בוקר נפלא עם יעד ב-

שירה1973

New member
מקסים ונכון ../images/Emo20.gif

אני חושבת שהשוני המהותי הוא שבגילאים הצעירים יותר יש נטייה להאמין עדיין בחלומות, ולהאמין שהם באמת באמת יכולים להתגשם. ככל שאדם מתבגר והופך יותר ותיק בעולם הזה, יותר ציני ויותר עייף ויותר למוד כשלונות (לצד ההצלחות), נראה לי שהחלק שמאמין בחלומות לעתים נרדם קצת בעצמו על המשמרת... הלוואי שאפשר היה להשאיר את החלק הזה שמאמין בחלומות אצלנו, גם כאנשים מבוגרים.
 
מסכימה איתך שירתי ומוסיפה

לדעתי בגיל צעיר אנחנו מנסים להתאים את החלומות שלנו למציאות. קרי להפיק מהם תועלת כזו או אחרת למשל קריירה, פרנסה וכיו"ב. פחות מרשים לעצמנו להגשים חלום מתוך הנאה. וכוונתי לחלום שיש צורך בו בהשקעה מתמשכת ולא חד פעמי. לדוגמא, חלום של טיס זו השקעה מתמשכת וצניחה חופשית היא חד פעמית. ואילו בגיל מבוגר שכבר מצאנו את המקום שלנו וכביכול אין לנו עוד טרדות על הראש אנחנו מרשים לעצמנו להגשים את החלומות. קראתי לא מזמן על גברת בת 75 שלפני כעשר שנים הגשימה את חלומה הגדול - טיול בעולם. היא מטיילת בכל מקום שהיום ידוע כיעד לתרמילאים. זה נפלא ונהדר במיוחד אך גם מעלה את השאלה למה לא קודם לכן, בגיל צעיר יותר בו יכולת אולי (!) ליהנות ולהפיק יותר
 

hayapollak

New member
אני מחייכת משום

שאני מאמינה מאד גדולה בחלומות, אני מאמנת אחרים להגשים את חלומותיהם ואני יודעת שניתן להגשים חלומות (מנסיון עצמי) החלק בפזאל הזה שהיה חסר לי מילולית לא בהבנה הוא בדיוק זה, כל חלום ניתן להגשים מתישהו אבל לפעמים המתישה הזה - זה גיל מבוגר. ובדיוק כמו שאני אומרת - אף פעם לא מאוחר.
 
בן 85. זה ממש מעורר הערצה

אני מאוד מחוברת לאנשים זקנים נהנית בחברתם יכולה להאזין להם שעות על גבי שעות להיות עמם ולעשות למענם ממקום של הביחד. כשאני מגיעה לרחובות אחת ההנאות הכי גדולות שלי שאני משתדלת לא לוותר עליהן זה להיות עם סבתא שלי - בסביבות גיל השמונים - ולעשות למענה. בד"כ אני עושה לה מסאג' מלא ומקיף וכשהיא מרשה לי אני גם מקלחת אותה ומפנקת אותה ובין לבין שהיא מספרת לי סיפורים על חייה ונערותה בתימן היא כל הזמן נוזפת בי שדי. מספיק. שאני לא אתעייף חלילה. ואני מחייכת אליה ואומרת לה שאני מחזירה לה עכשיו על כל פעם שהיא החליפה לי חיתול. היא מתה על זה וגם אני :)
 
איזה כייף לך

נשארה לי סבתא אחת בחיים . יש לה אלצהיימר מזה 10 שנים זו לא סבתא שלי שאני מכירה
, לצערי לא הספקתי אפילו להקליט אותה מספרת את הסיפורים שכ"כ אהבתי לשמוע אותה מספרת לי שוב ושוב , לאחרונה המצב שלה מתדרדר ומאוד קשה לי עם זה .
 

beky1

New member
על מה את מעבירה מצגת או הצגה

זה לא לגמרי ברור
 
מלאכי, זה ממש לא נעים...

האם שוחחת איתה וניסית להבין את השינוי ? אולי כדאי לשוחח עם המנחה ולהסביר ולבקש הזדמנות נוספת בגלל השינויים הללו...
 
יום של אור לכולנו ../images/Emo140.gif

היעד שלי להיום - לא לוותר לעצמי וללכת לשיעור התעמלות במים. כל כך נהנתי ביום שלישי האחרון מהשיעור ולמרות הצפיפות אני לא מתכוונת לוותר, וללכת גם היום.
 
