בחירת הרעיון למתנה

hadas m

New member
מתוקות../images/Emo26.gif../images/Emo204.gif

השרשור הזה אם לא שמתם לב מיועד להצבעה.. אך ורק "כן" בנושא לרעיון שאתן ורצות.. יש לכן בעיה עם מה שייבחר.. תדברו איתי. ונגיד מה שאורלי אמרה.. זה סבבה.. אבל ואתו דבר כמו של מאשה.. רק שחושבים יותר על העיצוב.. רק אחרי שנבחר את הרעיון נדבר על העיצוב ועל מה שיהיה בעמוד הראשון.. כמובן שאני מסכימה עם מה שאורלי אמרה.. אבל הרעיון של מאשה.. הוא בעצם אלבום!! עם ברכות...ותמונות. אני חושבת שאפשר לסכם את ההצבעה כבר לזכייה של רעיון מס' 3. תכף אפתח הודעה.
 

2ניצי

New member
3 (אין לי תמונה שלי עם אגמוש)../images/Emo203.gif

אני יוכל לשים תמונה שלי כי אין לי שלי עם אגם
 
נממ../images/Emo108.gif

אני חושבת שכל הרעיונות מקוריים ויפים כן כן גם הרעיון של מאשה חח אבל גם כמעט חצי מהפורום לא היצטלם ו\או נפגש עם אגם ככה שזה יהיה פחות יפה שחצי מהתמונות יהיו איתה וחלק פשוט יהיו סתם תמונות.. ובמאת הריעון ממש יפה ואני אישית אהבתי אותו אבל צריך גם לחשוב על אלה שלא נפגשו איתה,. וגם אפשר לשלב את כל הרעיונות של כולם ביחד כי באמת של כולם יפה אפשר נגיד נממ [[אני סתם זורקת רעיון כדי לאחד את כל המתנות ביחד]] קודם בכריכה יהיה את התמונות של חברי הפורום ביחד או משהו כזה נגיד מהמפגש לקחת את התמונה ולהוסיף את אלה שגם לא היו... ובתוך האלבום לעשות את כל הדרך חיים של אגם ולהוסיף גם עמוד כזה בסוף ולרשום "זה רק אני והאגם שלי" או משהו כזה ולשים תמונות של כאלה שהיצטלמו עם אגם.. ושבעמוד הבא יהיו גם הברכות לאגם או משהו על ההשגים שלה בשנה האחרונה וזה.. ועם האלבום להוסיף לה משהו קטן נגיד כמו שעינת אמרה נר בושם או משהו כזה... אני סתם ניסיתי לחבר את של כולם ביחד, מה אתם חושבים?
 

hadas m

New member
עינב..../images/Emo204.gif

נגמר שלב הרעיונות!!. עכשיו רק מצביעים.. לגבי זה מה שנעשה באלבום.. מחליטים אח"כ.. קודם שייבחר משו.. בשלב הבא תגידי מה את חושבת שצריך להיות באלבום...או שפשוט תעתיקי מה שכתבת פה.... זה מעולה בעיניי ישר כוח
.
 
למעלה