שאת לא רוצה שיבלבלו אותך, כשרק הצלחת לעשות סדר בחייך. אם הוא מסוגל להתנהג באצילות הוא יעשה את התנועה החביבה עליי (אחורה פנה),או שייתן לך את המרחב לו את זקוקה. כמובן שתמיד אפשר לזרוק "אני בתחילת קשר", ואז לראות מה היו מטרותיו מלכתחילה: אם יישאר, כנראה שבאמת סתם התגעגע, אם יתנדף - התשובה ברורה. ואגב המיתוס מתחילת ההודעה - זו בדיוק הסיבה שאיני מעונינת בשום צורת תקשורת עם טום (קרוז). החלטנו להיפרד? שיקבל את זה בכבוד, יש עוד מיליוני בחורות שיסכימו, אני עסוקה מדיי, עייפה מדיי ואין לי חשק לגור בארה"ב.
 
אני לא ממש מסכימה

אם הוא ישמע שיש לך קשר, יבין שאם כך אז זאת אומרת שטוב לך עם הבחור ההוא, והוא ירצה בטובתך ו*אחורה פנה, יתנדף*. אם את באמת רוצה אותו, אל תוותרי עליו, אבל תחשבי טוב טוב מה היו הסיבות שבהן נפרדתם קודם ותנסי להבין, האם זה עלול לקרות שוב? אם כן, אז באמת יש פגם בקשר בניכם.
באהבה אמיתית מתגברים על הכל, לא מוותרים.
התכוונתי שאם נפרדתם סימן שלא אהבתם מספיק, אם באמת הייתם אוהבים אחד את השני הייתם נשארים ומתקנים הכל.
 

שרוניק

New member
מה אני יודעת

יכול להיות שהוא השתנה, יכול להיות שהיום אנחנו יכולים לעשות דברים אחרת ממה שעשינו. יכול להיות שהיום אני יותר חכמה (זה בטוח !!!). השאלה היא אם לתת לו צ´אנס (ואני בכלל לאיודעת אם זה מה שהוא רוצה) ואח"כ לאכול את הלב שהייתי טיפשה.
 

r i p l y

New member
אפשר לתת לו צא´נס אבל!!!

בינתיים תהיי פתוחה להצעות גם לעוד בנים כלומר לא להיקשר יותר מידי ולפתח ציפיות...לתת לו הרגשה שהוא לא בראשך יומם וליל (בשביל לא להיפגע..)ובכלל. את בעצם מכירה אותו הכי טוב הוא טיפוס נחמד? מאניאק? (מקווה שלא --רק שאלתי..) וכמו העיצה של אפי להגיד אולי--להגיד שאת בהתחלת קשר ..
 

שרוניק

New member
הוא אחלה בנאדם, באמת

נורא כיף איתו, הוא דווקא לא גבר ישראלי ממוצע (אל תכעסו עליי - הכוונה שהוא לא איזה אגו מניאק טיפוסי). והאמת, היו שנתיים יפות, רק שבאמת נראה לי שקצת לא היה לנו מה להוסיף יותר. כאילו מיצינו את העניין, למרות שעדיין מאוד אהבנו, זה היה קצת שגרתי מדיי כל העסק. ואני בכלל לא בעניין שלו, רק שקצת לא מבינה מה הוא רוצה ממני עכשיו, ולמה כשבדיוק הכל התחיל להסתדר בחיים...
 

r i p l y

New member
צעד קדימה שניים אחורה....סטופידו..

תתני לו להבין שאת כבר מסודרת בחיים ואין לך כוונות לחזור ולפתוח דברים מחדש...אם זה מה שאת מרגישה... אפשר לדבר איתו פה ושם על הא ועל דה ..
 

שרוניק

New member
אני לא טובה בלשקר

אבל את צודקת, כולכם בעצם. בינתיים היום היה שקט מהכוון שלו. אני חושבת שאני מתעסקת בזה סתם יותר מדיי. אין לנו דברים אחרים לדבר עליהם?
 
למעלה