בס"ד, זקוקה לעזרה במזון

בס"ד, זקוקה לעזרה במזון

יהודים יקרים תעזרו לי בבקשה לצערי נקלעתי לתקופה מאוד קשה בחיי בגלל ניתוח שעברתי מתקשה לפרנס את המשפחה המונה 5 נפשות, בנהם תינוקת בת 4חודשים. אני חד הורית לילדים מעל גיל 18 ובטוח לאומי מחשיב אותי כיחיד שזה רק 1400 שקל בחודש, הילדים שלי לא התגייסו לצבא מחוסר התאמה ואין להם זכאות בביטוח הלאומי לקצבה כלשהי ולכן הם סמוכים לשולחני. ברווחה מודעים לבעיה אבל מחוסר תקציב לא יכולים לעזור לי. נקלעתי לחובות, עומדת בפני ניתוק חשמל, אני מבקשת עזרתכם בדברי מזון, אני דתיה ואשמח לקבל מזון מהדרין. אני מוכנה להראות את כל המסמכים שמאשרים את המצב שלי. הממשלה לא לקחה בחשבון אנשים במצבי, המצב מאוד קשה, לצערי אין לי יכולת לקנות סוכה, וארבעת המינים, שלא לדבר על דברי מזון, מטרנה וטיטולים לתינוקת. אנא בבקשה יהודים תעזרו לי, אני צריכה גם לול אם יש למשהו לתרום לי. יהי רצון ב"ה שאזכה להיות מהנותנים ולא מהמקבלים. תודה לכם מראש.
 

A N N 7

New member
|../images/Emo201.gif../images/Emo201.gifממני. איפה את גרה?

יש כאן אנשים ממש במצב גם קשה? ויש רצון לעזור בכמה שניתן... כנסי. אלי למסר מה שאני יכולה אעזור לך והאירי לי פרטים שלך אם רוצה את? יש עוד מי שיעזור לך רק סבלנות וביום כאן יש לנות. הלב כואב כמו לרבים כאן ואני גם אחד מהם יש כאן גם גישור של מלאכיות וצצת של הנהלת הפורם מנסים כול יום לעזור. חני מאחלת לך ובני ביתך חג שמח והצלחה.
 
בס"ד אני מנהריה

תודה זה מחמם את הלב לדעת שיש אנשים עם לב רחמן שעושים חסדים שנזכרים להם לנצח. מה שהזכרתי הוא הכי חשוב, אבל אם יש אפשרות גם לעזרה במיטות, אנחנו ישנים על הרצפה, יש לי רק מיטה אחת בבית. תודה על ההתחשבות במצב. תזכו למצוות.
 

A N N 7

New member
ל../images/Emo189.gifרiנה.הייתה לי שיחה עם.פשוטה..צריך|חיבו

|לב-ש
|היא אדם מאוד מקסים והכאב מאוד חזק עליה היא גם עם הנכד תינוק עם בכי שם ברקע וגם ילדים גיל הנוער. אדם עם הרבה קושי. גם . לאנשים שם אין הרבה לעזור לה . היא צריחה מזון לתינוק כול מה שצריך תינוק גם ביגוד גם לול נייד. מזון יבש חומרי ניקוי . הרבה חסר גם כלי מבט רק זכוכית כי היא בקשר מאוד צנועה. כול מי שיכול כאן לעזור לה. להרים מעט את המורל הירוד אין שם דבר לחג רונה ושלום לעשות כאן משהו למענה. הכלים בידכם מלאכי השרת. והשלום ברכות לחג הסוכות ונאחל גם שהיא אותה אימא חד הורית תעבור גם במעט שניתן . גם אני אהיה למענה . חני באהבה למקום הזה שנותן כאן מענה על סדר היום של המדינה. אין רווחה אין שר רווחה ? יש אבל לאן נעלם בוגי הלו? הוא יצחק הרצוג שר הרווחה?
הוא בחו.....
 

נירה63

New member
אני מוכנה לעזוןר לך. צרי עימי קשר.

אני מחיפה מוכנה לארגן לך מזון, רק שינוע בבקשה תדאגי את, מחיפה לכיוון נהריה. לגבי חברת חשמל הוצא חוק ולאחר ששוב ביררתי לא מנתקים חשמל גם אם יש חוב, מה שעליך לעשות זה לגשת לחברת חשמל בנהריה, להראות מסמכים ואולי אף מכתב מעו"ס הם משאירים כן חיבור ופורסים את התשלום להרבה מאוד תשלומים קטנים. רק אתמול עזרתי למשפחה בטיפולי כאן בחיפה עם חברת חשמל והם היו מאוד מאוד נלחמדים ובאו לקראת המשפחה במצוקה. שלחי לי במסר פלפון שלך ונעשה מאמץ גדול ביותר עוד לפני כניסת החג להעביר אליך מזון, רק שוב בבקשה תחשבי על שינוע מחיפה לנהריה.
 
