בנות יקרות שלום....

בנות יקרות שלום....

יצא לי כבר מספר פעמים להיות כאן בפורום ולקרוא את התגובות שלכן. אני אחות במקצועי ומתעניינת בתסמונת. אני לומדת כרגע לתואר ובחרתי את נושא הטרנר והתמודדות עמה כנושא לעבודה. זוהי תסמונת שלא מודעים לה כל כך ,לפחות אלו שאינם במקצוע ואין חשיפה לכך. במסגרת עבודתי אני אמורה לראיין בחורה עם טרנר. אני לא יודעת אם זה נכון אבל אני אשמח אם מישהי שפתוחה לגבי הנושא תיצור עימי קשר. אם זה מעניין אני בת 26 וגרה במרכז, עובדת בבי"ח גדול במרכז הארץ.לפרטים נוספים אשלח מייל... תודה רבה
, ומקווה שלא תראו זאת כחוצפה...
 
היי

אני עושה עבודה בנושא התמודדות מתבגרים עם בעיה מסויימת.בחרתי דווקא בזה כי רציתי משהו שקשור לגנטיקה ואין לי כל כך ידע לגבי תסמונת טרנר.אני אדם שמתעניין להתעמק בנושאים חדשים ולמצות את הלימודים שי כמה שניתן ובגלל זה רציתי משהו שלא למדתי כל כך בלימודים.מקווה שהסברתי טוב את עצמי. אני צריכה לראיין בחורה לגבי ההתמודדות עם התסמונת ועם ההתמודדות והסתכלות לכיוון גיל ההתבגרות. מקווה שהסברתי את עצמי כראוי:)
 

barbushi

New member
היי אלמוג

מעניין מאוד לשמוע ואשמח לענות על כל שאלה ואני שמחה שמצאת את הפורום. אשלח לך את הטלפון במסר.
 
היי

תודה רבה רבה , אצור קשר בהקדם בתחילת שבוע הבא.אני גם שמחה שמצאתי את הפורום ושמחה יותר שנותנים פינה חמה ומקומות שניתן לדבר בהם על דברים, ולהיעזר באחרים....תמשיכו כך...ויישר כוח...תודה שוב:)
 
למעלה