ביני לבין הצעירים

pachanga

New member
ביני לבין הצעירים../images/Emo23.gif

שלום לכולם ומנהלת החמודה כאן
רציתי לשתף אתכם במשהו, אני בחורה בת 27 שאוהבת לצאת רק עם צעירים ממנה מה לעשות הצעירים האלה עושים לי את זה!!!!!!!!!! הכרתי לפני שבוע חייל גולנצ´יק יו אני מתה עליו!!!!!! אתם חושבים שזה מגוחך? או מחלה?? אני נראת מאוד צעירה לגילי... ובטח אני לא הולכת עם בחורים ילדותיים הקטע שבחורים צעירים עם ראש על הכתפיים, עושים לי את זה!!! פאצ´י
מחכה לתשובות חיחי
 

ליאן.

New member
חחחחחח גם את מנהלת חמודה ../images/Emo6.gif

לשאלה הזו אני חושבת שהנוטה להאמין ידע לענות.. הוא ה´פדופיל´ שבחבורה
לגבי הצעירים.. כל עוד הם בגיל החוקי ואינך כופה עצמך עליהם, וכל עוד שניכם נהנים האחד/ת מחברתו/ה של השני/ה, אין כל רע בכך, להיפך. את יכולה להרגע ולהשתולל בשקט (אוקסימורון?
).
מה זה שגורם לנו להרגיש לא נוח כשמדובר בהפרשי גילאים שכזה ? או לחברה להכתיב לנו שזה לא נכון או מקובל ? לטווח הארוך אני לא בטוחה שקשר כזה באמת יכול לתפוס, ממספר סיבות, אך כל עוד את מרגישה שההפרשים המנטלים שלכם מסונכרנים ושהתקשורת בינכם טובה, ושיש לכם דברים משותפים ודעות משותפות או שאתם לפחות מסוגלים להבין ולקבל את הצד השני ואת השוני שבו, יש סיכוי לא רע בכלל..
בקרי מדי פעם, את מוזמנת בהחלט
 
בסה"כ סיפור אחד... ../images/Emo13.gif

עם ילדה צעירה ממני ב-6 שנים... מצחיק, לקרוא לה "ילדה" זאת אולי הטעות הראשונה שעושים לגביה. בכל אופן, זה היה מזמן... ודעתי בנושא היא שמדובר בסה"כ בנהנתנות לשמה. בן/ת-זוג צעירים יותר, או צעירים בכלל מפעילים אצלנו כמה בלוטות במוח שנרדמו עם הזמן... בלוטות שמשחררות הורמונים של התאהבות, ריגוש... כמו שאנחנו בעצמנו היינו ילדים והכל היה ראשוני ומלהיב. למדתי מהמקרה שלי שגם לנושא כזה, יש השלכות... ולאו דווקא מוסריות. כי מעבר לזה אין שום ערך מוסף בלהקשר לאנשים צעירים יותר... איש בוגר יותר הוא איש בוגר (לא אמרתי מבוגר, Mind you)... וניסיון חיים מגיע רק עם זמן והתנסות. מה שנדיר מאוד למצוא אצל ילדים. להתעסק עם ילדים, בוגרים יותר או פחות, זאת עסקת חבילה של שגעונות, קריזות, בורות ורצונות שמתאימים לילדים. מהסיבה הפשוטה שהם עדיין כאלה.
 
למעלה