ביקורת, הצעות ייעול, תלונות וקיטורים

girl number six

New member
הוצאת קיטור

פרסתי רשומה בנושא החם - כולה מערכון של מה קשור על הישרדות שאני משליכה על האח הגדול. והרשומה שלי לא מופיעה ברופליקה. נכון שזה בגלל שאני תימניה ותמיד דופקים את השחורים?
 

wranger

New member
לא, זה כי

הבלוג שלך מוגדר למבוגרים בלבד, וככזה הוא מנוע מלהופיע בקובית הנושא החם (את לא מאמינה כמה ילדים מבריזים מבית הספר רק כדי לשבת מול הנושא החם ולקרוא רשומות...).
 

girl number six

New member
ולמה לא לעשות הפרדה

בין רשומות שקשורות למבוגרים לבין רשומות שלא משוייכות למדור הזה?
 

wranger

New member
להיפך, למה לערבב?

לטעמי, גם אם בבלוג קיימת רשומה אחת בלבד המיועדת למבוגרים בלבד, זו כבר סיבה להגביל את הבלוג כולו מהופעה בכל מקום שעיני ילדים יכולות להגיע אליו, גם אם שאר הבלוג עוסק במתכונים, מנעולים או האח הגדול. את יכולה, למשל, לפתוח שם משתמש נוסף בתפוז (נערה מס' 7, נניח), ולפתוח בלוג שיהיה על כל נושא אחר שבעולם מלבד סקס (כמו שיש גולשים שכותבים בלוג טכנולוגיה בנוסף לבלוג אישי, בלוג צילום לצד בלוג מתכונים וכן הלאה).
 

girl number six

New member
אין לי ריבוי אישיות

וכן, הנושא העיקרי משרת טוב יותר את שרות התשלומים. אני בספק אם אצרף את יתר הנושאים גם יחד זה יצליח לצבור את כמות הכניסות החודשית שצובר הרשומות למבוגרים ואת כמות המנויים...
 

wranger

New member
טוב, אי אפשר להחזיק את החבל בשני קצותיו.

קודם כל, אני לא חושב שריבוי בלוגים מעיד על ריבוי אישיות. גם אני לא. גם אני לא. גם אני. טוב, גם אני. ובכל מקרה, אם את כותבת רק בשביל הכניסות והתשלומים, אז זה המצב הקיים, ולמיטב ידיעתי אין תכנון לעשות הפרדה כמו שאת מציעה.
 
לא הגזמת??

אני מנחשת שבבלוג שלי יש יותר מרשומה אחת שמוגדרת למבוגרים בלבד (ועוד כמה שלא מוגדרות ככה, אבל אולי יהיה מי שיראה אותן כך). אם מישהו נכנס היום לבלוג ורוצה למצוא רשומה כזו, עליו להתחיל לחפור 900 רשומות (או לחפש סקס בתגיות, אם יש אצלי תגית כזו..). רב הרשומות שמופיע בכותרת שלהן משהו כמו "קליפ סקסי", "רחצה בעירום" או "חרמנים" - בד"כ מדברות על ההפך הגמור ממה שציפה למצוא שם מי שגיגל והגיע אליהן (ואין הרבה כאלו). אז נראה לי שהגדרה של רשומה אחת בבלוג היא קצת קיצונית. אבל בלוג שמוקף בקוביות עם עירום, קישורים לרשומות אחורת או אתרים אחרים מבוגרים בלבד, זה עניין קצת אחר.
 

wranger

New member
הדעה שלי קיצונית בכוונה

אם ילד נכנס לבלוג שלי כשהוא גיגל "בובספוג" או "הארי פוטר", ויש סיכוי (ולו הזעום ביותר) שבגלל זה הוא ייתקל בפורנוגרפיה כי הרשומה שלפני או הרשומה שאחרי נכתבה למבוגרים בלבד, אז כן, אני חושב שכל הבלוג צריך להיות למבוגרים בלבד ומוגבל בהתאם (מפני הופעה בקובית הנושא החם, קידומים בשעות מסוימות בלבד וכו'). אני מסכים שבלוג שמלא בקוביות עירום וקישורי סקס הוא לא אותו דבר כמו בלוג בן 900 רשומות שרק מיעוטן קשור בסקס, אבל מבחינתי לא צריך להיות כאן שטח אפור בכלל.
 
מבינה ועדיין..

קח בלוג כמו של סמדריסמדר עם שלל סיפורי רווקות ודייטינג - ולמרות שהוא בהחלט לא יוגדר בידי מבוגרים כ"למבוגרים בלבד" אם הקטגוריה שלך היא ילדים - אז הוא צריך להיות למבוגרים בלבד. אני חושבת שלפחות מחצית מהבלוגים בבלוגיה יכילו לפחות רשומה אחת אם לא יותר שאינה עונה לקריטריון הזה מנקודת ראות של ילד. בלוגי תמיכה (הבלוג של בובה על דכאון וחתכים, הבלוג של נשוי מתוסכל לדוג'), בלוגי סקירת ספרים, בלוגי כניסה להריון... שלל בלוגים ותכנים יוגדרו כלמבוגרים בלבד. ולאיזה גיל אתה מכוון - בן 8 או בן 15? כי משהו שהוא איזו קריצה לנושא ובכלל לא בעייתי לנער, אצל ילד צעיר יותר עשוי להיות מובן אחרת.
 

