בוקר טוב
ושבוע מעולה לכולנו

בוקר טוב ../images/Emo42.gif ושבוע מעולה לכולנו ../images/Emo48.gif

ויסלחו החבר'ה מ"זכויות יוצרים" , אבל נראה לי שעשיתי להם רק טוב כשניערתי את האבק מהשיר הזה....... בוקר טוב ביצוע: להקת הנח"ל מילים: רחל שפירא לחן: מוני אמריליו בוקר טוב, עולם שלי, בוקר טוב, יבשות וימים, בוקר טוב, אפריקה, בוקר טוב, אנטארקטיקה, בוקר טוב, נתיבי קרחונים. בוקר טוב, עולם שלי, בוקר טוב, אבנים יקרות, בוקר טוב, גוש פחם, בוקר טוב, חוט פישתן, בוקר טוב לזהב במיכרות. בוקר טוב לרחוק, לרחוק, בוקר טוב לקרוב, לקרוב. בוקר טוב, עולם שלי בוקר טוב, מינהרות וגשרים, בוקר טוב, דחפורים, בוקר טוב, טרקטורים, בוקר טוב, מנופים אדירים. בוקר טוב, עולם שלי, בוקר טוב, אפרוחים זעירים, בוקר טוב, שבלולים, בוקר טוב, חרגולים, בוקר טוב גם לכן, ציפורים. בוקר טוב לרחוק, לרחוק, בוקר טוב לקרוב, לקרוב. בוקר טוב, עולם שלי, בוקר טוב, תינוקות חמודים, בוקר טוב, פירחחים, בוקר טוב, אזרחים, בוקר טוב, חיילים במדים. בוקר טוב, עולם שלי, בוקר טוב, בוקר טוב, בן אדם, בוקר טוב, ראות שלי, בוקר טוב, זרועות שלי, בוקר טוב, בוקר טוב, ידידי.
 
בוקר נהדר לכולכם../images/Emo24.gif

אתמול היינו בהצגה זוג משמיים עם אוסנת וישינסקי-גילעדי ומוטי גלעדי הענקיים מהחיים איזה מופע מדהים. הוריי הזמינו את זיו ואותי לרגל יום האהבה....ואגב ט"ו באב הוא יום הנישואים של אוסנת ומוטי והיה אחלה יום אהבה שבעולם מאד נהננו. שיהיה לכם בוקר קסום ואהוב.
 
בוקר טוב ושבוע טוב לכולם../images/Emo8.gif

אני פוחדת מהלידה אמאל'ה לידה רגילה איזה פחד חרדות רודפות אותי אבל אני משתדלת להיות רגועה ככל האפשר. ביום שלישי יש לי טיפול הידרותראפיה ואני מקוה לשחרר קצת מהפחדים שלי. אספר לכם על הטיפול ביום רביעי בע"ה. תודה לאל על מה שיש. אני מחייכת על מה שיש ולא בוכה על מה שאין.
 

smailie

New member
בוקר טוב!

בשבילי עכשיו זה בוקר, כי רק לפני כמה דקות התעוררתי
 
צהריים טובים../images/Emo24.gif

אלי, יופי של שיר. תיקי שמחה לשמוע שביליתם בנעימים וחגגתם כראוי את חג האהבה, אני אתמול התרגשתי מאוד שבני הצעיר הפתיע וקנה לי מתנה עם ברכה מדהימה לחג האהבה והרעיף עליי המוןןן אהבה. הלנה תבלי ותהני בחופש, אני יוצאת ממחרתיים למשך שבועיים וחצי! אלינוש, אל תדאגי יקירה מעכשיו יהיה טוב בעזרת השם!... וסמיילי בוקר טוב
 

smailie

New member
ובאיחור של יממה: הנה שיר זוגי במיוחד ../images/Emo23.gif

וכמו אלי, גם אני מתנצל מראש בפני היוצרים (שלפחות במקרה הזה, אחראים לשיר מקסים באמת): סימפוניית נישואין קטנה ביצוע: חנן יובל מילים: מאיר אריאל לחן: חנן יובל אשתי למולי ואני מול אשתי, ובינינו ניצב השולחן העמוס בכל מה שנאכל ונשתה מיקסם הראוי כי יולחן. פתיחה מקצבית במצלתיים ותוף זה המים הרותחים בקומקום. כניסה נכונה של קלרניט רך וטוב זו אשתי הנחפזת לקום... התה הנמזג לכוסות - קסילופון (מה יפה היא אישה עסוקה) צלצול משולש והמיית סקסופון רבותי, זו בחישת הסוכר ... ולחם טרי בריבה חכלילית שכן, נגמרה העוגה ... שיחתנו קולחת ... היא - חלילית אני קונטרה-בס או עוגב זה המים רותחים... וכך פטפטנו לרגע דומם וידנו תומכת סנטר אינני יודע למה זה דומה אך זה מתחרז עם פסנתר. ריקות הכוסות, רק שרדה בם תמצית השולחן מכוסה פירורים אז אנחה ... וסיגריה נצית בשקשקות גפרורים. ועולה העשן ונתקל בזהב של קרני השקיעה החודרות וזהו סיום כאשר נאהב לגיטרה ושני כינורות. זה המים רותחים... אכן, זהו ערב ערב ושקט של מים, קומקום ושולחן וערימה של פרוסות כמו בנקט ואישה היושבת מולך... זה המים רותחים...
 
ערב טוב באתי להתרווח קמעה בחברתכם

הבית נקי ומצוחצח, הקניות כבר במקרר והאוכל מתבשל לאיטו על הגז (וכל זה מהיום!).... אז לפני שארד להתאוורר עם הכלב באתי לשאול לשלומכם יקיריי וגם לשאול בפעם האלף מה עם החידון??? אבל הלנה במידה ואת מעלה אותו היום אז תחכי 1/2 שעה לערך (עד שאחזור מהטיול הלילי).
 
למעלה