בעיה בהמרת פורמט סרטים

kohelet39

New member
בעיה בהמרת פורמט סרטים

שלום רב, כאשר ממירים סרט מפורמטים כגון MKV או MP4 לפורמט AVI קורה לעיתים שהתוצאה מתקבלת עם כתוביות מוזרות המוטבעות בגוף הסרט, למרות שבמקור אין רואים כתוביות בכלל. כתוצאה מכך לא ניתן להוסיף לגירסה החדשה כתוביות בעברית. למה זה קורה, והאם ניתן להתגבר על זה.
 

גיליום

New member
כתוביות מובנות בקבצי MKV ו-MP4

לא ציינת מהו התהליך שאתה מבצע כדי להמיר את הסרטים ובאיזו תוכנה אתה משתמש, אז קשה לתת תשובה מדויקת.
בכל אופן, הסיבה שאתה מקבל כתוביות מוטמעות בסרט היא שכנראה יש כתוביות מובנות בקובץ הסרט המקורי, והתוכנה שאתה משתמש בה להמרה, יודעת להמיר גם את הכתוביות המובנות ומטמיעה אותן אל תוך הסרט החדש שנוצר.
כתוביות מובנות הן כתוביות ששמורות בקובץ הסרט בערוץ משלהן, בדומה לוידאו ששמור בערוץ משלו והאודיו (פסקול) ששמור בערוץ משלו. אם תשתמש בתוכנה שתומכת בכתוביות מובנות (למשל SMPlayer החינמית - חפש בגוגל), תוכל לבחור (בתפריט כתוביות) האם אתה רוצה להציג את הכתוביות המובנות (במידה ואכן קיימות).
על-מנת לפתור את הבעיה שלך, תבדוק בתוכנה בה אתה משתמש להמרה, האם יש אופציה שלא להטמיע כתוביות (אולי זה עניין פשוט, של להסיר סימון ("וי") בחלון ההגדרות של התוכנה) ואז תנסה שוב לבצע את ההמרה מפורמט לפורמט.
בברכה,
גיליום
 

kohelet39

New member
בעיה בהמרת פורמט סרטים

שלום גיליום, אתה צודק, המרתי את הסרט שוב מ- mp4 ל- avi בעזרת Format Factory, כאשר הפעם שיניתי ב- additional subtitles מ- default ל- none. קיבלתי גרסה avi ללא כתוביות, כנדרש. הרבה תודה על ההדרכה.
 
למעלה