בחרדה איומה,לגבי אולי סרטן..

גלי 22

New member
בחרדה איומה,לגבי אולי סרטן..

שלום ד"ר שפיר, אני בחורה בת 22 ,הורי ממוצא רומני הונגרי. יש לי בעיה שאשמח אם תוכל לעזור לי או לשלוח אותי למקור מידע אחר אם אין תשובה . כבר מס´ חודשים שאני מרגישה הדרדרות במצבי הגופני,אני מרגישה שקשה לי ממש להזיז את עצמי כבר ושכל הגוף כואב ושורף. עד כמה שידוע לי אני בריאה ורופאת המשפחה לא טרחה לומר לי תוצאות בדיקות כלליות או להתיחס אליהן כמשהו שלא טוב. בכל אופן..בחודשים האחרונים אני מרגישה שהרגל שמאל ממש שורפת לי ..כאילו משהו דוקר ולעיתים גם ברגל ימין אבל ל כמו ברגל שמאל ,כאילו העצם נשרפת . הקשר לגבי סרטן העור הוא אולי קיים??יש לי איזשהו פצעון אדום שלערך שנה קיים ברגל ולא יורד ..חשבתי לתומי שאולי הוא מהגילוח אך הוא לא יורד ..הוא פשוט תקוע שם כמו נקודת חן. מה גם שנשרפתי רבות תחת השמש ובזמן האחרון נקודות החן שעל גבי גדולות יותר ובולטות יותר . אינני יודעת למי לפנות והרופאה אצלינו לא מתיחסת ברצינות לכלום. בזמן האחרון אני גם כל הזמן מקיעה ואני מרגישה כאילו משהו תקוע לי בבית החזה ..בין הגב לבטן וזה משפיע על הכל ..כל מה שאני מכניסה לפה כולל מים אני לא יכולה לנשום אחר כך ומתנשמת בכבדות . אני שוקלת הלילה כבר לסוע למיון אך עניין הזמן מכביד עלי ..אני יותר מדי עסוקה..ולא ,אני לא חושבת זכל זה מלחץ .אני משתדלת באמת לא לקטר אך אני כבר לא יכולה ..ממש כואב לי .. אשמח לתגובה בהקדם.תודה
 
סרטן עור???

קשה לי להאמין שכל המיחושים שלך נובעים מסרטן עור. לגבי הפצע ברגל כדאי שתפני לרופא עור שיאבחן ואולי יירקח ביופסיה. קשה בלי לראות לומר אפילו השערה לאבחנה.
 

tevagil

New member
אל תשרפי

אל תישרפי בשמש, זה יכול להביא לסרטן או מחלות אחרות, וסתם מיותר. מיילא הית מאתיופיה אבל מרומניה הונגריה ? מקסימום שעתיים ביום. לא יותר.
 
למעלה