חבל שאין לך יותר נסיון
אבל לדעתי זאת כן בעיה אבל לא רק אצלך אלא בכלל בלאנטיסים. אמנם מה שאתה מרגיש זה בדיוק את הABS דופק, אבל השאלה היא איך ומתי המערכת מתחילה לעבוד. גם אני נוסע בלאנטיס ולדעתי הABS ממש בעייתי רוב האנשים לא מתלוננים על זה כי הם לא מתנהגים באגרסיביות, עכשיו לא שאני אומר שככה צריך רק אני אומר שהמערכת כן צריכה להתמודד עם כל מצב בצורה נכונה, ואני לא מרגיש ככה. הסימפטומים הם כאלה : במידה ועוברים מעל בור בזמן בלימה המערכת מתחילה לעבוד, למרות שאין לחיצה מסיבית על הדוושה וזה כיוון שהמערכת מזהה "החלקה" של הגלגל כשבפועל לא כך. מצב שני הוא בבלימה חזקה במהירות נמוכה מאוד (30-40 קמ"ש) והמערכת שוב מתחילה לעבוד שזה רע מאוד, כיוון שלרוב אלה מהירויות בתוך העיר בהן המרחקים בין המכוניות קטנים וכשהמערכת עובדת מרחק הבלימה גדל מה שהביא אותי יותר מכמה פעמים ספורות לכמעט מפגש עם הטמבון של הרכב שלפני. ובכלל לדעתי המערכת מתערבת במהירות גבוהה מידי , זאת אומרת שבזמן בלימה ממהירות גבוהה 80 קמ"ש לדוגמא, כבר ב40 המערכת מתחילה לדפוק. כמובן שהמערכת בעצם מתחילה לעבוד לפני נעילת גלגל ללא תלות במהירות האמיתית של הרכב אך שוב לדעתי היא נכנסת לפעולה במהירות סיבוב גלגל גבוהה מידי. ניתן לבלום בצורה טובה ללא הפעלת המערכת אבל זה דורש רגישות מאוד גבוהה ברגל כדי לדעת מתי הלחיצה היא מקסימלית לבלימה ולא מספיק גבוהה להפעלת הABS הקללה הזה. עד היום לא היה לי את הצורך לנצל את המערכת למטרה האמיתית שלה היא נועדה ואני מקווה שככה זה ישאר, אבל ביומיום היא ממש לא מטרידה ולפעמים גם מסוכנת.