בזק מוזילה גאת תעריף השיחה לאינטרנט

אביק

New member
בזק מוזילה גאת תעריף השיחה לאינטרנט

סוף סוף, כולם ידעו את מחיר השיחות בארץ ויוכלו להשוות אותם למחירי הסלולר!! כאשר חברות הסלולר "משתוללות" ב-50 אג´ לדקה. מהיום (14.5.02), אין יותר חיוב עבור שיחות בינעירוניות וכל הארץ הופכת להיות אזור חיוב אחד. על מנת למנוע טעות רווחת חשוב להדגיש מייד – המדינה כולה הופכת להיות אזור חיוב אחד - חיוב, לא חיוג. אופן החיוג נותר כשהיה וממשיכים לחייג כרגיל את הקידומות, 02 לאזור ירושלים, 03 לאזור ת"א, 04 לאזור חיפה וכו´. החיוב המיוחד עבור שיחות בינעירוניות שהיה נהוג למעשה מאז קום המדינה, מתבטל מהיום. תעריפי בזק החדשים מהווים שינוי משמעותי עבור ציבור לקוחות בזק, שכן לא יהיה עוד צורך לחשב מתי זול יותר להתקשר שיחה בינעירונית. למעשה, מהיום יהיו נהוגים ברשת בזק שני תעריפים בלבד, תעריף יום ותעריף לילה, כאמור, שניהם תעריפים המקיפים את כל הארץ ללא קשר למרחק השיחה או חיוג הקידומת. תעריף היום, משבע בבוקר עד שבע בערב, יהיה 14 אג´ לדקת שיחה ברשת בזק. תעריף זה מחליף את התעריפים הקודמים, 9 אג´ לדקה לשיחה עירונית ו 26 אג´ לדקה עבור שיחה בינעירונית. תעריף הלילה, משבע בערב עד שבע בבוקר – 2.5 אג´ לדקת שיחה. במסגרת מבנה התעריפים החדש בזק מציעה לגולשי האינטרנט תעריף מוזל אשר יחול על כל הגולשים ללא צורך להירשם מראש. כל הגולשים בין השעות 7:00 בבקר עד 19:00 הערב ישלמו רק 9 אג´ לדקה. כל הגולשים בין השעות 19:00 בערב עד 7:00 בבקר ישלמו 2.5 אג´ לדקה. מחיר מינימום לשיחה 22.5 אג´.
 

eitan-as

New member
למה בזק לא חושפת כמה היא תרוויח מזה

מר קרטין היקר, הרי בטוח בזק הריצה סימולציות של המחירים החדשים על נתוני השיחות (כל רשומות ה-Billing) של השנה האחרונה (ואולי יותר), והגיעה למסקנה שהיא הולכת להרוויח ובגדול מהשינוי הזה. למה שבזק לא תחשוף את האמת, ולא תגיד שהיא פועלת רק לטובת הצרכנים. ואל תגיד לי שאין לה את הנתונים האלו - אני מהתחום (עבדתי מול בזק) ואני יודע שיש להם את כל הנתונים.
 

peter_pan

New member
ליחצ"ן את בזק טבעי? השתגעת???

בזק ידועה כמונופול הורס ודורסני שיעשה הכל לשמר את מעמדו בשוק שיחות הפנים ולמנוע כניסת מתחרים. מהלך זה של בזק הוא חלק מאסטרטגיה להלחחם באפשרויות של פתיחת שוק שיחות הפנים לתחרות והוא זהה למצב שהיה ערב פתיחת שוק השיחות הבינ"ל לחו"ל. למעשה חשבון הטלפון של הלקוח הפרטי לא יצטמצם כלל ורווחי בזק,ף איזה פלא, בשנה הבאה יראו שוב צמיחה. תופרט בזק לאלתר, יפטרו מעובדי חינם במשכורות לא הגיוניות ויפתח השוק לתחרות אמיתית.
 

yurik48

New member
צודק בהחלט!! שימו לב..

להוזלה המגוחכת של עלות המינימום לשיחה מ- 23.8 ל- 23.5 אג´ - 1.2% הוזלה לעומת ייקור של כמעט 100% בעלות יתרת השיחות בשעות היום. זהו לעג לרש ודוגמא להתנהגות ארוגנטית של מפלצת כלכלית בחסות פקידי ממשלה מושחתים!!
 

odedg

New member
נו, באמת? זאת נראה בחשבון הבא... וג

שלום אביק! אם אתה מבזק, אז אולי תספר לנו על סמך חשבון אחרון איך יראה החשבון הקרוב שלאחר השינוי? וכמו כן רצוי להזכיר לצרכנים הנכבדים כמה עלתה שיחת בזק בעת עידן הפעימות בחישוב לדקה..., ובמיוחד בלילה. למיטב זכרוני היתה פעם תקופה שבלילה משעה מסויימת לא עלה!?
 

peter_pan

New member
למה צריך מחיר מינ´?

מחיר המינ´ מהווה עלות של 9 דקות, כאשר רוב השיחות בלילה קצרות מכך. למה? לבזק הפיתרונים והרצון לרמוס ולעשוק!
 

ir77

New member
תגובת בזק:

צריך לראות את התמונה הרחבה יותר. ועדת הכספים אישרה לבזק סל שלם של תעריפים חדשים ובתוכו היו גם הוזלות של 50% במחיר תא קולי (יותר מחצי מיליון בעלי תאים קוליים), 30% במחיר שיחה מזוהה (עשרות אלפי לקוחות מנויים על שרות זה) הוזלה של 18% בהתקנת קו (סכום משמעותי בשקלים), הוזלה בתעריף מינימום לשיחה ועוד. בנוסף יהנו מהרפורמה הלקוחות המוגדרים משתמשים קלים - לקוחות שעלות השיחות בחשבון דו-חודשי נמוכה מ-45 שקל יהנו מהנחות של עשרות שקל בדמי השימוש הקבועים. מדובר ביותר מ250,000 לקוחות!! והדבר החשוב ביותר שאתם מתעלמים ממנו: הפשטת התעריפים והשקיפות מאפשרים השוואה משוכללת בין תעריפי בזק ותעריפי הסלולר. הרי בשיחות הסלולר אצבענו "קלה על ההדק (על המקשים)" כאשר מחירי השיחות שם גבוהים במאות אחוזים ממחירי בזק. וחברות הסלולר מטשטשות!!! את תעריפיהן (תעריפים לבני משפחה, למספרים נבחרים, ביום, בלילה, בסוף שבוע וכו´ וכו´) מישהו שם לב למגוון התעריפים ומשווה אותם מרגע לרגע - לא!!! ולכן תמוהה הביקורת המתמשכת כנגד בזק ש-ה-ו-ל-כ-ת !!! לקראת לקוחותיה!!!! כמו כן, לפי חישובי ארגוני הצרכנים חשבון הטלפון במגזר הפרטי יתייקר בכ-3% (בזק טוענת כי בקיזוז עליית המדד לא תהיה התייקרות כלל!!). נניח שחשבון דו חודשי שלכם היה כ-300 שקל הוא יתייקר בכ-9 שקלים. בברכה אבי ק בזק
 
למעלה