בנות אני זקוקה לעזרה

חדשה1993

New member
בנות אני זקוקה לעזרה

היי אני חדשה פה. אני זקוקה לעזרה ואני חושבת שרק פה אשיג אותה. אני מתגייסת בקרוב [יולי] וחבר שלי גם. אנחנו ביחד כבר שנה וחודשיים. אני ממש פוחדת מהעובדה ששנינו נהיה בצבא. הוא הולך להיות במודיעין כי יש לו פרופיל נמוך. אני גם הולכת להיות במודיעין אבל לא באותו אחד....שנינו נהיה בבסיס סגור. אין לי מושג מתי נסגור שבתות אם זה יצא חופף או איזה זמנים נוכל לדבר בטלפון. אני ממש אוהבת אותו האהבה שלי אליו כל כך חזקה [טפו טפו טפו] איך נוכל לשמור על קשר? טיפים,תמיכה,יעוץ יתקבלו בברכה.
 
היי ברוכה הבאה :)

אני אומנם עוד לא התגייסתי והאקס שלי היה בצבא שזה יחסית יותר קל.. אבל שמעתי על כמה זוגות שעברו את הצבא ביחד וזה לא כל כך נורא כמו שאת חושבת. אם אתם ממש אוהבים ורוצים להיות ביחד, שום דבר לא צריך לפגוע בקשר שלכם.. לשמור על קשר אתם תדברו בטלפונים ויהיה בסדר. זה לא שלא תתראו בכלל... וגם אני הולכת להיות במודיעין אבל אני מתגייסת באוקטובר :)
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo80.gifברוכה הבאה :)

על הקשר אפשר לשמור בטלפונים, סמסים וכמובן בסופ"שים משותפים :) שיחות בשעת ט"ש ולאחר מיכן גם יש זמן במשך היום. אם יוצא שאת סוגרת והוא לא או להפך.. הצד שבבית יכול להכין חבילה ולנסות להספיק לשלוח אותה בשישי בצהריים ככה שהשני יקבל חבילה מפנקת לשבוע שאחרי ;) מה גם זה טוב ששניכם מתגייסים באותה תקופה.. ככה ההתחלה שלכם תהיה חופפת, תהיו מאוד עסוקים וטרודים מהעובדה שהגעתם לצבא, עברתם מסגרת, פתאום אין לכם זמן לעצמכם אפילו. וככה תוכלו ביחד גם להעסיק את עצמכם במשך השבוע וגם לצבור כלכך הרבה געגועים שיתפרצו ביחד כשתפגשו בסופ"ש :) הזמן עובר מהר יותר שיש תעסוקה כמו בבסיס סגור ^^ אז שיהיה לכם המוןהמון בהצלחה! ואם זה נועד להצליח ותשקיעו - זה יצליח!
 

חדשה1993

New member
:]

וואי זה באמת מעודד. למישהי יש דוגמא עליה? אני רוצה לשמוע ממשהי איך זה וכל זה.. רציתי להוסיף שאני וחבר שלי גרים באותו מקום
 

Please Dont Cry

New member
אני הייתי בערך כמוך :)

אני וחבר שלי היינו ביחד שנה וחודש לפני הגיוס. התגייסנו ביחד בהפרש של חודש, ההבדל היחיד הוא שחבר שלך מתגייס למודיעין ושלי התגייס לקרבי P: אז אצלי זה היה טיפה יותר קשה, טירונות של 4 חודשים ואימון מתקדם ואימון גדודי וכו' וכו', ככה שסבלתי את זה יותר זמן עד שהוא הגיע לסדיר. ובגלל שהתגייסנו ביחד יצא ששנינו היינו בו זמנית בטירונות והיה מאוד קשה אבל כן - דיברנו כל יום!!! הוא לא היה מתקלח בשביל להספיק לדבר איתי ואני הייתי שוכבת מתחת לשמיכה ומחכה שהוא יתקשר אפילו שהייתי גמורה מעייפות... וכמובן החלק המשמח - אני היום כבר משוחררת כמעט חודש :) מה שאת יכולה להבין, זה שכן, עברנו ביחד את כל השירות הצבאי שלי והקשר שלנו לא היה יכול להיות טוב יותר! אני הכי מאושרת בעולם והנה עוד 11 חודשים והוא משתחרר ... אנחנו ביחד עכשיו כבר 3 שנים פלוס, ואני אומרת לך - אפשר לעבור את זה, ואני ההוכחה P: וכל הזמן הזה הוא עושה 11-3, אני רואה אותו פעם בשבועיים לחמישי-שישי-שבת, וזה עובד אחלה! אז תתעודדי ויהיה בסדר (:)
 

