בנוגע למודעה בעיתון בנושא מתחיחת בט

עמילני

New member
בנוגע למודעה בעיתון בנושא מתחיחת בט

ביום שישי האחרון שמתי לב למודעה מיוחדת בעיתון, אשר מציעה ניתוח מתיחת בטן תמורת השתתפות בניסוי קליני.(תשלום כרוך אבל זעום בצורה יחסית למקובל בשוק) הרמתי טלפון למקום והתעניינתי בנוגע לדבר, ציינו בפניי כי הם מנסים טיפול המסת שומן באמצעות אולטרא סאונד, וכחודש לאחר מכן טיפול בעור המיותר בצורה כיררוגית, כאשר ביקשתי לדעת על המנתח התבשרתי כי המנתח ידוע ובעל שם בתחום. אבל עדיין יש חששות בליבי כי העניין טמוע למדיי..אשמח על חוות דעתך בנושא.
 
מתיחת בטן בחינם או חצי חינם??????

לא ראיתי המודעה ולא שמעתי מעמיתי. שאיבה אולטרהסונית אינה חדשה ומתיחת בטן לאחריה גם היא אינה חדשה, כך שלא ברור לי מה רוצים כאן לנסות??? על כן קשה לי להגיב. אם תתני לי יותר פרטים אוכל אולי להגיב.
 

עמילני

New member
המידע שיש לי בנושא הוא..

ובכן הם ציינו בפניי כי הם עורכים ניסוי בטיפול בהמסת שומן באמצעות אולטרא סאונד, אבל כאשר הם שאלו אם אני שמן או איך בדיוק יש לי את הסינר, ציינתי כי איבדתי 100ק"ג ממשקלי וכאן נאמר לי כי הם יצטרכו לבדוק האם אני עומד בקריטריונים מכיוון שהניסוי מיועד לאנשים שהבעיה שלהם נובעת מעודף שומן ולא עור נפול.זה המידע שיש ברשותי..ובנוגע למחיר הוא זעום ביותר לעומת העלויות המקובלות בעוד שלפי בדיקות קודמות שביצעתי נאמר לי כיהעלות המקובלת היא כ 22.000 ש"ח לפחות, כאן המחיר עמד על כ3000 ש"ח בלבד וזה מותנה בהשתתפות הניסוי הקליני. אני אציין שוב כי הם ציינו בפניי כי הרופא הוא מומחה בתחומו ובעל שם מוכר (אני אמנע מלציין את שמו מכיוון שיבקשת בעבר ממשתתפים אחרים בפורום להימנע מכך).
 
מתיחת בטן

אנאנ ידע אותי היכן היה הפרסום וכן אתה יכול להודיע כאן באיזה בי"ח מדובר. אם זה לא בי"ח ציבורי קשה לי להאמין בכנות העניין, אולי זה גימיק???
 

עמילני

New member
הפרסום היה בעיתון ידיעות אחרונות

של סוף השבוע, על פי הרושם שקיבלתי זהוא אינו מחקר של בית חולים מסויים, אבל הרופאים שצויינו הינם מבתי חולים גדולים בארץ.(רופא פלסטיקאי, והרופא שעושה את הניסוי) ידוע לי על פי המספר שצויין כי המרפאה\משרד יושב באזור צפון תל אביב.. זה המידע שנראה לי הכי אתי לחשוף בפורום שכזה, במידה ותמצא לנכון להתעניין בשמות הרופאים ומהיכן הם אשמח לעשות כן בכל דרך שתמצא לנכון. אבל שאלתי היא האם אתה יכול להסיק מסקנה כלשהיא לגביי תיאור הניסוי אשר ציינתי בפניך? על תגובתך אודה!
 
תגובה

אין לי מה לומר בלי לקרוא הפרסום ולא הצלחתי לקבלו. מציע שתשלח לי אותו בדואר למחלקה לכירורגיה פלסטית בביה"ח איכילוב ואז אוכל להגיב.
 
למעלה