בחילות שלא פוסקות לאחר ניתוח בבסיס הגולגולת

omrigee

New member
בחילות שלא פוסקות לאחר ניתוח בבסיס הגולגולת

שלום לכולם,
שמי עומריאני בן 21, לפני קצת יותר משנה עברתי ניתוח בבסיס הגולגולת בגלל גידול מסוג כונדרוסרקומה (דרגה 1) במהלכו נאלצו לחתוך לי מספר עצבים אני לא יידע להגיד במדויק איזה אבל הפגיעות הן צרידות שהופיעה עוד טרם הניתוח,קושי בבליעה , חיך קורס , וטרפז משותק. (אם אני לא טועה 9 עד 12) כמו כן מספר רופאים פה מהפורום היו הראשונים שבדקו אותי ואיבחחנו את הגידול אבל את הניתוח עשיתי באיטליה אצל פרופ' סאנה.
אחרי הניתוח שוחררתי מהצבא והתחלתי לחיות את חיי במרץ וניסיתי כמה שפחות להתעסק בשיקום..
קשה לי לציין בדיוק מתי, בערך לאחר חודש מהניתוח החלו להופיע בחילות, בעיקר בבקרים, בערך דקה אחרי שאני קם מהמיטה.. הבחילות לרוב עוברות אחרי כמה זמו במהלך הבוקר אבל כל ההתארגנות שלי בבוקר ואפילו הקימה מהמיטה הן פשוט סיוט אין לי איך לתאר את זה אחרת .. חשבתי שעם הזמן זה יפסק ולכן התעלמתי מזה והרופאים לא ייחסו לזה חשיבות גבוהה.. ביצעתי בדיקת גסטרו שיצאה נקייה לגמרי.
בזמן האחרון הבחילות נהיו מטרד ענק, לעיתים מלוות אותי לכל היום ואיכות החיים שלי נפגעה משמעותית..
כמו כן תופעות נוספות שאני מאמין שהן קשורות - אין לי תאבון כמעט אף פעם , תחושת רעב היא לרוב כאב בטן מציק שהופך אפילו לקצת בחילה , כשאני קם בבוקר האף שלי סתום מנזלת שהיא יותר ליחה מנזלת ושאני מוציא אותה אני מרגיש קצת שחרור בבחילה ובאוזניים אבל לא עוברת הבחילה..
אשמח לייעוץ/הסבר/ אפילו לדעת אם נוירולוג הוא מי שאמור לתת לי תשובה.. כי עד עכשיו ראו אותי רופאי אף אוזן גרון..

תודה רבה מראש!
 
תשובות

שלום עומרי
1. מציע להתיעץ עם המנתח שלך בנושא הבחילה
2. לענין האף צריך להבדק כולל בסיב אופטי לאף
בברכה
ד"ר אופיר הנדזל
 
למעלה