ביטחון ואוכל ב-
אנשים

I am SO bored

New member
../images/Emo31.gif

אני יודעת שאני לא ממש קשורה לפורום שלכם, אבל אני קוראת סמויה פה מאז שהפורום נפתח, והייתי חייבת להגיב. אני כותבת בפורום MCR כבר 4 חודשים [ויוםP:], ואני לא ממש יכולה לדמיין את הפורום הזה בלי לירון. באמת שלא. כשאנשים קוראים היום שMCR באים לארץ, הם בטוחים שזה ברור מאליו, כי הם הרי מצליחים בארץ והכל, אבל זה ממש לא. אם לירון לא הייתה פוגשת אותם במקרה ומחליטה שהיא רוצה להביא אותם, בחיים לא היינו קרובים לזה כמו שאנחנו היום:/. היא אירגנה את הכל, והיא דיברה עם כל מי שצריך לדבר, והיא דיברנה את הפורום כשהיה צורך. ועכשיו משמיעים אותם ברדיו, מה כ"כ נורא בזה? אז פקאצות וערסים אוהבים אותם, ונכון שזה היה די שוק בשבילי כשפקאצה התחילה לשיר לי שיר שלהם בשיעור סוציולוגיה, אבל את יכולה להאשים אותם? השירים יפים, וגם אם הם לא מבינים את המילים, לפחות הם אוהבים, או טוענים שהם אוהבים, את המוזיקה. ונכון, אלה שאוהבות את "ג'ארדד הכוסון!!!!11" באמת מעצבנות, אבל אין הרבה כאלה. פעם ב.. באה מישהי מעצבנת כזאת, והיא בדר"כ לא חוזרת ממילאP: חוץ מזה, אם מה שצריך "להקריב" בשביל לראות את הלהקה האהובה עלייך [זתומרת, עליי><] בהופעה בארץ, מה אכפת לך כ"כ? אז כל הכבוד ללירון [
], ושלא תעזו לזלזל בה:/
 

SainTonix

New member
אגב, אני רק מוסיף הערה בנושא:

יש לי ילדה בכיתה, לפני שנה היא הייתה פרחה וכולה ורודה, עכשיו כולה שחורה עם לק שחור וחשה שהיא שומעת דברים כבדים.. היא באה אלי ואומרת לי "תומר תומר אתה חייייב לשמוע איזה שיר מדהייים אני שומעת.. קוראים לו האנד אוף בלאד" (שיר של בולט).. באותו רגע הבנתי שאת התופעה של התפתחות הסגנונות האלה בארץ והפופולאריות שהם מקבלים בקרב כל הגילאים של הנוער זה משהו ענק.. מי היה מאמין שבנאדם כמוה ישמע את זה.. (וגם אם זה רק כדי להרגיש שייכת ומגניבה, בולט זה כבר ממש לא רוק קליל.. זה כבר הרבה יותר כבד מMCR). אז דיי להלחם בזה, תנו למי שרוצה לשמוע את זה- רק מי שבאמת אוהב את המוזיקה מבין כמה האנשים האלה חסרי אופי ופטאתיים.. ושוב, מה אכפת לכם כמה שומעים את הלהקות שלכם ומי שומע אותם.. ובמיוחד שזה מה שמקדם את המגעים להבאת הלהקה הספציפית לארץ?! אז למי אכפת?! יאללה מצידי שכל פרחה בת 9 תשמע אותם אם זה מה שיביא אותם בסופו של דבר !
 

GoldenBabe

New member
שמע../images/Emo109.gif

חברה שלי, שנה שעברה הייתה פקאצה כולה ורוד ומ!ש* מ!ש*, הייתי בטוחה שהיא זונה לגמרי ולא התקרבתי אליה. השנה פתאום היא נהייתה כולה עגילים בכל מקום, שיער שחור/סגול/אדום, לקים, שומעת MCR ונירוונה וזה ויצא לנו לדבר ואיכשהו התחברנו והיא ילדה מדהימה. אל תשפטו אנשים לפי איך שהם נראים, ברצינות.
 

SainTonix

New member
אני לא שופט לפי איך שהיא נראית..

אני שופט לפי איך שהיא מתנהגת והאופי שלה.. מישהי שמנסה להיות מאגניבה ולשמוע מה שהפריקים שומעים.. וללבוש את מה שהולך עכשיו למרות שהיא לא באמת עושה את זה אלא פשוט זורמת עם העדר.. אני לא סובל אנשים כאלה. אם היא שומעת דברים כאלה כבדים והיא לא באמת אוהבת את זה , וזה רק כדי להיות ילדה ב"סטייל"- לדעתי זה טמטום.. עד לפני חצי שנה היא שמעה הראל סקעת \= מצאו את ההבדלים בין הראל סקעת לבולט פור מיי ולנטיין. (אגב, כדי להראות לה מה זה אימו וכדי שתפסיק לקרוא לעצמה "אימו גירל"- השמעתי לה והראתי לה מה זה להקת אימו.. מאז היא הפסיקה להשתמש במונח הזה בכלל)
 

