בוקר סביר חדש לכולם

b u b a

New member
בוקר טוף לכוווולם!!! ../images/Emo42.gif

אני קוראת את הפורום בעקביות כבר כמה זמן... ופשוט רציתי להגיד שבניתם לעצמכם פורום מקסים ושנון!!!
בינתיים אין לי בעיה מסוימת (טפו,טפו בלי עין הרע
) אבל טוב לדעת שיש לאן לפנות בעת הצורך!!! כל הכבוד!!!!!
לירון
 
בוקר סביר חדש לכולם ../images/Emo42.gif

מספר הערות לפני שנתחיל את יומנו העמוס לעייפה: מצב הנוירומטר חלה ירידה מסוימת מאתמול, אחרי שהוא הגיע לשיאים שטרם נראו מעל גלי האינטרנט. אני מודה לנשמות הטהורות והחסודות, שהצליחו לשכנע אותי שלא להעלות אותו אף יותר (תודה אדידס יקירתי, מקומך בגן עדן סגור, חתום ומבוייל, דיברתי עם אלוהים אתמול ארוכות אודותייך). הסקר עדיין פתוח להבעת דעתכם הבלתי מתפשרת. אל תתפשרו !!! לא ייתכן שזו מדינה דמוקרטית ויסתמו לכם את הפה ! זה הזמן להשפיע !!! מה היה לנו היה, היה , היה, ונגמר. אפילו ד"ר צאלון (הפסיכיאטר המחוזי שלי, שכל זמנו מוקדש לי ולחקר התופעה), טוען שהתגברתי על זה בסובלנות (שהיא אחת מתכונותיי הבולטות) והוא שוקל להוריד את מינון טיפולי השוק החשמלי. ולסיום אני רוצה להזכיר (שוב) שבעיות עם לקים, דלתות שנפתחות ונסגרות, ברזים מטפטפים, הם משעשעים כשלעצמם, אבל אנו התכנסנו פה כדי לתת עיצה ומזור לאנשים שהבעיה העיקרית שלהם היא או עם עצמם או עם הסביבה: בני משפחה מציקים, חברים בעיתיים ולא מפרגנים, שכנים טורדניים (להלן דוגמת חדווה פוטשניק שלי), בוס שלא מקדם לשום מקום , מחזר עיקש שאינו מבין רמזים עבים כדקים, ובכלל עם החיים. אני קוראת לכל עם ישראל לתת כתף בעת מצוקה זו ולעזור לאחינו, המתמודדים עם קשיי היום-יום. תשובותיכם יקרות מפז, והמשרשר המצטיין יזכה, כזכור, לאמוטיקון חייכני מצדי (ולא יותר מזה). בנוסף, נפתחה גם תחרות זוטא: מי שייתן ליערז את הפתרון הכי יצירתי, הכי מקורי, והכי לא שגרתי - יזכה לאזכור בטאגים (מה שלא אומר שאני אתיחס אליו יותר בנחמדות, כי באמת יש גבול גם למסירות שלי). ודבר ממש אחרון היות ויום הולדתי ממשמש ובא (עוד שלושה ימים), אני שמחה לבשר לכם שבאותו יום, ורק באותו יום בלבד, לא אקטול אף אחד, לא אכסח אף אחד, ואתמודד בגבורה עם התחושה שאף אחד פה לא יודע מהחיים שלו. כאמור, יש למה לצפות.
 
בוקר סביר גם לך ../images/Emo141.gif

בת כמה תהיי בעוד שלושה ימים? 25? 30? 40? והאם אפשר באמת להאמין לך כשאת אומרת שתהיי נחמדה באותו יום? אני מצפה בכליון עיניים לראות אם תקיימי את הבטחתך. רציתי לספר לכולם שאתמול נפגשתי עם חבר, שלא ראיתי הרבה זמן, והוא סיפר לי על בעייה שמטרידה אותו כבר כמה זמן. כמובן שניסיתי לעזור, ואז עלה בי הרעיון לשלוח אותו לפה. (בכוונה אני לא מספר מה הבעיה, שתראו לבד ותענו לו, כי אני קצת נתקעתי בשלב מסוים). הוא אמנם לא גולש בפורומים, אבל נראה לי שהפורום זה אולי כן יתאים לו, כי בכ"ז יש פה רצון לעזור. אני לא טועה, נכון?
 

adidas^

New member
אין בעד מה אפי יקירתי ../images/Emo6.gif../images/Emo142.gif

אני שמחה שהצלחתי לעזור למאמץ הלאומי להרמת המורל ולהורדת הנוירומטר. מה אלוהים אמר לך אודותי? אל תאמיני למילה שלו!
אז מה , מותר לי להשאר?
 
"תישארי תישארי"

אמר המוציא להורג למארי אנטואנט, שניה לפני שהגיליוטינה עשתה את שלה. (לא יזיק לכל התלמידים בחופש ללמוד משהו מחכים על ההיסטוריה המפוארת של צרפת, על המהפיכה, בה נטלתי חלק באופן פעיל כמש"קית בידור במחתרת).
 

שרוניק

New member
אני חדשה פה

ובכלל בתפוז. שמעתי אתמול במשרד (אני עובדת במשרד פרסום) שני אנשים צוחקים, וניגשתי לראות למה. הם קראו את התגובה שלך - לא זוכרת למי, על בחינות הקבלה שלך לנהל פורום. זה היה ענק !!! החלטתי היום לבדוק לבד מה קורה אצלכם, וראיתי כי טוב. אני בטוחה שגם אני אמצא משהו להגיב עליו, וכבר יש לי שאלה, אז אני נפרדת והולכת לכתוב אותה. זאת שאלה רצינית אז תתייחסו יפה (אפי, את לא חייבת, כבר ראיתי שקשה לך להיות רצינית, אבל תנסי).
 

איכסה

New member
אל תספרו לאפי

אבל יש לי סוד שלה, ש.. רק אני יודע... ובעצם... זה די מביך. זוכרים את האפרוח... הצהוב? נכון! זה שרב עם אוזה זו בכלל בת! וקוראים לה נזכרים? עוד קצת!!!!!!!11 אפי!!!!!!!! אז היא תלשה קצת נוצות, השלימה עם אוזה, החזירה לפינגי את הכתובות לאתרים הפורנוגרפיים החביבים עליו ויצאה לגלוש באינטרנט!@@@@
 

n k

New member
איך אתה לא מתבייש??? ../images/Emo2.gif../images/Emo46.gif

לאפרוח קוראים נוּלְי תחזור אחרי: נ וּ - לְ י אפי היא חלק מחבורת עופרה-דודו! חוצפן!!
לגלות כזאת בורות בפרפר נחמד... אני פשוט המום!!!
 

n k

New member
נוּלְי=נוּלִי../images/Emo3.gifטעות קטנה בניקוד...

 

איכסה

New member
סליחה!!!! ../images/Emo52.gif

אני ממש מצטער! כתבתי הודעה שלמה על שטות לא נכונה! אהההההההההההההההההההההה!!! למישהו יש חבל? מתן
 
למעלה