בחילות כתוצאה מלחץ

IWRIS

New member
בחילות כתוצאה מלחץ

שלום! בתקופת הפסיכומטרי היו לי בחילות וגם הקאתי....כך שעשיתי את המבחן חולה. לא היו תסמינים של התקררות כמו חום/צינון...רק בחילות וחולשה. עכשיו זה קורה שוב, כשהתחלתי להיות בקשר עם מישהו פעם ראשונה...אני לא יודעת אם לייחס את התופעות הנ"ל ללחץ/חרדה...? יש לרפואה המשלימה מה להגיד בנושא...? אני אשמח לעצה.... תודה!
 

0 אור 0

New member
יש

הקשר בין גוף לנפש ידוע, ניתן לעבוד עליו בשני הכיוונים, וכמובן שיש שיטות שמסייעות להפחתת החרדה והלחץ (חלקן פשוטות מאד כמו נשימה עמוקה, מודעות וריכוז)
 
בחילות כתוצאה מלחץ יש מה לעשות

הבחילות אותן את חש זה כתוצאה מחרדה . חפש באתרים האלטרנטיביים מדיטציה של הצקרות ובשילוב של תרגילי נשימה פשוטים מהיוגה כל יום במשך 20 דקות בהתמדה של שלושה חודשים הכל יעבור . תנסה למצוא מדיטציות או בתפוז תחת העידן החדש רפואה משלימה או באתר באופן טבעי בהצלחה תאמין לי מנסיון אם מתמידים זה עובד יופי. בברכה טל
 
בחילות,לחץ,חרדה

לIWRIS שלום. בחילות והקאות אכן יכולות להיווצר כתוצאה מממתח. הרפואה הסינית מסתכלת על האדם כמכלול. זהו מודל הוליסטי בו גוף ונפש חד הם. כאשר אנו נמצאים ב-stress נפשנו מתערערת ויוצאת מאיזון, מה שמביא לביטוי פיסי של בחילות או אפילו הקאות. המנגנון עצמו הוא נהיר. אם נפשט מעט את הדברים- הרגש המשוייך לאלמנט העץ ברפואה הסינית הוא הכעס, שספציפית מקושר לכבד. הכבד רגיש לכעסים, רגשות מודחקים ופער בין הרצוי למצוי. כאשר הכבד מתחמם כתוצאה מלחץ, הוא הולך ומתפרץ על החלשים. מיהם החלשים? -האדמה-או חלק ממערכת העיכול שלנו.כך בעצם העץ הולך ומעליב את האדמה וכתוצאה מורגשת בחילה. דיקור סיני, צמחי מרפא ושינוי תזונתי- יש בידם לשפר את הרגשתך, ולעזור לך להתמודד ולעבור תקופות אלו. ניר יצחקי, רפואה סינית.
 
בהחלט יש קשר

ובהחלט ניתן לטפל. המהות היא, בדר"כ, להוריד את רמת המתח בחיים שקיימת אצלך. משם גם יירד כל השאר ואף ייעלם. כמעט כל טיפול, ברפואה משלימה יעשה את העבודה. הילינג, תמציות תדרים, פרחי באך, ביופידבק ועוד ועוד... את רק צריכה לבחור מטפל/ת שאת מתחברת אליו/ה ולהמשיך משם. בהצלחה!
 
למעלה