LiLuLiL

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

כלכך נכון, ורק עכשיו ראיתי את כל ההודעות פה ובחיי, פינקי הזאת או מי שלא תהי , באמת שאין לך מושג על מה את מדברת כמו שאמרו פה, הייתה מישהיאחת ש"חרטה על עצמה" וזהו, ואם הם בני 11/פקאצות/ערסים אנערף אז מה?!?! אסור להם לשמוע כמיקל? את לא מרשה להם? כאילו מה הולך פה בכלל? כל אחד מותר לו לשמוע מה שבא לו, ואולי לך זה מפריע וכן גם לי שילדה אחת פרחה כזאת ששומעת דיכאון רואה תמונה של MCR ואומרת היי זה אלה שאני אוהבת שאפילו לא יודעת איך קוראים להם.. אבל אני לא יכולה להגיד לה אל תשמעי אותם.. וגם ילדים בני 11 גדלים.. ובעניין לירון, היא עשתה כלכך הרבה בשביל פורום MCR, והיא חלק גדול מזה שהם יבואו, אז באמת, אל תעזו לזלזל בה כי היא עשתה כלכך הרבה, כלכך הרבה! ולא הרסה בכלל.. על מה אתה מדברת
 

elknetld2kil

New member
מה לעשות...

גם אני נגעל לראות ילדות שעד לפני 3 חודשים רקדו מול שירים של פיפטי ושאקירה בMTV ועכשיו הם כולם מתלהבות מכמה שהן "קשוחות" ו"מגניבות" כי יש להם שיער סגול ולק שחור בציפרוניים והן מקשיבות לMCR. בתכל'ס, כל הורודות האלה יעברו עוד כמה חודשים ל"דבר החם" הבא. אני לא אומר שכל הילדות ככה (כי אם אני אגיד את זה אני אקבל איומים לטלפון שלי), אבל יש חלק גדול מהמעריצות שמתנהגות ככה. לפני 3 חודשים הסינגל של FOB יצא ברשת והורדתי אותו להתרשמות. באותו שבוע, השיר התנגן אצלי ואח שלי ה"פופניק" (אין לי הגדרה יותר טובה, והוא בן 21 ואחרי צבא) נכנס לדירה שלי ושמע את השיר. הוא אמר לי "מה זה החרא הזה???". לפני שבוע הוא התחיל להציק לי שאני אוריד את כל הדיסק החדש שלהם. אמרתי לו: "אבל לפני כמה חודשים אמרת שזה חרא". הוא אמר לי "מה באמת? אני לא זוכר ששמעתי את השיר הזה אי פעם. ראיתי אותו לפני כמה ימים בMTV ואני שומע אותו כל הזמן בגלגל"צ". הבנתם את הנקודה? ואם לא בא לכם לכתוב ולהשתתף בפורום אז אל תעשו טובות. הדבר הכי גרוע שאתם יכולים לעשות זה לבוא ולהתסיס את כולם נגד המנהלת. פה זה לא פורום MCR. יש לכם טענות על MCR - לכו דברו על זה בפורום שלהם.
 

GoldenBabe

New member
יופי../images/Emo109.gif

על אותו עיקרון שאני יכולה להגיד שיש לי וואנס מלפני שנה בערך ואת הפוני שלי עשיתי גם לפני שנה וכולם אמרו לי שוואנס זה נאצי והם בחיים לא ילכו עם זה בלה בלה, ועכשיו לשלושת רבעי שכבה שלי יש וואנס ולחצי מהבנות יש פוני.
 

GaIi4697

New member
האמת שלא הבנתיXD

כאילו, אפעם לא קרה לך שבשמיעה ראשונה של שיר לא אהבת אותו וחשבת שהוא חרא ואז התחלת לזמזם אותו?
[או משהו קרוב לזה נו]
 

lestatgirl

New member
מה ציפית תגידי לי?

