בעד ונגד ברית מילה

ענתש

New member
בעד ונגד ברית מילה

לאחר שנאלצתי למחוק שירשור שלם מהפורום הבוקר (וחבל שלא ראיתי אותו קודם) - נושא ברית מילה בעד ונגד הוא נושא קשה וטעון רגשית, זה ברור. עם זאת הפורום הזה הוא במהותו פורום חופשי בו כל אחד רשאי ורצוי שיביע את דעתו. מנהלות הפורום מקדמות בברכה כל דיון ענייני בנושא ברית מילה כמו גם בנושאים אחרים ומאמינות שכל ידע שניתן בנושא זה, כמו גם באחרים, מוסיף להורים ולא גורע מהם. הנושא של ברית מילה הוא נושא קשור במהותו לסוג הפורום שלנו ולעניין בו הוא עוסק ואנו שמחות שכל דיון בנושא עוזר להורים טריים לעשות החלטות (לכאן *או* לכאן) מתוך ידע ובחירה אמיתית ולא מתוך ברירת מחדל. אנו מבקשות בכל לשון של בקשה מגולשי וגולשות הפורום לאפשר לנו לשמור על אוירה נעימה בפורום ולהקפיד על מספר כללים:
אנא הקפידו על צורת ההתבטאות בפורום. אם יש צורך - רעננו זכרונכם בתקנון תפוז בפרט בחלקים העוסקים בצורת ההתבטאות הנאותה בפורומים וביחס לגולשים אחרים שדעתם שונה משלכם.
אנא הגיבו בצורה עניינית ותורמת לדיון. תגובות אמוציונליות לא תורמות דבר מלבד העכרת האוירה. אם יש לכם מידע שברצונכם להוסיף לדיון דעתכם מתקבלת בברכה, אם ברצונכם להוסיף דיעות על מנת "לחמם את האוירה" בלבד - המנעו מכך. שירשורי מריבות ימחקו מייד.
לא נרשה התיחסות לפורומים אחרים מעל גבי פורום זה. התיחסויות כאלו אינן הוגנות ואינן ראויות. ביקורת על פורום אחר יש להשמיע בפורום האחר כל מנת לאפשר לכלל משתתפי הפורום להגיב ולהשתתף בדיון (אם זהו דיון בכלל). התיחסויות לפורומים אחרים וגולשיהם ימחקו מיידית. נודה לגולשים ולגולשות אם יודעי למנהלות הפורום במסר על כל הודעה שאינה עומדת בנכתב בהודעה זו על מנת שנוכל למחוק, היות ואין באפשרותינו להיות בפורום 24 שעות ולנטר את הנושא. אין צורך להגיב להודעה זו, בוודאי שלא בהודעות בעד ונגד ברית מילה. ביקורת מכל סוג על התנהלות המנהלות בנושא זה ניתן להשמיע בפורום "תפוז משוב".
 
למעלה