בכי של ילדים עד כדי עצירת נשימה

בכי של ילדים עד כדי עצירת נשימה

האם אתם מכירים את התופעה של ילדים קטנים שמפתחים בגיל שנה בערך הרגל של בכי עד כדי עצירת נשימה והכחלה ולפעמים אפילו עלפון רגעי. הרופאים מכירים את התופעה ומתיחסים אליה כתופעה חולפת ובלתי מזיקה. התינוק הספציפי שמדובר בו בן 14 חודשים קם מתוך שינה בבכי הסטרי ובוכה עד כדי כחלון והפסקת נשימה. ההורים היסטרים למרות התגובות המרגיעות. האם לרפואה האלטרנטיבית יש מענה, הסבר???
 

ה מוזה

New member
היי ניצת הורד ../images/Emo20.gif

ברוכה הבאה רפואה אלטרנטיבית הוא תחום רחב מאוד הכולל מספר רב של תחומי רפואה כדאי לך גם לשאול בפורומים הקשורים לרפואה האלטרנטיבית בנוסף , משערת לעצמי שגם לסבתות בעבר היו תינוקות שבכו עד לב שמיים ועד אובדן נשימה אז קצת סבלנות ואולי תמצא כאן תרופת סבתא שתעזור מעט .. סבתא אינדיאנית אולי היתה מציעה לתלות לוכד חלומות מעל מיטת התינוק אבל זה בתחום שבין אמונה תפלה ורפואה עממית קדומה בואי נחכה לסבתות ,טוב?
אגב, התינוק נבדק וקלינית הכל תקין ?..
 

smady a

New member
וכמו שמוזה כתבה אני גם תמיד חושבת

שלפעמים דבריםם חיצונים ועניין של אמונה עוזרים. מגרש חלומות רעים. צבעים בחדר מלאי רוגע והשראה. מוסיקה מרגיעה. חיבוק ארוך. ויש הרבה ילדים שכך בוכים. אם הילד בריא. הכל טוב. וזה עובר. תה צמחים טוב להרגעה.
 

esotp

New member
מהנסיון שלי....

גם י זה קרה עם ביתי ונורא נלחצתי מה שצריך לעשות זה ברגע שנפסקת הנשימה יש לנשוף חזק לתוך הפה של התינוק ותאמיני או לא מיד מתחדשת הנשימה מקווה שעזרתי כל טוב וחג שמח
 
מנסיון

ילדים שמכחילים בעקבות בכי זה בגלל שלא נגשים אליהם מייד או לא מספקים להם את מה שהם רוצים אז זה הדרך שלהם למשוך תשומת לב. ההמלצה שלי היא: לגשת אל הילד ולא להראות לו שאנחנו מתרגשים מזה שהוא מכחיל. ואחרי זה כמה דקות אם לא יותר להעניק לו תשומת לב כמובן אחרי שהוא נרגע.
 

MENIMEN M

New member
אוקי על תצחקו זה עובד...

אני לא מדבר שהילד מתעורר מתוך שנה אלא עם הילד בוכה סתם על משהו שהוא רוצה ומתחיל לעצור את הנשימה צריך לגשת עליו ולתת לא סטירה הגונה הילד יפסיק מיד ויחדש את הנשימה ופעם הבאה הוא יחשוב טוב לפני שהוא לחזור על זה שוב לא צריך לתת בומבה חזקה אלא צריך לגשת לילד להיות רגוע להראות לא שאנחנו לא מרביצים לא מעצבים ולתת סטירה.
 

ה מוזה

New member
לתת סטירה זו לא תרופה

לא של סבתא ולא בכלל יש לזה שם אחר , אלימות. לא, לא צחקתי בכלל כשקראתי את התגובה להיפך. יש לך ילדים? מקווה שזו "תרופת סבתא " שלא תנסה אותה עליהם
 
למעלה