בוקר סביר מאוד לכולם

בוקר סביר מאוד לכולם ../images/Emo42.gif

ולפני שנפתח בהערות הבוקר: האם רכשתם כבר מתנה ליום הולדתי הממשמש מחר? עוד לא? וכי מדוע? אינכם מצליחים להחליט בין טלויזיה 40 אינצ´ ובין הטוסטר? (תשובה א´ נכונה). כמובן שישנן אפשרויות נוספות: 1. חופשה (לא זוגית) בהוואי, כולל טיסה, כולל ארוחות, כולל סיגריות. 2. תרומה נאה (1000 ש"ח ומעלה) למוזיאון "יד לפולין" שהקמתי, המקדש את מורשת פולין ותרבותה. 3. קנייה של כל עותקי הספר המשמים "אני אהיה בסדר, אתה תהיה בסדר" ושריפתם על המוקד. 4. פרסום הודעת ברכה דאבל-ספרד (2 עמודים) ליומולדת בידיעות אחרונות של מחר. (יש לי את הטלפון של מחלקת המודעות). 5. ארגון הפנינג ענק בגני יהושע, עם הופעה חיה של שלום חנוך והביטלס, קייטרינג יפני, והחתמה על תרומות למוזיאון. אני בטוחה שגם בלי הרשימה הזו היו לכם הרבה רעיונות מקוריים משלכם. ולעניננו: מצב הנוירומטר באופן טבעי, בעלייה, מההתרגשות. הסקר עדיין פתוח להבעת דעתכם. מחר יתפרסם סקר חדש ומרענן, לא אגלה על מה. מה היה לנו הרבה יותר מדיי שאלות לא עניניות, אוויליות וחסרות תוכן. עליי לציין לטובה את ג´חנון, על שאלתו המאוד חשובה. את יעלי, על הכנות והפתיחות, ולתת רמה (זה ניק, לא הארה על מצב הפורום), על שהעלתה סוגיה חשובה, שלא דנו בה די, כמדומני. ולסיום שאלות על ויברטורים, ושאר מרעין בישים אולי משעשעות אך הבה נוריד מינונם, ונחזור למטרתנו העיקרית (ומאסתי בחזרה על דבריי שוב ושוב, למרות שהעונג לשמוע את עצמי הוא תמיד עצום): בעיות אישיות, צרות עם חברים, משפחה, בני זוג, ילדים, עבודה, וצרות עם עצמך הן הבעיות העיקריות. כמובן שלעולם לא אתנגד לדיון סוחף כמו הדיון על פיסטוק ומקומו באג´נדה הישראלית (ותודה שוב לתימני). ולסיום אחרון מחר מתוכננות לכם כמה הפתעות מענינות (לפחות אותי) - אך רק מי שיבוא עם מתנה יורשה להשתתף בשמחה. לפיכך, ואזכיר זאת שוב מחר: כל הודעה ראשונה חייבת להתחיל עם טקס הענקת המתנה (לא להוריד את פתק המחיר, תודה). ואנא, עזבו את המחשב לכמה דקות, גשו ל"פדני" ותגמרו כבר עם המתנה הזאת !!!
 

ח מ ס ה

New member
אפי כבר ל א יקרה

מה המדד שלך לקבוע אם נושא שהועלה כאן הוא באמת בעיה או לא? מה שהוא בעיה בשביל אדם אחד יכול להיות לא בעיתי בשביל מישהו אחר. ומי קובע כאן מה גבול ההומור? זכות בלעדית שלך? אם ככה תפסלי נושאים והומור של הכותבים כאן סופך שתמצאי את עצמך לבד בפורום הזה. אותי למשל ב כ ל ל לא מצחיקה ההתעסקות שלך עם יום ההולדת שלך.זה גובל בתת רמה באמת. וממש בא לי להקיא מזה אבל אני מכבדת כל אחד עם ההומור שלו. את בטח תמחקי את ההודעה הזו ותחסמי אותי אז שלום לכולם
 

שרוניק

New member
די, נו, חמסה

מה קרה לך? ברור שמותר לכתוב על כל מה שרוצים. אני חושבת שאולי לקחת את אפי קצת יותר מדי ברתינות,... קשה לי להאמין שהיא תמחוק את ההודעה שלך... וחבל שנעלבת, כי גם עליי ירדו, ומצד שני מאוד עזרו לי, ואני באמת חושבת שאת צריכה לקחת את זה בקצת קלילות - אנחנו אמורים לצחוק פה מעצמנו - ונראה לי שאפי צוחקת על עצמה יותר מכולנו אפילו... כנ:ל עניין היום הולדת. אני בטוחה שגם כשלך יהיה יומולדת, תוכלי לעשות קמפיין מושקע לקראת זה, עם הזכרות כל שעתיים. אני מבטיחה לקנות לך מתנה שווה וי ק ר ה !
 
