בזכות וואלה אני מאוהב

s a s s o n

New member
חחחח

הוא רוצה לכתוב ליוצאי מרוקו אז שיעשה להם דיסק לי אישית השיר הזה לא מתאים ,לא מתחבר אליו ולא רוצה להחבר אליו ,אני בטוח שעמיר רוצה שיתחברו אליו כל העדות לא רק המרוקאים ,וזה כמו שאני לא ארצה לשמועשיר בפולנית בדיסק של זמר פולני שאני אוהב. ואיזה מילים הוא כתב בתפילה מודה אני לפניך??? אמרתי שהכרתי אותו דרך וואלה ובלעדיהם לא הייתי שומע את עמיר,זה לא אומר שאני לא אקנה את הדיסק עכשיו. אני בדרך כלל שירים של זמרים ישראלים קונה.
 

sHAi CoheN 2

New member
בכל דיסק של עמיר בניון יש....

יש שיר בערבית מרוקאית או מה זה לא יהיה!!! הוא אמר שהוא בחיים לא ישכח מאיפה הוא בא ובגלל זה בכל דיסק שלו יש שיר בערבית או במרוקאית!!! וזה לא מיותרר!!! זה שאתה לא מתחבר לשיר בערבית או במרוקאית לא אומר שהם מיותריםםם!!!!
 

s a s s o n

New member
בזכות וואלה אני מאוהב

בזכות וואלה מיוזיק ששם אפשר לשמוע את הדיסק של עמיר אני מאוהב בדיסק שלו,שירים מדהימים,עד עכשיו פה ושם אהבתי שירים שלו אבל האלבום הזה מדהים,אני לא רוצה להיות גזען או משהו כזה ,אני אשכנזי שבדרך כלל לא שומע מוזיקה מזרחית אבל עמיר בניון כבש אותי עם הדיסק הזה,מה שכן שני שירים לא התחברתי אליהם אחד זה אינסרף והשני מודה אני לפניך שניהם מיותרים לדעתי
 

s a s s o n

New member
"מבחינתי"

בתור אחד שלא אוהב מוסיקה ערבית פולנית גרוזינית או כל דבר כזה זה מיותר!!!! שוב אני אומר מבחינתי רק ,אולי מבחינתך זה השיר הכי יפה בעולם.
 

Lin0y

New member
כן..

גם אני לא התלהבתי מאינסרף.. כי קשה להתחבר אליו, בדרך כלל אני אוהבת שירים כשאני יכולה למצוא קשר לי ולהם ולהזדהות איתם, אבל אינסרף לא יכולתי להזדהות איתו כי אני לא מבינה אותו.. כאן הקושי.. אבל מודה אני לפניך זה שיר חזק מה קרה לך?!
 

s a s s o n

New member
יפה יפה...

זה שיר יפה אבל אני לא אוהב את זה שלוקחים תפילה ועושים ממנה שיר .
 
למעלה