girl number six

New member
לזה התכוונתי

אמנם היחסיות שלי יותר גבוה ובמידה והייתי חושדת שהתשובה עשויה להיות שונה הייתי משנה דברים בבלוג שלי. אבל אני עומדת לפתוח פינות בבלוג שחשוב שאחרים ידעו ולא היו קוראים אותם אלמלא היו הקהל שלי אבל מדובר בנושאים ששווים קידום מבחינה חברתית. לפתוח שם משתמש חדש כדי ליצור בלוג חדש... זה מסורבל, לא נוח, לא הגיוני, כמות הקוראים לא תהיה דומה במידה ויתמקד בבלוג אחד ומלבד זאת, אני מותג. אנשים מכירים אותי תחת שם המשתמש הזה ולצמצם את הרשומות לקטגוריה אחת בלבד למרות שמדובר בנושאים כמו פדופיליה או סצנות קלאסיות מסרטים....
 
מדובר ברשומות חדשות או ישנות?

כי אם זו היתה הדילמה שלי, ורשומות שהן למבוגרים בלבד היו כולן רשומותש כתבתי בעבר, וכיום אני רוצהלהתמקד בנושאים אחרים, ולא הייתי רוצה להחליף שם משתמש וכו' - אז הייתי מוחקת את הרשמות הישנות ומשנה את הקטגוריה. גלשתי להציץ בבלוג ובקומונה - רק מהפתיחה לקומונה ברור שמדובר במשהו קצת יותר קיצוני מזה :D
 

girl number six

New member
כי אני הקצנתי

מתוך נקודת הנחה שאם אני אהפוך את הנושא למישני, מעודן ושולי זה לא ישנה את המצב ולכן אין לי בעיה להבליט. תפוז לא יקדמו בכל מקרה את התכנים שלי ובכל מקרה אני מקבלת בסביבות ה-40,000 מבקרים בחודש - יותר מהרבה בלוגרים אחרים. אבל בקרוב אקדם פרוייקט חברתי חשוב ולדעתי רצוי שתפוז יקחו בו חלק ויקדמו אותו. אני את שלי אעשה ואני יודעת שקוראים יגיעו אליי גם בלי המעורבות של תפוז. מה שכן, הקידום של הפרוייקט יצטרך להיות כמו שלהקת היהודים קידמו את עצמם - ללא עזרת גלגלצ. אני מקווה שבלוגרים אחרים יסיעו לקדם את הנושא ויכתבו רשומות דומות, שיווצר באזזזזזז, אפקט הפרפר
 

wranger

New member
ביקורת, הצעות ייעול, תלונות וקיטורים

מפריע לכם קידום תוכן מסוים בעמוד הראשי? מתגעגעים לקידומי האח הגדול? ממש צריכים שעון שסופר קדימה ואין? אנחנו רוצים לאפשר לכם להעביר ביקורת ולהעיר לנו על דברים שלא מוצאים חן בעיניכם בבלוגיה, אבל אנחנו גם רוצים לאפשר לפורום לפתח דיונים ושרשורים בנושאים אחרים. לכן - בכל כמה ימים אנחנו (מנהלי הפורום) נפתח שרשור ייעודי, אליו אתם מוזמנים לשרשר תלונות וקיטורים על כל מה שקורה בתפוז וקשור לבלוגים. אנחנו מבקשים שלא לפזר את הביקורת בכל הדיונים בפורום, אלא לרכז אותה בשרשור הזה בלבד - גם כדי שאנחנו נוכל להתייחס במרוכז, גם כדי שלגולשים אחרים יהיה קל לראות אם התלונה שלהם כבר עלתה, וגם כדי לא להכביד על קיומם של דיונים שונים בפורום. כרגיל, הודעות בנושא בעיות טכניות ותקלות בבלוגים יש להפנות לפורום הבלוגיה-תמיכה טכנית, ונושאים שלא קשורים ישירות לבלוגיה (כגון פורומים, פליקס, קומונות וכו') ניתן להעלות בפורום תפוז משוב. תודה, טל ובצלאל.
 

wranger

New member
כי זה שיתוף פעולה עסקי

כמו שיש לתפוז הסכם שת"פ עם מאקו, במסגרתו הם מקדמים תכנים של קשת, ככה יש הסכם עם 103FM.
 
אז שישימו להם פרסומת רגילה

למה פרסומת מופיעה בבחירת העורך? העורך לא באמת בחר את הרשומה.
 
לא,

וגם לא נכנסתי ל"קידום" בעמוד הבלוגיה. שיפרסמו את שיתופי הפעולה האלה בפורומים או בעמוד הראשי. את עמוד הבלוגיה שישאירו נקי.
 

wranger

New member
טוב, אינני העורך, וגם לא ממש תפוז, אבל

"קישורים ממומנים" של גוגל, מכיר? זה נראה לי אותו עיקרון. ל-103FM יש גם פרסומות רגילות ברחבי תפוז (למשל בצד שמאל של הפורום הזה, תחת "השותפים של תפוז"), אבל כנראה שתמורת הקראת העמוד הראשי ברדיו בכל בוקר שווה לעורכי התוכן לשלב גם רשומה אחת בקידומים מדי פעם.
 

wranger

New member
טוב, אני מתחיל הרבה תגובות ב"טוב", אה? ../images/Emo163.gif

 
למעלה