ביטוח מנהלים ??? - מה זה בכלל ???

ביטוח מנהלים ??? - מה זה בכלל ???

שלום חבר´ה יקרים ! התחלתי לעבוד (סוף כל סוף) לפני 3 חודשים והיום קיבלתי טלפון מסוכן ביטוח (אני חושבת) שעובד מטעם החברה, לגבי ביטוח מנהלים. אין לי שום מושג או קמצוץ מושג מה זה ומה בכלל הוא רוצה מחיי.. בקיצור בשבוע הבא יש לי פגישה איתו (אהההוווו) אז תעזרו לי להתכונן לפגישה : מה אני הולכת לשאול, לדרוש, לברר... המון תודות !!!
 

PINIZ

New member
ביטוח מנהלים

זה צ´ופר שנותן המעסיק לעובד. המחיר למעסיק הינו בד"כ 13.3% ממשכורתך ובמקביל את משלמת ממשכורתך 5% , שבגינם את נהנית מהטבת מס. עד כאן באופן כללי. כשיהיו לך פרטים נוספים על טיב הביטוח שהמעסיק מעניק לך אני כאן. בהצלחה.
 

jobs

New member
שימי לב

מאחר ואני מבין ששכרך הוא שכר מינימום, עלייך להתעקש על קרן פנסיה (ולא על ביטוח מנהלים). המוצר הרבה יותר מתאים לרמת ההכנסה שלך (שממה שכתבת בתגובה אחרת לא צפוי לעלות בעתיד הקרוב). אם לא תצליחי (הסוכן יעשה שרירים שכן על קרן פנסיה הוא מקבל עמלה של עד 6% מהסכום שתפקידי, ועל ביטוח מנהלים הוא יקבל לפחות פי 4 מזה), עלייך להתעקש על ביטוח ביחס של 92-8 (ז"א 92% מהסכום שתשלמי ילך לחיסכון, ואילו השאר ילך לביטוח = כסף אבוד. סוכנים אוהבים למכור ביטוח סטנדרטי, שם היחס הוא 72-28. בביטוח של 72-28 סכום הביטוח יהיה זהה לביטוח של 92-8 = מוצר זהה מבחינתך, אבל הסוכן וחברת הביטוח ירויחו כסף על חשבון החיסכון העתידי שלך) בהצלחה.
 
למעלה