בס"ד, תודה!! עכשיו חזרתי מחברת חשמל

באמת לא ידעתי הם כמעט היום ניתקו אותי ולשים לי נתיך ולחייב אותי עליו, וכשהבאתי להם את הניירות שלי ודברתי איתם הם נתנו לי ארכה של שבועיים לשלם. תתארי לך מה היה קורה אם לא הייתי קוראת את ההודעה שלך, את מנעת ממני צער רב, ועל זה תודה. תודה לכל מי שבאמת אכפת ויש לו לב טהור, יהי רצון שאגיע במהרה לנותנים ולא למקבלים, אמן.
 

A N N 7

New member
../images/Emo201.gifגםזה משו..לך פשוטה אחת.../images/Emo24.gif

אז כך בין השעה 4- ל-5 תקבלי מה שאני הבטחתי לך וגם בעוד כשבועיים בעזרת השם- וגם הפריטים שאני שמרתי לך . אבל את צריחה לעשות כאן מאמץ לגבי השינוע כאן יש את הבעיה הזאת רוב המלאכיות והמלאיכם הם באזור המרכז והם גם מתמודדים עם השנוע. בצפון יש רק-20 % חברי הפורום ומהמרכז יש את ה-80 %? אכך מאוד קשה וכולם כאן יעזור לך הכול על פי היכולת של כול אחד ואחת. חני מאחת לך הצלה ואמן תראי עוד ימים טובים חג שמח לך לבני ביתך. דאגי לעשות מאמץ לא להתבייש לבקש עזרה גם לגבי השינוע מאצך בנהריה. ואני גם אחפש לך את הטל של הגיסה שלי לשעבר מי נהריה עוד הערב. חני באהבה. ומהלב
 
חני זה לא הגיע, בואי נדבר בצניעות במסרים

בס"ד גם ככה רע לי, ועדיין אין לי הכנות ודברים לחג, כתבו בשרשור הודעות פניתי ואף אחד לא היה רציני חוץ ממך שאת התקשרת אלי, תודה צדיקה, בואי נמשיך במסרים, זה לא הגיע. אוף נמאס כל הדלתות סגורות
 

נירה63

New member
פשוטה אחת כנסי רגע בבקשה...

ראשית אני שמחה שעם חברת חשמל זה הסתדר הבוקר, כבר דבר טוב, נכון? אז בואי נמשיך הלאה ונראה כיצד מצליחים לעזור . הכנתי חבילה עם מזון יבש עבורך רק שוב השינוע לנמהריה...באוטובוס זה סיפור להגיע אלי, תצטרכי לקחת שלושה אוטובוסים עד להגיע אלי וממש לא חושבת שיסתדר, נבדוק אולי יש שינוע לקריות ואז יהיה לך קל יותר להגיע....נבדוק במהלך הערב...ואת תהיי בקשר וקראי מה שנכתוב כאן בפורום.
 

נירה63

New member
../images/Emo53.gif מחפשת שינוע לכיוון קריות או נהריה-

חברים יקרים, ישנה משפחה שזקוקה לאוכל לילדיה, האמא בבית חולים והסבתא אישה יקרה מטפלת בנכדיה. מחר ערב חג ואין להם כמעט מה לאכול, אנא מכם בואו נרים את הכפפה ועזרו לי לעזור לאישה המקסימה הזו, שכבר פרסמה כאן את הודעתה. אצלי יש מזון יבש, אבל מחפשת שינוע לכיוון נהריה, אנא מי מכם שנוסע בימי החג לכיוון צפון ויכול להפגש ולקחת ממני את המזון עבור המשפחה יבורך.
 
נירה-

דברי איתי אם יהיה לך שינוע אני אנסה להוסיף לך בבוקר מחכה לתשובה בבוקר על אוכל. נעמי.
 

A N N 7

New member
../images/Emo16.gif|נמחר עוד תזרח../images/Emo42.gif והחג גם לך ממתין בפתח

הכול בסדר גם הדקה ה-90 טובה .. שעה אחת קודם בעזרת השם הכול יבוא על מקומו. המטפלת שלי הייתה ואמרה שרק יום אחרי רואים? ראית גם נירה נשמה טובה היא תעשה הכול שאת לא תשארי בלי הדברים לחג . אם היא נתנה לפני החג הראשון את כול כוחה בהתנדות בחלוקת המארז. ממש כך והיא גם מכירהעוד מלאכיות שיעזו לך רק סבלנות כולם פה למען כולם אין כאן יוצא דופן? הכול מהלב אני באמת תיקווה שהכול מסתדר אצלך בעזרת השם וגם תעשי לך רשימה מה חסר בבית כול אחד יכול לחשוב במה ואיך לעזור לך לידים שלך לנכד. ובכלל. חג שמח ממני חני .
הכול יהיה בסדר אמן וגם בריאות.
 

יובל2

New member
היי פשוטה,,,

אני מארגנת לך חבילת מזון יבש ואשלח לך מחר לנהריה עם חברה. אם תוכלי רק לתת לי טלפון שלך וכתובת במסרים כדי שהיא תוכל להגיע אליך.
 
למעלה