הצלחתי ! היה שיעור מהנה כל כך

ההתעמלות במים פשוט נפלאה. לא מזיעים, עובדים חזק על כל השרירים והבונוס הוא שכשיוצאים מן המים לא מרגישים כלום.... השרירים כאילו לא עבדו עליהם כלל וכלל.
 
../images/Emo46.gifהתפוז המעצבן ../images/Emo70.gif

כתבתי וכתבתי . אז קודם כל בוקר מצוין
היעד שלי להיום - להיות רגועה יותר מאתמול - אני מתרגזת וניצתת מהר מאוד מקווה שאני אצליח חוץ מזה בעולם המוחשי יותר - להצליח לנקות את הבית ולהכין משהו לקראת שבת .
 
נטלי לי לי

אכן תפוז מעצבן לפעמים והיעד שלך הוא לא להתעצבן ולהתרגז בקלות ובאיזה אייקון השתמשת ? הכי עצבני שרק אפשר :) לכעוס פירושו להעניש את עצמי על טפשותם של אחרים. ואני מנסה הכי לשנן לעצמי את המשפט הזה, לסגל אותו. ננסה ביחד ? ונתחיל בקל - בלי אייקונים מעוצבנים. רק מחויכים ואוהבים :)
 
קודם כל צודקת ../images/Emo163.gif

אבל קל יותר להשתמש באייקונים מאשר להתעצבן באמת חחח ואני לא מדברת על להתעצבן מאחרים אלא לצערי מהילדים שלי .... הפיוז שלי לאחרונה נפיץ מידי ולדעתי לא רק באשמת המעשים שלהם אלא גם בגלל כל המטען שיש לכל אחד מאיתנו . בעיה של שנים שהולכת ובאה ואני ממש לא מצליחה לעבוד על עצמי
יש לך איזה רעיון ? אולי מנטרה או דרך פשוטה יחסית לפחות לנסות להשתפר קצת? אני על סף יאוש .
 
יקירתי בשמחה גדולה

אבל אולי כדאי שתפרטי קצת יותר על מנת שנוכל למקד ולהתאים ? איזו בעיה של שנים ? את לא חייבת להיכנס לעומק, אבל לו לפחות מעט. מה דעתך להתחיל עם "אני אמא טובה, רגועה, שלווה ומלאת ביטחון" ?
 
הבעיה היא שאני מתעצבנת מהר

ומגיבה מאוד בחריפות לפעמים סתם זו האוירה שינקתי בבית וזה מעגל שאני נלחמת לשבור ... לא תמיד בהצלחה - זו ה בעיה של החיים שלי וכולנו סובלים ממנה נראה לי שאני אתחיל לקנות רסקיו .
 
אני מאוד בעד פרחי באך.

בתחילת התהליך שלי נעזרתי בפרחי באך. לא רסקיו אם כי רקיחה מיוחדת עבורי, שמטפלת בפרחי באך הכינה לי עפ"י נתונים מסוימים (עשתה לי תחקיר מאוד ארוך). המרקחת הזו עזרה לי עד מאוד. אני כל כך מכירה את המקום הזה שלהיות עצבנית ולהגיב במהירות ובלי מחשבה ואני ממליצה עד מאוד להיעזר בפרחי באך. היכן את מנסה לשנות ויתרה מכך, איפה את מרגישה שאת לא מצליחה, מה שובר אותך ?
 
לא יודעת אם יש מישהו באילת

שרוקח אותם וכרגע זה מאוד יקר לי - גם אין לי כ"כ אנרגיות להשקיע .... אבל רסקיו גם לא רע לדעתי לא?
 
רסקיו הוא בהחלט נפלא !

אני מכירה לא מעט בנות שלפני אירוע בחייהן הן כל כך לחוצות ומתוחות שהרסקיו הפשוט מבית המרקחת הוא החבר הטוב שלהן. התגובות מאוד טובות.
 

hayapollak

New member
נטלי

בעייה של שנים שבאה והולכת ואת ממש לא מצליחה לעבוד על עצמך - יעד יומי - תתחילי עכשיו - צעד אחד קטן, התחלה קטנה להרגיע את הפיוז... תחשבי על כל הדרכים הידועות והמוכרות לך להרגעה כאלו שאת יכולה להחליט וגם לבצע. *יש לך זמן להליכה קטנה של עשרים דקות? *חצי שעה התעמלות אירובית בבית עם קלטת - עכשיו לפני החופש הגדול? *עשרים דקות למדיטציה - עכשיו לפני הנקיון והבישול??
 
../images/Emo24.gif תודה חמודה

אל תצחקי עלי - אבל איך עושים מדיציה? ובאמת אני אשב עם עצמי ואחשוב על רעיונות תודה
 
למעלה