בחילות כתוצאה מלחץ/מתח

IWRIS

New member
בחילות כתוצאה מלחץ/מתח

שלום! כתבתי בפורום רפואה משלימה לגבי הנושא, והפנו אותי לפורום שלכם: בתקופת הפסיכומטרי היו לי בחילות וגם הקאתי....כך שעשיתי את המבחן חולה. לא היו תסמינים של התקררות כמו חום/צינון...רק בחילות וחולשה. עכשיו זה קורה שוב, כשהתחלתי להיות בקשר עם מישהו פעם ראשונה...אני לא יודעת אם לייחס את התופעות הנ"ל ללחץ/חרדה...? הבחילות האלה מקשות עליי את התפקוד היומיומי, ותהיתי מה אפשר לעשות אם זה באמת נובע מלחץ/חרדה... אני אשמח לעצה.... תודה!
 

אסתי123

New member
בחילות מאוד מאוד כללי אומרות--אני לא רוצה

להיות כאן, לא במצב הזה, לא במקום הזה, לא עם האדם הזה......... כדאי לבדוק למה.
 
בחילות והקאות.

אנו מקיאים בשל שאט-נפש מן החיים או בעקבות התקוממות פנימית שלא ניתן להביעה. גם הפחד להיות שבוי וגם הסירוב להיכנע מעוררים בנו את החשק להקיא. בד"כ הרצון להקיא נובע ממישהו או מדבר מה שהקיבה מסרבת לעכל. ההקאות משחררות את התרעומת, מאפשרת לרוח האדם להירגע ולראות את הדברים בבהירות יתר. חפשי ברגשותיך מול המצב שאת נמצאת בו מה גורם לך להרגיש חוסר יכולת לעכל עד כדי בחילה ורצון להקיא. זה בדיוק כמו סוג של מזון הגורם לנו בחילות ואפילו הקאות. התייחסי לרגש כאילו את מחפשת סוג של מזון המעורר בך בחילה הבטן היא מרכז רגשות שלנו, והקיבה היא המקום בהן מעכלים את הרגשות.
 
תסמינים שונים של מתח

מלחיצים אותך וכנראה שגופך מגיב בחולשה ובבחילה. גם פסיכומטרי וגם קשר חדש יכולים מאוד להלחיץ. נסי להשתמש בתרגילי הרפיה שאת מכירה. טיפ לעזרה ראשונה הכיני משפט שתומך בך ומרגיע אותך ובפעם הבאה שאת נתקפת בחולשה או בבחילה הניחי כף יד אחת על העורף בחיבור בין הצוואר לגולגולת ואת כף היד השניה הניחי על המצח ואמרי לעצמך את המשפט התומך תוך שימת לב מלאה אליו והשארי בתנוחה הזו עד שתחושי בהקלה. אם התסמינים ממשיכים או מתגברים כדאי לך לשקול לפנות לעזרה מקצועית, לקינסיולוגיה יש את הכלים לעזור לך.
 

Shame in you

New member
היי

יכול להיות שזה פסיכוסומטי, יכול להיות שזה מסיבה רפואית. לדעתי תבדקי את זה, ואם יצא שאין לך כלום בקיבה אז אולי זה באמת מלחץ. ותבדקי אם זה קורה רק כשאת בלחץ או גם בזמן שלא. בהצלחה!
 
למעלה