שנהפוך לפורום והכל ישאר אותו הדבר? סליחה אבל כקומונה כמה כיף שזה לא היה הקומונה לא ייצגה בשיט את הערוץ. תעברי על ההיסטוריה של הקומונה ותראי לי יותר מ-3 דיונים שהם לא על אימו? אז מה קרה עכשיו נהפכנו לפורום וכפורום זה לא סתם כמו כל המיליון קומונות שיש שיכולות לעסוק בשטויות, זה משהו טיפה יותר רשמי וכן כפורום זה צריך לייצג את כל מה שיש בערוץ ואת יודעת לא רק את הטרנד של האימו שיעבור תוך שנה שנתיים. וכולנו יודעים שזה יקרה. ומי בא והתנשא מעלייך על הנושאים האלה? אני לא אכחיש שחלק נרחב מהםורום מעדיף רק אינדי (רוק, רייב פופ היפהופ) והחלק השני מעדיף יותר את הצד של האימו. וכן יש הפרש בממוצע גילאים של כל קבוצה. ואני מצטערת אבל איך בדיוק היא השתלטה פה על הפורום? באמת כאילו תתני לי דוגמאות כי אני לא מבינה.. סדר זה לא כזה דבר נורא את יודעת בסך הכל הרבה יותר נוח לאנשים לקרוא פה אם נגיד יהיה שרשור אוף פעם ב-3 ימים ולא יהיה פה כאוס מוחלט ומה הבעיה בלפתוח הודעות על מיוז להקה שהיא חלק לא קטן מהערוץ, משודרת שם מאז שאני מכירה אותה בערך וימשיכו לשדר אותה תמיד גם אחרי שלהקות אחרות יחלפו מן הערוץ. וגם את יכולה ויש לך את הזכות לפתוח שרשור על כל להקה שמשדרים בערוץ שתרצי אף אחד לא מונע את זה ממך ולפי מה שהבנתי המנהלת השניה שהייתה אמורה להיות ולירון כיבכול נדחפה במקומה עדיין לא בת 16, אני מניחה שזה שיקול שנלקח בחשבון כשחשבו להפוך את הקומונה לפורום. וזה באמת סך הכל פורום, אם לא טוב לך יש לאמטיוי2 גם פורום רשמי משלו.. אם כ"כ לא טוב לך פה גם למה כתבת פה עד עכשיו? פשוט לא מבינה את זה.
 

Rose131

New member
Just for the record.

1 36 target=_blank>2 3 ושלושתם מהדף השני של הקומונה. אם זה לא מספיק לך אנייכולה ללכת עוד אחורה ולמצוא עוד. הפכתם את הקומונה שלי לקומונה שדיברה על אימו ופיצות. אני מצטערת, אבל אולי היא התחילה ככה כי לא האמנתי שהיא תחיה, מניסיון(זאת הקומונה ה5 שאני מנהלת, ה4 האחרות מתו.). אבל ברגע שהיא גדלה, התחלתי לעשות חוקים יותר נוקשים ומסגרת יותר מתאימה לערוץ.
 

lestatgirl

New member
זה בסדר ....

זה לא היה העיקרון.. זה לא שהייתי בקומונה הזו ממש מההתחלה וממה שראיתי הרוב שם היה אימו יותר למרות שזה ממש ממש השתפר לקראת הסוף לעומת מצב שהיה שם מהזנמן שראיתי. ומי זה הפכתם? ולא אמרתי שלא היו שם חוקים פשוט קומונה זה הרבה יותר "שכונתי" לעומת פורום (למרות שהקומונה הייתי הרבה יותר מסודרת מכמה פורומים שראיתי..)
 

Rose131

New member
המ

"הפכתם" זה את ועוד כמה אנשים שביקרו את צורת הניהול שלי. וואלה כן זה שכונתי, זה לא בצפר או משהו, זה אמור להיות כיף, לא נוקשה מדי. כשהיה צריך לשים גבול שמתי את הגבול והייתי גם קרובה ללחסום שני אנשים שרבו(ושניהם חברים שלי.)
 

lestatgirl

New member
לא ביקרתי את צורת הניהול שלך.

זה לא שאת יכולה להכריח קבוצה של אנשים שמעדיפים משהו מסויים לדבר על משהו אחר.. ולא אמרתי שהקומונה הייתה נוקשה מידי או שכונה מידי פשוט אני חושבת שהפורום משקף יותר את תכני הערוץ,ועכשיו כשזה קורה פתאום לאנשים יש בעיות עם זה.
 

GoldenBabe

New member
שמעי../images/Emo109.gif

כמו שלירון אמרה - אם כ"כ מפריע לך שהכל זה דיונים על אימו, תפתחי דיונים על להקות שאת אוהבת, סבבה?
 

lestatgirl

New member
אבל לא הכל פה דיונים על אימו

דווקא יש לא מעט דיונים על סגנונותאחרים וזה סבבה לי.
 

t a o t a o

New member
אבל מה זה משנה מה היא אמרה?

אחרי הכל היא חרא מנהלת. באמת שאני לא מבינה אתכן, אף אחת מכן. יותר מדי אימו לא טוב, פחות מדי אימו לא טוב. כשהיא מגנה על הזכות של כל אחד בפורום לכתוב על הלהקות שמעניינות אותו אז זה לא טוב, אם היא לא היתה עושה את זה מעניין מה הייתן אומרות אז. מה אתן רוצות?! הגר, במקרה אני מגיבה אלייך, אבל צורת ההתבטאות של כמה מכן ממש מזעזעת. אני חייבת להסכים ולהגיד שאם כל כך רע לכן פה עם רוח הפורום העכשווית וצורת הניהול של לירון אז אתן לא חייבות להישאר. לרדת לרמה כזו של דיבור זה ילדותי ומיותר.
 
למעלה