חמסתי היקרה

העלית בי דז´ה וו: אותו הכעס בדיוק פרץ עליי כשבישיבה האחרונה במטה השב"כ הם צעקו עליי. ובסה"כ מה אמרתי? שנמאס כבר מהמשקפיים הכהות? שלא מספיק שמכריחים אותנו ללכת כל הזמן עם האזניה, שלפחות ישימו משהו חוץ מ"מטאליקה"? ולעניננו: טרם הספיקותי, מאז שפורומנו הקט עלה לאוויר, לפסול, למחוק, או לאסור נושא כלשהוא: תפקידי (כפי שסוכם בקמפ דיויד, לאחר מבחני הקבלה שפורטו לפני כמה ימים) הוא לכוון את שיחת הגולשים לנושאים שעליו הפורום מדבר (צרות אישיות, וכו´, וכו´, וכו´). צר לי אם הגעת למסקנה ששוללת אנוכי הומור של אנשים אחרים - מבחינתי כל הומור (חוץ מההוא עם התחת, אם ראית את זה) מתקבל בברכה. מטרת אותו משפט, שכנראה העלה את הנוירומטר האישי שלך, היה לנווט את נושאי הדיון בפורום לכוונים שאליהם התכוון המשורר (ודווקא במקרה הזה, זו לא אני). לא מחקתי את הודעתך, משום שהינה לגיטימית, ותאמיני או לא, גם אותי לימדה משהו (הייתכן שבגילי עוד ניתן ללמוד משהו נוסף, חוץ מאיך למצוא חניה עם מעבורת חלל באבן גבירול בשעה 12:00 בצהריים??). כתבי לך בחופשיות, אל נא תיפגעי מהערות של חברי המשק ושלי. הפורום הוא פורום חצי-רציני וחצי-מוטרף (כל אחד אחראי על החלק שלו), וכל הערה תתקבל ותירשם. ולעניין יום ההולדת: כאנשים אגואיסטיים וחסרי עכבות (ואני מקווה שכולכם כאלה), אנא העלו על נס את יום הולדתכם, כאשר יתרחש ! זהו מאורע שאסור לעברו עליו בשתיקה, לא כל שכן לעבור לסדר היום. במקרה, ובאמת במקרה, יצא שיום הולדתי מתרחש כשבוע לאחר עליית הפורום (הטלפון של אמי-הורתי לשליחת תלונות יפורסם בהמשך). זהו מאורע מרגש עבורי, שכן השנה סוף סוף אולי ידונו בבקשה שלי לפרס ישראל בתחום הפיזיקה המולקולרית. בטוחני שגם ביום הולדתך יתרחש ליקוי מאורות דומה, וכולי צפיה לקמפיין היומולדת שאת תעשי לעצמך. ועכשיו אחזור ואמשיך בהכנת ההפתעה שתצפה לכם מחר עם שחר !!!
 

ח מ ס ה

New member
סליחה אפי היקרה../images/Emo52.gif

מיליון סליחות אפי היקרה. הנוירומטר שלי הבוקר עלה למדדי שיא <כנראה בגלל אי תיקון הויברטור> אני מודה כי מיהרתי לשפוט אותך כשחשבתי שאת מחליטה באופן בלעדי על התכנים של הפורום. מתשובתך למדתי 2 דברים חשובים מאד: א.את סובלנית הרבה הרבה יותר מכפי שאת משדרת ותגובתך מצביעה על אצילות נפש ועל שליטה עצמית מדהימה. ב.אינך המחליטה הבלעדית על התכנים של הפורום והאח הגדול של תפוז צופה בנו. שוב סליחה על ההודעה הבוטה שלי מהבוקר. והרבה איחולי
על החשבון
 
שכחנו, צחקנו, עברנו הלאה ../images/Emo13.gif

אנא שימי לב שלכבודך חרגתי ממנהגי להמנע מאייקונים. הם חמודים מדיי בעיניי, וכמובן לא הולמים את אופיי החמצמץ משהו.
 
למעלה