בירוקרטיה רעה,ותשאר רעה

ביל בול

New member
בירוקרטיה רעה,ותשאר רעה

היתה לי בעיה עם חברה סלולרית,
התקשרתי למשרד התיקשורת,אין מענה,אח"כ עונה קול אלקטרוני ואומר מתי להתקשר,מצייט, ומתקשר שוב, אין מענה,אח"כ מבקשים שאשאיר הודעה,התיבה מלאה.....מנסה ומנסה עד שנמאס ופונה למבקר המדינה,מכתבים אחד לשני....,מתברר שהעניין הפשוט אינו פשוט....ירדתי מהעניין כשהבנתי שקשה למבקר...עומס עבודה...והרשויות לא מקלות עליו....................כשאצל המשרד האמון על תיקשורת אין תיקשורת.....למה אנו מצפים בדיוק... ?
הכל מתחיל בגורם האנושי,האם בני האדם הגרים פה משלימים עם המצב, האם בני האדם מבינים מה האלטרנטיבה.....? [התשובה שלי היא - לא.]
 

רונה244

New member
אני הייתי ממליצה לפנות למשרד התקשורת באתר שלהם

מניסיון. הם תמיד מטפלים ועונים לכל מענה. אומנם צריך קצת סבלנות אבל בסוף זה משתלם
 

ביל בול

New member
את בנויה למלחמה, וזה טוב,

מה יוצא מה בסוף ? במקרה הטוב השגת את שלך,
אך האם המקרה לא יחזור עם אנשים אחרים ?
 

FineSilverMan

New member
זה פשוט הסגנון

http://flix.tapuz.co.il/v/watch-3017498-.html
&nbsp
סליחה על האיכות הגרועה, לא אני העלתי.
&nbsp
כל אחד מנסה לעבוד על האחר, להרוויח פרמיה על המחיר ההוגן...
&nbsp
יש חוזה אחיד בין הלקוח לחברת הסלולר. כל תקופה יש להתמקח או לעבור חברה...
&nbsp
 

ביל בול

New member
מערכון נחמד

שמתעסק בבעיות הקצה,
צריכה להישאל השאלה איך הגענו לזה...ואיך משנים
כשאתה כותב : 'כל תקופה....לעבור חברה'.....,זה מצביע על כך כי נכנענו למצב...ועכשיו כל אחד לנפשו.
 

FineSilverMan

New member
לא, כך פועל שוק...

אתה רוכש שירות מהחברה -- יצירת קשר סלולרי עם אחרים.
כמה עולה דקה? כמה שאתה מוכן לשם...
&nbsp
במשך כ-12 שנה שילמתי לחברות השונות כ-20,000 ש"ח.
ממוצע של 140 ש"ח לחודש כולל רכישת המכשיר.
יש אנשים ששילמו פי 2 ופי 3 ממני.
מבחירה.
&nbsp
איך אתה רוצה שזה יהיה אחרת?
שמישהו שמדבר 10,000 שעות בחודש ישלם 10 ש"ח?
&nbsp
 

ביל בול

New member
לא הבנתי למה השאלה הרטורית בסוף

החברות מתנהלות בצורה לא נכונה[לפחות לטעמי],הן מרשות לעצמם ללכת על הקצה, עד למקום שעוצרים אותם....שאלה איפה עוצרים אותם....
וחבל שלא אוכל לענות לך בהמשך, אני יוצא מהבית.
 

FineSilverMan

New member
הן מתנהלות בהתאם להנחיות הרגולטור -- משרד התקשורת

והן ממקסמות את הרווח -- מקטינות את ההוצאות ומגדילות את ההכנסות.
כך פועלים בעסקים.
 

JochaSchwartz

New member
שלח בכתב

שלח פקס - זה מכתב שיושבב על השולחן של מי שצריל לטפך בזה. זה לא מלחמה, סצם יותר יעיל מלהיות שעות בטלפון.
 

ביל בול

New member
הגישה של האנשים...פתור הבעיות הפרטיות שלך,

לא טלפון אלא פקס,
ומה יהיה עם אותו טלפון של משרד התקשורת הממשיך לשגע אנשים ? ועל דרך ההיקש,המשרד משגע אנשים בעוד צורות ......זה לא שייך,העיקר שאני לא אצא פראייר, ושהמשרד הממשלתי ימשיך לעבוד או לא לעבוד באותה צורה.
האזרחים הם המכתיבים הגדולים של כל מה שקורה פה.
&nbsp
 

JochaSchwartz

New member
ומה הגישה שלך?

הפורום הזה נועד, להבנתי, לאפשר לאנשים להתייעץ בנוגע לבעיות שיש להם בבירוקרטיה.
אז נכון. במקום לשלוח מכתב מפורט בו אתה מסביר את בעייתך, ועוזר לעצמך (ואגב - גם למשרד הרלוונטי) לפתור את הבעייה נקודתית - אתה יכול לכתוב פוסטים זועמים ולקטר על כל העולם ואשתו בבית הקפה השכונתי. להבנתי - לא זאת מטרת הפורום.
אגב - ביורקרטיה היא לא דבר רע כשלעצמו. מי מאיתנו בעד שכל דורש יקבל קצבת נכות? השלמת הכנסה? לשם כך יש בירוקרטיה - שתדע לבדוק למי מגיע, ומי לא מגיע. מה לעשות - בדיקה זה לא תמיד הכי הכי נעים, גם כשאתה יודע שמגיע לך.
אתה לא חייב לענות, כי זה יהיה רק קיטור. אגב - גם לא היית חייב לענות את מה שכבר ענית. שאלת שאלה, את תשובתי קיבלת. רוצה לפתור את הבעייה? קיבלת תשובה. רוצה לקטר? פנה למבקר המדינה, משלמים לו להקשיב למטרידים שכמוך. חבל להטריד את חברי הפורום.
 

ביל בול

New member
המטרה היא שאזרחים לא יצטרכו להילחם בכדי לקבל מה שמגיע להם,

וגם לא להגיע לפה.
זאת אומרת ,אם משהו לא תקין, אתה יכול א. להילחם לקבלת המגיע לך, ב. להילחם לשינוי הנורמה שאף אחד לא יפגע להבא, וזו הגישה המועדפת עלי,
גישה א. מבטיחה הרבה עניין בפורום שכזה עוד שנים רבות.
 
אם אתה צודק למה פשוט לא לתבוע בתביעות קטנות

ספר לנו את המקרה ונראה מה ניתן להסיק.
למבקר המדינה פונים רק כמוצא אחרון שעברת את כל השרשרת והכל מתועד!
 
למעלה