בוקר טוב לכל הגולשים והגולשות פה

גיי

New member
בוקר טוב לכל הגולשים והגולשות פה../images/Emo140.gif

יש אנשים שאין להם מודעות , לאנשים טרנסקסואלים, הומואים , לסביות וכו´ עקב חוסר מודעות הם נוטים לגדף אנשים כאלה , להשפיל, ולהגיד שזה פשע אך זה לא נכון, אנחנו בני אדם כמו כולם וכל אחד צריך לחיות איך שנוח לו ואיך שטוב לו, עם כולנו נתאחד ונגדיל את המודעות לעניין אני חושב שנוכל לעזור להמון לקהילה שלנו, שלא נצא לרחוב ונפחד ממי שאנחנו , שנעמוד על שלנו, ונראה לכולם שזה לא פשע , אמא שאומרת לבן או לבת שלה את/ה משוגע/ת או לא רוצה להכיר בך יותר, זה מראה על חוסר מודעות לענין , שהיא לא מנסה אפילו להכיר ולדעת לעומק מה הילד/ה שלה מרגיש/ה בתוכו/ה , וישר שוללים, ישר אומרים זה פשע , ועם מדברים על שינוי מין מבחינה פיזית, אז אומרים השחתת הגוף , חברים בואו כולנו נתאחד ולא נכנס פה לשאלות שלא רלוונטיות, כמו זאת שחשבה שזה מדור דרושים, חברים אנחנו נדבר פה אך ורק על מיניות , שינוי מין והמגדר של הטרסקסואלים הומואים וכו´. אז תראו נכונות , ונעלה יותר את הגאווה שלנו. המשך יום טוב לכולם יוסי
 

Michelle VioLeT

New member
זה באמת נאום יפה..אבל

למה אתה מתכוון בזה שאתה אומר:"והמגדר של הטרסקסואלים הומואים וכו´. " ?
 

גיי

New member
אוקיי...

מיכלי אני דיברתי על כל הסוגים, לא רק על טרנסקסואליות , אני יודע שיש המון חוסר מודעות במיוחד בטרנסקסואליות ולכן המון אנשים שואלים מה זה. ואני אומר שצריך להגביר את המודעות הזאת , כי אומרים להם טרנסקסואליות הם אומרים מה זה הומואים , קוקסינלים וזה לא נכון זה משהו אחר וזה משהו אחר , וזה מה הם לא מבינים , ולכן חשוב לנו ליידע בנושא הזה יותר , ולכן אני אומר שבואו נתאחד כולנו ונגביר את המודעות הזאת, שאנשים לא יתבלבלו בין הדברים , ולא יחשבו דברים אחרים , למשל היום נכנסתי לצט של הטרנסקסואליות היה אחד דו מיני אמרתי לו אני טרנסקסואל אמר לי סליחה על הבורות אבל מה זה, הוא חשב שאני קוקסינל , וזה לא נכון, אז לאנשים אין מודעות וזאת ההוכחה . אז חברה בואו נרים את הראש ונסביר לכולם מה זה כל דבר כך שלא יתבלבלו בדברים , ויראו שיש הבדל בין הסוגים , בין המגדרים המיניים.
 

גיי

New member
תראי לפי מה שאני יודע...

לפי מה שאני יודע קוקסינל זה גבר שמתלבש כמו אישה ומתנהג כמו אישה אבל אנשים לא מכירים את המושג טרנסקסואליות , נכון שטרנסקסואליות זה מאישה לגבר ומגבר לאישה נכון, אבל עצם המושג אנשים לא יודעים מה זה אז ישר אומרים קוקסינל כי זה מה שהם מכירים , ותסלחי לי מיכל אם אני טועה במשהו , טוב ללמוד מטעויות .
 

Michelle VioLeT

New member
כל אחד רואה את המונח הזה איך שהוא

רוצה.. יש כאלה שמגדירים את עצמם כ"קוקסינל" יש כאלה שבשבילם "קוקסינל" זה קללה" יש כאלה ש"קוקסינל" בשבילם זאת הגדרה מצויינת להומואים.. כל אחד רואה את זה בצורה אחרת... אני אישית רואה את המילה "קוקסינל" ככינוי גנאי ותו לא. אגב ישלציין שזה על שם הזמרת הצרפתיה שהיתה מופיעה במועדונים של יפו בשנות השישים שבמקרה קראו לה "קוקסינל" שזה בתרגום חופשי מצרפתית לעיברית אומר פרת משה רבינו..
 

גיי

New member
אוקיי אם את אומרת ...

אוקי בסדר רק אל תהרגי אותי: , אני אמרתי מה שאני חושב בסדר הקשבתי למה שאמרת , וזה בסדר דרך אגב על הזמרת הצרפתיה לא ידעתי טוב לדעת דברים חדשים :)
 

גיי

New member
אני צחקתי מיכלי......./images/Emo163.gif

כן כן לפעמים אני כזה כמו האיקון ששמתי :)
 

גיי

New member
זה לא קשור לימים רעים מיכלי../images/Emo66.gif

יש לי את זה לפעמים, איך קוראים לזה בימינו שריטה :)
 

גיי

New member
לא זה לא מחלה../images/Emo8.gif

זה ממש לא מחלה , זה אנשים שאוהבים לעשות המון שטויות, זה מן כינוי כזה אז אומרים לך יש לך שריטה אתה שרוט:) לא קשור למחלה , בדרך כלל אומרים את זה לאנשים שהם מופרעים כאלה
 
למעלה