בינו לבינה - לוגו

אלדד26

New member
מקסים?!

חמוד, גם אם אני שותה ברטולין לארוחת בוקר, אני עדיין לא ממש חפץ שחיידקי הקיבה של חברתי שתחיה יסתובבו לי במערכת הנשימה. יש הפרשות ויש הפרשות. (מצטער אם הגעלתי מישהו
)
 
מישהו פעם מת מחידקי קיבה? ../images/Emo8.gif

אין שום רע בהם... להיפך, אין משהו מעורר יותר מריחות השאול של הבוקר המבשרים ניצתו של יום חדש.
אני לא אמרתי שברגע שהיא מפליצה אני מריע, מוחא כפיים ומדביק את האף שלי אל בין לחייה המפוארים... אני אומר שזה אומדן למשהו... אומדן למשהו קסום ויפה בין בני זוג. זה שיש לה ריח של מלונה מהפה בבוקר, זה מתקבל על הדעת... למה, אתה מפיץ ריחות של שושנים? לא... אף אחד לא. וזה כל היופי. תמצית האנושיות שבה.
 

אלדד26

New member
קסום ויפה?!

בנאדם, אתה מדבר פה על *פלוץ*. תפסיק לקשקש. קסום ויפה זה לנסוע כל הלילה כדי לראות את הזריחה במצפה רמון, להפתיע אותה עם ארוחת בוקר למיטה (קצת עדיף על פלוץ על הבוקר), או להזמין אותה לטיסה רומנטית בשמי ישראל. זה קסום ויפה. מה קרה? נגמרו הרעיונות אז מורידים את הסטנדרטים??
 
אתה מפספס את הפואנטה...

לתקוע נאדים זאת לא פעילות... זה מדד.
לנסוע למצפה רמון בשביל זריחה זה יופי של טרחה, אבל זה לא מדד לשום דבר... כי אתה יכול לעשות את זה עם כל אחת. אבל עם זאת שתרגיש מספיק בנוח לידך, תוכל להשיג את אותה תוצאה בדיוק גם עם סרט בוידאו ופיצה מקפיצה. זה שאתה לא צריך את האינדיקציה הזאת אומר שהסטנדרטים שלך גבוהים יותר? אז שיהיו.
 

וופל

New member
באמת ששום דבר לא רע!

נשים מפליצות. זו עובדה. בדיוק כמו שגברים מפליצים. והריח, למען האמת הוא אותו ריח. לא פגשתי עדיין אישה (ואני מעידה גם על עצמי) שמפליצה בריח שושנים, או וורדים. וחוץ מהגורם של מה אכלת יום לפני, שום גורם לא ממש ישפיע לא על הריח, לא על העוצמה ואפילו לא על הצליל. (רק אולי, על הסיטואציה). עד לכאן הכל טוב ויפה, אבל עדיין לפי דעתי קשה להגדיר את זה בתור "מקסים", ולגמרי לא כי זאת אישה, והיא אמורה להיות נקייה ועדינה אלא מהעובדה הפשוטה של התחשבות בסביבה, ובבן הזוג. זה מסריח, זה לא נעים, וזה נשאר לדי הרבה זמן (במיוחד בחורף. חלונות סגורים, מזגן, וריח של "פלוץ" - בררררר....) יש קירבה, וכשאין בושה זה נהדר, אבל יש דברים שפשוט.... לא! למה? פשוט מאוד. פשוט כי לא!!! שיהיה לך, ולכל חברי הפרום ערב ריחני (בלי פלוצים). וופל
 

וופל

New member
רציתי רק להוסיף

שאני אישית לא אוהבת להישאר באותו חדר שאפילו אני הפלצתי בו. זה לא נעים לי, אפילו שזה שלי.. אז...
 
אתם שניכם דבקים בתפל...

נאד זה לא כיף... זאת לא פעילות קבוצתית. זה סימן... גם כשמפליצים לידי זה מצחיק אותי, וגם לי זה מסריח וזה עדיין נאד (זה לא קסם, ולא ענן של אושר צרוף)... אבל עצם ההפלצה (מת על ההטיה הזאת) אומר שהקשר ביניכם הגיע לבשלות כזאת שכבר אין סודות ביניכם. אני לא אומר שזאת נוסחת פלא שמתאימה לכולם/ן... לא כולם מרגישים בנוח עם זה ש-"אין סודות", אבל לדעתי... זאת שאיפה מבורכת, להגיע לדרגה כזאת של קשר בין בני זוג.
 

deyulia

New member
תן לי להבין

זה שהיא הפליצה לידך זה אומר שמכאן והלאה היא תהיה כנה איתך עד סוף ימיה ?
 

לירוי25

New member
מה קשור לאמא שלי?

הטראומה שייכת דווקא לדוד שהיה מקפיץ אולי על בירכיו...מאז אני בחיפושים מתמידים אחר גברים מבוגרים שיקפיצו אותי על בירכיהם.
 
למעלה