ביו-פידבק? סכנות בשימוש בריטאלין?

sagsag

New member
ביו-פידבק? סכנות בשימוש בריטאלין?

היי, יש לי שתי שאלות, אשמח לתגובות בנושא: 1. ממחקר קצר באינטרנט העליתי כי קיימת רמה מסויימת של סיכון בשימוש בריטאלין. נטען אף כי קיימים מספר מקרי מוות בעקבות שימוש ממושך בתרופה. אני מבין כי התרופה משפרת את איכות חייהם של מטופלים רבים באופן משמעותי, אך נשאלת השאלה האם שיפור זה עדיין רצוי אם הוא עולה לנו בבריאות? 2. רציתי לדעת, היכן בארץ מיישמים טיפול בביו-פידבק, כמה זה עולה, והאם מישהו כאן ניסה את הדבר הזה ויכול לספר מנסיונו על רמת ההצלחה של הטיפול? מבחינתי נראה כי מדובר במשהו עדיף על פני תלות בתרופה שעלולה להזיק לגוף, אך עם זאת הבנתי כי אחוז המטופלים המגיבים לשיטה זו הוא יחסית נמוך. כמו כן, הבנתי כי קיימת אפשרות גם שתוצאות הטיפול יפוגו לאחר זמן ממושך בו לא ממשיכים בטיפולים, מישהו יודע משהו על הנושא? תודה רבה, שגיא.
 

j i m m y

New member
מוות? עלאיוסטור

אני מאוד מקווה שאתה טועה. ידוע שבנטילה אינטנסיבית של מתילפנדיט (החומר הפעיל בריטלין ודומיו) יכולה לפגוע בכבד, והרופאים אומרים שהחומר גם ממכר (פסיכולוגית, אבל אנחנו כבר אנשים בוגרים ומרגישים כשהגוף הסתגל לחומר, ועכב כך עושים הפסקה) - וד"א בקשר לזה הדעות די חלוקות. אבל מוות? אמאל'ה.
 

sagsag

New member
הנה כמה לינקים

יכול להיות שאלו סתם "אתרי היסטריה", אבל אותי כבר מפחידה עצם העובדה שאנשים פה סיפרו שהם "הרגישו את הכבד שלהם" אחרי נטילת התרופה. זו לא התנהגות תקינה של הגוף...
 

madog

New member
נוירופידבק

כן ניסיתי ועדין מנסה שוקל לקנות הביתה ולהוריד ת\טלות במטפל לדעתי עדיף על התערבות תרופתית וכפי שכבר צינתי בעבר עם סמים אז למה ריטלין למה מה ניגמרו הדברים הטובים
רשמתי יומן טיפול חלקי וחשבתי לפרסמו כאן אולם כמו גם הפעם יש לי היכולת הזאת ליסגור כול שירשור היה ומענין הודיעני ואשגר
 

andre la mousia

New member
אם אתה הולך לקנות הביתה,

אז אני אשמח להשתתף כדי להוזיל עלויות, (נניח, שבוע שבוע, או סידור אחר)
 

madog

New member
היי ובקשר ל1

קיימת רמה מסויימת של סיכון בשימוש בכפית. אף כי קיימים מספר מקרי מוות בעקבות שימוש ממושך בכפית. כל דבר וחומר צריך ליבדוק מינון רעל זה מינון לא חומר ולגבי סיכון בכול סיכון והכול עומד ביחס עלות ת\טועלת הברכה בריטלין גבוהה מאוד ביחס לסיכון (שקים גם באקמול לייט). אבל אפשר בלי בכלל!!!!! וזאת כתבתי בתגובה הקודמת
 

spidergirl

New member
אין סכנה

בשימוש בריטלין, כלומר אם שומרים על מינון הולם ולא מתפרעים. השאלה איפה קראת...
 

andre la mousia

New member
יש סכנה בכל דבר, מן הסתם

אבל צריך לשמור דברים בפרופורציה: יש אנשים שמתים מאכילת שזיפים, יש אנשים שמתים מחשיפה לשמש, ויש אנשים שמתים כי הם דוחפים את האף שלהם לכל שרשור שאין להם קשר אליו. כלומר, אני בכלל לא לוקח ריטלין, אבל לא בגלל שאולי הייתי יכול למות מזה. יש דברים יותר גרועים ממוות.
 
אז הולכים למות אה....

סביב הרטלין יש יותר אגדות מאשר המיתולוגיה היוונית...... כאשר לוקחים תרופה שמשפיעה עמוקות על המוח תמיד טוב להזהר ולשמוע את כל הדעות אבל יש גורמים רבים אשר מפיצים היסטריה כאילו יש סיוכי רב למות מרטלין כנגד זה הרבה אנשים פה אני חושבת יכולים לספר כי ההשפעות המטיבות הן מאוד עמוקות גדולות ולא משהו שמוותרים עליו כל כך מהר
 

FreeFeeling

New member
"אז הולכים למות אה...."../images/Emo6.gif

אהבתי!!! אהבתי את האופטימיות במיוחד שאני כאת מפזם הלוך ושוב את השיר: "Suicide Is Painless" עם את מקירה.... That suicide is painless" It brings on many changes And I can take or leave it if I please The game of life is hard to play I Gonna to lose it anyway" בבצועה מחודש של קרן-אן ,מאוד יפה. (עם מסרים אובדניים). לגבי התמותה מהרטלין ,גם לי יצא פעם ליקרו על ילד שמת מהתרופה.
 

omri-segal

New member
הכרתי מישהו שמת משימוש בריטלין

אחרי כ70 שנה של שימוש, הוא מת...
 

zivadina

New member
ריטלין ונוירופידבק

לפי מיטב זכרוני, המוות היה אצל עכברי מעבדה שקיבלו ריטלין במנה פי 1000 מהכמות הרפואית. בקשר לנוירופידבק: זהו טיפול שתופס תאוצה, היות שמראה שיפור בתפקוד האינטלקטואלי וההתנהגותי של המטופלים. הבעייה היא שאין הרבה מחקרי אורך שמראים כמה זמן הטיפול מחזיק, וכן שצריך לדעת איפה בדיוק למקם את האלקטרודות כדי לקבל את ההשפעה הנכונה, היות שלכל אזור במוח יש תפקיד אחר. בכל אופן, בארה"ב זהו טיפול נפוץ. צריך מינימום 40 טיפולים, כאשר כל טיפול עולה בסביבות ה-200 ש"ח. מעבירה לך קישור לספריה על שיטות טיפול שונות, ביניהן נמצא הנוירופידבק (ביופידבק של המוח).
 

andre la mousia

New member
אני מזמין את כולם לרכישה קבוצתית

(שוב
). אם נרכוש מכשיר של ביו-פידבק, ונסתדר בינינו לגבי אופן השימוש (למשל כל אחד יחזיק בו חודש, או יהיה אחד שיסכים לביקורים מסודרים אצלו במרתף...), אז זה יהיה זול בהרבה, ונוכל "לטחון" את זה יותר שעות. מישהו בעד ?
 
למעלה