ביום שלישי הלימודים מתקיימים כרגיל?

PIonit

New member
כן, אבל בחלק מהחוגים לא תאכף חובת נוכחות

מומלץ לברר במזכירות הרלבנטית!
 

roeyil

New member
איזה יבטלו הרצאות :)

אני רואה שיש לך געגוע מסויים לשביתה... יהיו בחירות של האגודה בקמפוס אם בא לך להצביע... אבל בין זה לביטול שיעורים... למה מה קרה?
 
אמנם יש כמה דברים שטרם סיימתי..

ושיום חופשי יוכל לסדר אותי לא רע .... :) מישהי רשמה פה שלא תאכף נוכחות בהרצאות... באף הרצאה אצלנו לא בודקים נוכחות... :) אני לומדת "רק" :) כי אני באמת רוצה ... טוב אז לא... אני אדחה את התוכניות לשביתה של שנה הבאה :)
 
באמת? ../images/Emo4.gif

כשאני חושבת על זה לעומק (בצורה בוגרת כמובן :) ) עדיף שיש נוכחות חובה... בסוף זה אמור להביא אותך למקסימום הבנה.... :) אם אני מאבדת ריכוז או עייפה בהרצאה ממש קשה להבין את ההמשך. אז נראה לי שזה לא כזה עינוי גם ככה עדיף לבוא לא ? ( חוץ ממרצים/מתרגלים משעממים במיוחד :) )
 

TwelveEyes

New member
אם יורשה לי לצטט את המתרגל ביצירות מופת:

"I'm sure you've all heard the expression in Hebrew: סטודנט חופשי. Well, there's no such thing in the university."
יחד עם זאת, הרעיון של נוכחות חובה צורם לי מאוד. למה באוניברסיטה מניחים שאנחנו זקוקים לבייביסיטר/שוטר? זאת עוד אחרי שבכל שיעור/תרגול בשבוע הראשון הוסבר שזו בעיה שלנו אם הפסדנו שיעור וחובת השלמת החומר/שע"ב היא באחריותנו.
 

RichardSmith

New member
הסיבה היא אחרת

כדי שבתירגולים יהיו מספיק אנשים ליצירת דיון. רעיון מטומטם כי גם ככה יש רק חמישה (או חמש...) שבדרך כלל מדברים ואת השאר המתרגל(ת) צריך בכוח להכניס לדיון.
די סבלתי בתרגולים הללו... לעומת זאת בטבע כמעט ואין חובת נוכחות. למשל במעבדה של פיזיקה יש חובה אבל אפשר לקחת הפסקה של חצי שעה לאכול בצורה מסודרת... המדריך עובר בין האנשים ובוחן את עבודתם ככה שחייבים להגיע...
 

TwelveEyes

New member
אני דווקא מהחמישה האלה ../images/Emo6.gif

אני יכולה להבין את הטעם בהגעה לתרגולים, אבל הנוכחות עדיין מיותרת לחלוטין. מי שלא רוצה לבוא -- זב"שו
 

steelwater

New member
זה ממש מעצבן

חובת הנוכחות. אני מאד רוצה להצליח בלימודים ואני אעדיף לפספס כמה שפחות שיעורים אבל להגיד שזה חובה ולהוריד לנו ציון על זה זה ממש לא בסדר. זו צריכה להיות החלטה שלנו.
 

RichardSmith

New member
זה עניין אינדיבידואלי

יש כאלו שמבינים טוב יותר ממחברת כתובה היטב מאשר מלשבת ולשמוע את המרצה. עדיף לאפשר לסטודנטים להחליט עבור עצמם מה הם מעדיפים. עובדה שהשיעורים בטבע לא חובה בכלל והאולמות מפוצצים. כמובן בקורסים מסויימים.
 
../images/Emo45.gif אבל זה תלוי בקורס ובתחום...

מה הסיבה אם כך לדרוש מסטודנט להיות נוכח? אלה לא רגשי הנחיתות של המרצה... :)
 

RichardSmith

New member
ציינתי למעלה את הסיבה

אני מניח שבשנים קודמות כל כך הבריזו והשלימו מאחרים כך שהכיתות היו די כיתות רפאים... דווקא היה לי שיעור בשנה שחלפה שהייתי לבד עם המתרגלת הסקסית... אח, דוד אבידן... שייקסלובסקי... היה חם בחדר...
 
למעלה