בוקר נפלא לכולן

עם כל הכבוד למילה אהבה לדעתי חז"ל

כיוונו לרעיון של "ואהבת" קרי תתייחס, תתנהג וכיו"ב. כמו שאתה מתנהג לעצמך (מחזיר אותי לשאלה המקורית שלי) כך תתנהג לאחרים. באהבה קרי בכבוד, ביושר, בהגינות... וחלילה יקירתי במבושית, אני לא נעלבת :) את מוזמנת לכתוב גם על אושו, על ביטול האגו. נשמע מעניין במיוחד.
 

שירה1973

New member
לסיכום העמדה האישית שלי בנושא...

אני מנסה להימנע מלפרש את חז"ל... (או כל אחד אחר שהביע את דעתו בנושאים שונים ומגוונים). בעיניי, עצם העובדה שהם נקבו במילה "אהבה" הופך כפי הנראה את הביטוי לבעייתי ע ב ו ר י (בהחלט לא עבור כל אחד אחר בהכרח). אדם אחד יכול לפרש את המושג "אהבה" ככבוד, סובלנות/סבלנות או כל תכונה אחרת וכך לפרש את המשפט שלהם, אבל בינינו יקירתי - הלא הם לא כאן כדי שנוכל לשאול את פיהם למה הם התכוונו... ומכאן כל אחד יכול בעצם לקחת את המשפט שלהם לאיזה מקום שהוא בוחר. בכל האמור אלי, אני מתחברת הרבה יותר לחז"ל הפרטי שלי (טוב, הוא לא יודע שהוא הפרטי שלי אבל זה לא מונע ממני להמשיך ולהתייחס אליו כך...) החכם הגדול מכולם ג'ון לנון, שהיטיב להגדיר זאת בעיניי: And in the end, the love you take is equal to the love you make כל כך פשוט, כל כך נכון בעיניי, וזוהי תמצית החכמה... היכולת להגיד את הדברים הכי עמוקים במשפט אחד קטן.
 

אמברון

New member
בוקר נהדר ../images/Emo140.gif

אתמול לא התעצבנתי. עמדתי ביעד למרות שהיו לי מיליון סיבות להתעצבן. כיף לי
 

אמברון

New member
זה לא סוד ../images/Emo13.gif

צריך להאמין. בדיוק אתמול כתבתי שלהבין שעל חלק מהדברים אין לי שליטה, שאני לא צריכה לקחת אחריות על טעויות של אחרים, שאני לא אשמה גם אם מנסים לגרום לי להרגיש כך, ופשוט לחשוב שהיום אני לא מתעצבנת. נשבעת לך שזה עבד! שהשבוע יעבור לך מהר מהר ושהגעגועים יעשו לך(ם) רק טוב.
 

שירה1973

New member
תודה רבה מתוקה

מבטיחה לנסות ולהאמין כפי שאמרת. לצערי "בורכתי" בדם חם במיוחד... בעלת נטייה להתלהט בקלות (הצד החיובי הוא שאני גם מצטננת באותה מהירות), כך שמבחינתי נסיון לא להתרגז הוא לא משימה יומית בלבד, אלא ללא ספק משימת חיים
 
היעד היומי שלי? זו ממש משימה

קשה להחליט כל יום על משהו שונה וחדש ואחר, היעד שלי הוא לחשוב על יעד למחר.
 

hayapollak

New member
לכולן דעתי היא שלהחליט כל יום

על משהוא חדש, נוסף, שעושה לך טוב , זו לא חובה, בטח שזו לא היתה המטרה של פתיחת השרשור , זו זכות ואולי על תקן של רצוי אבל לא חובה. לדבוק במשימה אחת ולעשותה מדי יום זה גם מצויין (אני הולכת כבר 3 ימים רצוף...) ואגב בנות - הערה, הארה, לקחת משימה כמו "אהבת לרעך כמוך" ודומיהם זה חיים על פי ערך מסויים ולא משקף מטרה נבחרת, אלא אם כן מאחורי משפט כזה תבוא דוגמא הממחישה ביצוע. למה? כדי שגם אנחנו נלמד משהו מהעניין..
 
היינו, כל המשפחה, תערוכה מקסימה

הכלים פשוט אין מילים, מדהימים, הפארק יפיפה - פעם ראשונה שלי בפארק, הילדים נהנו חבל"ז. בקיצור היה פשוט אחר צהרים וערב נפלאים.
 
כבר לא בוקר אז שיהיה יום נפלא ../images/Emo13.gif

היעדים שלי היום- להרגיש בנוח ליד הרבה אנשים, לשמור על השלווה הפנימית שלי ולהיות אני.
 
למעלה