בעבר כך חשבתי.

noa135

New member
בעבר כך חשבתי.

בעבר כך חשבתי,שיש לנו עתיד, בעבר חשבתי כי אולי אני היא האמיתית. היו לי תקוות,היו לי מחשבות,האמנתי בך, האמנתי בתום. האמנתי כי אהבה מנצחת הכל, את האיש הגדול וכתפיו הדלות. האמנתי כי אהבה היא דבר כה טהור, ואוף,אל תחושה זו כנראה שלא אחזור. האמנתי כי אתה כה אוהב ותומך,האמנתי כי באש ובמים איתי תלך. האמנתי שיש לנו עתיד כה וורוד, אך איך לא? כנראה שטעיתי בגדול. אני יודעת שאני אוהבת אותך,אך גם כה רחוקה. אני יודעת שאני בחיים אחרים,ואין לנו ממש סיבה. אני יודעת שאני לא מתאימה אולי מבחינת ה-כ-ל, אבל אני לא יודעת איך אתה יכול לוותר עלי בקלות כה רבה. (מוקדש ליניר.)
 

noa135

New member
היי הדסוש....אז ככה..

אני בצבא כמו שכולם יודעים,אין לי הרבה זמן. צ'יפרו אותנו השבוע ונתנו לנו חמשוש(אין אין אין כמו זה). הקורס סבבה,חברים טובים כבר יש לי שם..באמת.אבל קשה.הכל קשה. אבל עוד חודש אני מסיימת (ב1 ביולי אני כבר משקית חינוך חדשה בצבא הגנה לישראל.) זה דיי מצחיק,כי אני לא לוחמת.אני לא נכנסת לקרב,ואני לא אסגור 21 וכאלו,אבל כבר שלושה בחורים הבהירו לי טוב טוב(כן,ידידים שלי או משהו קצת מעבר,שהיו לי לפני הצבא)שאם אני לא אבקש לחזור יומיות(סטייל בקום/קרייה),הם ינתקו איתי קשר.. לא בקטע של אולטימטום,פשוט לא "מתאים להם קשר עם ילדונת חיילת".. אבל ככה זה כנראה החיים,לא מקבלים כל מה שרוצים.. אנייודעת שאני לא צריכה להקשיב להם,,אבל את יודעת....
 

הדס100

New member
נועהלה, אני חייבת לומר לך שהדבר הכי

מגעיל בעולם מבחינתי, זה לראות את כל הג'ובניקים של הקריה. גועל נפש. ואני אומרת לך מניסיון שהרבה יותר כיף, ואין בכלל מה להשוות, זה להיות בבסיס סגור. תאמיני לי. כדאי לך לבקש גדוד.
 

Zack DA

New member
עם כל הכבוד לבסיס סגור ../images/Emo13.gif

אני חושב שבסיס פתוח לוקח. ובענק.... בטח כשהוא ממוקם כמו שצריך...
 

PieOMy

New member
למה מגעיל?

את היית מדברת עכשיו ערבית אילולא הג'ובניקים בקריה.
 

wranger

New member
הידידים שלך לא שווים אותך

האולטימטום הזה מטופש ומגעיל. מה גם שלא בהכרח תקבלי את זה אם תבקשי. נתקי איתם קשר כבר עכשיו.
 
למעלה