בלונדיניות לא לקרוא:)...

בלונדיניות לא לקרוא:)...

עימכן הסליחה. טוב אז ככה זה מתחיל: סיפור אמיתי-כדאי לקרוא!!!! לינדה ברט,בת 23,תושבת סן דייגו,בקרה אצל הורי חתנה וקפצה למכולת בקרבת מקום כדי לקנות כמה מצרכים. מספר אנשים הבחינו בה יושבת במכוניתה עם חלונות סגורים כשעיניה סגורות ושתי ידיה מונחות מאחורי ראשה. לקוח אחד ששהה במכולת זמן מה החל לדאוג ופסע אל עבר המכונית. הוא שם לב כי עיניה היו כעת פתוחות ומבטה היה מאוד מוזר... הוא שאל אותה אם היא בסדר והיא ענתה כי היא נורתה בגב ראשה, וכבר למעלה משעה שהיא מחזיקה את מוחה בידיה. האיש קרא מייד לאמבולנס. אנשיו פרצו למכוניתה מאחר והדלת היתה סגורה והיא סירבה להזיז את ידיה. לבסוף כשהם נכנסו פנימה, הם מצאו שמאחורי ראשה יש גוש קטן של בצק ללחם, קופסה של ``פילסבורי`` התפוצצה מהחום שבמכונית ועשתה רעש כ``כ חזק שנשמע כמו יריה, וגוש הבצק הקטן פגע בראשה. כשהיא העבירה את ידיה על ראשה כדי לבדוק , היא חשה בבצק וחשבה שזה המוח שלה.בהתחלה היא כמעט והתעלפה אולם מייד חשרה לעשתונותיה וניסתה להחזיק את מוחה למעלה משעה עד שמשהו הבחין ובא לעזרתה. נכון..... לינדה היא בלונדינית.
 
שמעתי את הסיפור הזה.....מוזר...

השותף שלי סיפר לי את הסיפור הזה שהוא קרא באיזה אתר עם סיפורים מוזרים ואמיתיים. הוא סיפר גם כן (וסליחה על הגועל), על חבורה של שיכורים בריטים, שרצו לעשות באנג`י. הם ידעו שיש איזה נהר שמעליו אפשר לעשות באנג`י. הם הלכו לשם, ולא היה באנג`י....אז הם לקחו כבל -מתכת- ארוך, ואחד קשר אותו מצד אחד לגשר, ומצד אחר לכף רגל שלו. בואו ננסה לוותר על ניחוש התוצאות....מי שיש לו קצת אומץ....שיקפוץ למטה ויקרא את התוצאות הקפיצה עצמה הלכה בסדר, עד שהתברר שכבל ממתכת הוא -לא-כמו- כבל מגומי כמו בבאנג`י.....הבנאדם עצמו הגיע לנהר, כאשר הכף רגל שלו נשארה תלויה באוויר....ולאחר מכן נפלה למים. את הכף רגל לא מצאו עד היום.....אבל האדם חזר לשפיות, וכיום הוא חי. יעל, אולי תתני לינק לאתר הזה עם הסיפורים?
 

שווארמה

New member
האתר הזה הוא ממש סיפור חיי

תצ`מעו קטע מוזר שקרה לי לפני כמה שנים והוא שייך לקטגוריה הנ`ל אז ככה לפני כמה שנים יצאנו לדיסקוטק כמה חבר`ה ואני לא באתי עם האופנוע כי רציתי לשתות. טוב אז היה כיף ונהננו מאוד ואני השתכרתי לחלוטין. לא זוכר מה היה אבל למחרת בצהריים החבר`ה שלי מתקשרים אלי ושואלים איך הגעתי הביתה אתמול. באמת שאין לי שמץ של מושג, הם לא החזירו אותי כי נעלמתי להם , כסף למונית לא היה לי, ולא זוכר שפגשתי מישהו שיוכל לקחת אותי. כמובן שללכת ברגל לא בא בחשבון כי אני גר כ 20 קמ` מהדיסקוטק תעלומה שלא נפתרה עד היום......................
 

שווארמה

New member
חחח....

האמת היא שאולי חייזרים לקחו אותי והבינו עם מי יש להם עסק וזרקו אותי בחזרה בבית
 
למעלה