בחור חדש והתלבטות

Abirabir

New member
לחתוך וכמה שיותר מהר

ראשית אם זה משהו שמפריע לך בצורה משמעותית, אז אין ספק. הוא לא בן הזוג המתאים לך. במערכת יחסים כזו נוצרת טינה כלפי הצד השני, חוסר נוחות ותחושות שליליות נוספות. האם את רוצה שכאלו תחושות ילוו אותך כבר מתחילת הקשר? תאמיני לי, אין סיבה להכניס כזה דבר לתוך קשר שרק התחיל כי בסוף זה ירעיל את הקשר ביניכם ובסיכוי סביר יוביל לפיצוץ ופרידה.
דבר נוסף, אדם שמעשן על בסיס יומיומי הוא אדם מכור, ולא יעזור מה הוא יגיד. מעשיו מדברים בעד עצמם. אני נגד עניין צריכת הסמים (קלים? לא ציינת), בין היתר בגלל שראיתי מספיק מסוממים בחיי (ואת בני משפחותיהם) כדי לדעת שזה לא סוג בן הזוג שבנאדם נורמטיבי רוצה שיהיה קשור אליו. אנשים מכורים לסמים זה לא מחזה נאה וכאב הלב על משפחותיהם אינה תחושה נעימה.
כמאמר מוסגר, נכון שמריחואנה מוצגת בתקשורת כסם בטוח, אבל אין דבר כזה סם בטוח. יש היום מספיק עדויות על פגיעות קוגניטיביות ארוכות טווח ועל פגיעות במערכת העיכול שמובילות להקאות תכופות.
אני יודע שתיכף יקפצו עלי כל תומכי הליגליזציה ואוהבי העישונים, אבל זו דעתי והיא אינה שליפה מהמותן. היא נבנתה מצפיה לאורך שני במכורים לסם ובני משפחותיהם ומקריאת חומרים אמינים בתחום.

שיהיה בהצלחה!!!

אביר
 

קליספרה

New member
מה אומר לך

אני ממש ממש סובלת סיגריות ואת כל חיי חילקתי עם מעשנים.
בעלי עישן רוב חייו (בינתיים כבר שש שנים מאז שהפסיק אני מקווה שהפעם זה לנצח).
וכמעט כל החיכוכים שלנו בחיי הנישואים היו על הרקע הזה - ועדין אני מטורפת עליו גם אחרי 35 שנות ביחד והחיים איתו שווים לי.
השאלה היא עד כמה הוא מוכן לבוא לקראתך ועד כמה את סובלת מזה - האם זה בסדר שהוא יעשן מחוץ למרחב שלך או שרוח הגוף לא נעים לך - האם זה גורם לך לדחייה גופנית? סיגריות זאת התמכרות שלא קל להגמל ממנה, ואם זה לא יבוא מתוכו, ממוטיבציה שלו זה לא יקרה - אז קחי בחשבון שמעשן זה לנצח ואם זה לא יהיה לנצח זאת הפתעה נהדרת. אלה השיקולים רק את יכולה להחליט עד כמה זה חשוב לך.
&nbsp
 
תפסיקי עכשיו לפני שיהיה לך עוד משהו

להגיד בעמודה של למה להשאר איתו חוץ מזה שהוא מוצא חן בעיניך.
אין לי מושג מה להגיד חוץ, אני מגיב לך כמו שהייתי נוהג אם הייתי במצבך עם בחורה כזאת. את לוקחת כמובן מאליו שקשה לך למצוא בחור שמוצא חן בעיניך. וחבל את סתם מקשה על עצמך בתפיסה שלך את עצמך והתהליך. זה לא גור חמוד שמצאת במקרה והסתדר לך ואימצת.

הוא יסתדר לבד ויש עוד מליוני חיות נטושות בישראל. המשיכי הלאה.
 
למעלה