חדשה1993

New member
זה מעודד לשמוע את זה

באמת כיף לשמוע על זוגיות שמצליחה בצבא.
אם חבר שלי הולך להיות במודיען זה אומר שהוא יחזור קבוע כל שבוע או שיכול להיות שזה ישתנה?
 

DNAדנה

New member
זה תלוי בתפקיד שלו

יש כאלה שיוצאים פעם בשבועיים, יש כאלה שעושים יומיות, יש חמשושים, אפשר לסגור 1-3. (סוגרים ואז יוצאים פעמיים ברצף). זה מאוד משתנה. גם יכול להיות שהוא יעבור תפקיד ואז גם היציאות ישתנו. או שהיציאות ישתנו כי משהו השתנה במחלקה (קרה בתקופתי למחלקה מסויימת מהבסיס. הם שמחו ^^). תאמיני לי שאחרי הקורס אתם תמצאו זמן לדבר אחד עם השניה
(הייתי במודיעין, יצאתי הביתה פעם בשבועיים קבוע, הוא היה לוחם סיירת. עוברים את הדברים האלה
) בהצלחה!
 

חדשה1993

New member
תודה3>

תודה 33> הוא הולך להיות בבסיס סגור וגם אני אז הוא בוטח לא יחזור יומיות. בנות באמת תודה עזרתן לי מאוד. אגב אני רוצה לשנות את הכינוי שלי בא ל לכתוב את שמי :] איך משנים?
 

DNAדנה

New member
ממ

האמת שאני חושבת שזה אפילו טוב ששניכם תהיו בבסיס סגור. תוכלו לבקש שהיציאות שלכם תהיינה חופפות (אל תדאגו, בד"כ יתחשבו או מקס' אפשר להחליף עם אנשים מהמחלקה). תחשבי שאם כל היציאות שלכם הן זהות אז לא יקרה מצב שאת סוגרת והוא יוצא או להיפך, וזה ימנע לא מעט רגעים לא נעימים.
[ז"א לא יודעת איך היה פה אצל אחרות, אבל אני הייתי די מתבאסת שאני סוגרת והוא יוצא ואני לא יכולה להיות איתו... ואם גם הוא היה סוגר היה לי לפעמים יותר קל.. אני קצת אנוכית
\: ) ולא נראה לי שאפשר לשנות כינוי. את יכולה לפתוח יוזר חדש עם כינוי חדש. :)
 

שירז2095

New member
תראי..

לכל מצב יש את היתרונות והחסרונות שלו.. מצד אחד זה יכול להיות נחמד אם תהיו בבסיסים שונים.. תתגעגעו יותר וכשתפגשו זה יהיה מלא בתלהבות והתרגשות.. נכון שבמשך השבוע קצת קשה.. אבל לדעתי זה עדיף מחבר באותו בסיס.. זה יכול להעיק בשלב מסויים.. כל אחד צריך את הספייס שלו.. מצאתי כתבה נחמד בנושא.. ובכל מקרהההה אם האהבה שלכם באמת חזקה אתם תצליחו לשמור על הקשר הזה בכל מצב :)
 
למעלה