ביקורת הדיסק "result may vary "

ביקורת הדיסק "result may vary "

טוב הנה הגיע היום שכולם כול כך חיכו לו,האלבום החדש של limp bizkit . אתם מכירים את הקטע הזה שבא לכם לעוף רחוק מפה לא להיות בעולם הזה,רק שחייזרים יחטפו אותכם וללכת למקום יותר טוב. אז זהו,זאת ההרגשה כשתשמעו את הדיסק החדש result may vary ,הדיסק נפתח בשיר re-entry מין חצי פתיח חצי שיר האמת די מעניין לעומת 2 האלבומים האחרונים ששניהם נפתחו בג'נגלים הזויים משהו,את האמת השיר הראשון די משכנע אחרי זה מגיע הסיהגל הראשון מהאלבום eat you alive שיר די כבד ונורא אופייני ללימפ ביזקיט לאחר מכן מגיעים השירים כמו gimmy the mic ן almost over שירים שירימו אותכם לאויר וספק אם תנחתו בלי שום פציעה חמורה כל שהיא.כמו כן יש את השיר red light green light עם סנופ דוגי דוג שיר שנועד בעיקרון לכל החרמניות שבנינו!!! שיר די מרשים הקול של סנופ כרגיל מעולה,כל שאר השירים מתאפיינים בצד השקט של לימפ ביזקיט אפשר להגיד שכמעט חצי מאלבום בלדות שירים כמו build the bridge ו behind blue eyes בהחלט יעשו לכם את זה.בכללי אלבום נחמד לא להיט בהחלט יש שינוי משמעותי בסגנון שלהם כנראה שהעזיבה של ואס בורלנד עשתה משהו. ציון 7 מתוך 10 מצטער אבל ככה אני רואה את זה.
 
אני חושב...

חבל שיש אכשיו יותר שירים שקטים אבל כך הדיסק נחמד אהבתי את הפתיח. אני הייתי נותן לו 6.5 מתוך 10 העזיבה של ווס שינתה את סגנון המוסיקה שלהם לגמרי.
 

Durst

New member
עוד לא שמעתי את כל הדיסק אבל באמת..

הם שינו סגנון לגמרי...ואני לא חושב שווס הסיבה כי ווס רצה דווקא תסגנון זה..
 

KsesWes

New member
הפתיחה של 3dollar bill yall

גאונית ואני ממש לא מאמינה שהם יתעלו על זה
 
אני דווקא חושבת אחרת...

אני שמעתי את הדיסק ואהבתי לאללה הדיסק פשוט מטורף בעיניי מה זה אהבתי!! ויש לי את הדיסקים הישנים של לימפ ביזקיט... אם העזיבה של ווס שינתה? לא יודעת.. אבל אני אישית אהבתי.....
 

Evil_Nookie

New member
לדעתי..

הדיסק הראשון - פצצה, הכי טוב שלהם. (פרד לא ידע לשיר, רק לצרוח, ווס בקושי למד לנגן וניגן רק דברים בסיסיים, הדיסק מוכר בקושי יחסית לאחרים ולתקופה..) הדיסק השני - השני הכי טוב (פרד צורח פחות, טיפה יותר פופי, ווס משתפר, הדיסק מוכר כמות נכבדת.) הדיסק השלישי - כמעט הכי גרוע שלהם. (חוץ מכמה התעלויות, פרד נשמע גרוע, לא אומר כלום ועושה את זה בקול של קרפדה, ווס מתפוצץ מרוב כשרון ואגו. הדיסק מוכר מיליונים...) דיסק רימיקסים - הכי גרוע. (אין לי מה להגיד. טעות שעלתה להם בהמון מעריצים.) דיסק רביעי - דיסק מצויין, מוזיקה עם חשיבה מאחוריה, ווס תקוע באיזה חור ומנסה למצוא זמר ללהקה שלו, פרד לומד דבר או שניים על מוזיקה ומייק סמית' נותן חצי דיסק לא רע בכלל. הדיסק בנתיים כושל במכירות.. (500 אלף בשלושה שבועות בארה"ב..) מסקנה: העזיבה של ווס כן שינתה, ולמרות שהוא טען שהוא עזב כי הלהקה הייתה פופית מידי, העזיבה שלו היא זאת שהביאה את ההפיכה. ומייק סמית' הוא אחלה גיטריסט. ואז מה אם זה לא קשור לשאר השרשור..
 

KsesWes

New member
לא יכולתי להגיד את זה יותר טוב

הכל אמת חוץ מהעובדה שלא שמעתי את הרביעי כי אני מפחדת אחריי הטראומה של השלישי בכל אופן ווס הוא הנשמה האוד מעורערת של הלהקה וזה שהוא עזב עשה לי כאוב בלב (או משהו) ומייק הזה בהההה מאיפה הוא צץ ווס לא רק היה גאון מוסיקלי הוא גם היה גימיק מטורף ללהקה ומייק נראה כאילו הוא יצא מאיזה להקה מעפנה כמו finch בכל אופן לא יודעת מי אני מקווה שגם הוא יעצבן את פרד
 
למעלה