בעיה עם חדו"א

asi123456789

New member
בעיה עם חדו"א

אני לומד בבן גוריון הנדסת חשמל שנה ראשונה. הבעיה היא שהמרצים שם ממש רצים עם החומר (אמרו לי בגלל השביתה), איך שהגענו, זרקו שם דברים על הלוח ותכלס נראה לי 90 אחוז מהאנשים לא הבינו וזה רק בחדו"א ככה, שאר המקצועות סבבה. הם גם נתנו עבודות עם חומר שלא ראינו בחיים ואחרי זה אמרו שכל העבודות מבוטלות ומסתמכים רק על הציון במבחן. ממש בלאגן שם. רציתי לדעת אם מישהו מכיר ספר טוב שמסביר את החומר בצורה פשוטה וברורה? תודה מראש, אסף.
 

אחוול

New member
../images/Emo8.gif YOU & ME BOTH

לצערי מהבנתי ככה זה באקדמיה, הקורס חדו"א 1 להנדסת חשמל ממש זוועה , לא רק אצלך אנשים לא הבינו גם אצלינו לא. לגבי העבודות לפי מה שנאמר לי הן באמת לא משקפות את התקדמות החומר (בשלב זה אתה אמור לפתור את העבודה הראשונה וחלק מן השניה ) אלא ממש רצות קדימה ולא ישוקללו בציון הסופי. גם אני לא מבין את כל ההוכחות והנסיון להבין אותן מספרים יגרום לך לכאב כפי שלי קרה , הצעתי אליך בתור אחד שמבין מה עובר עליך התמקד בפתירת תרגילים בין אם מהעבודות ובין אם ממקור אחר כך חלק מן התאוריה יובן לך בצורה אחרת ונכון העבודות ממש קשות תוכל להתייעץ בפורום הנדסת חשמל שנה א יש שם שרשור לגבי כל עבודה בין אם בחדו"א ובין אם בלינארית. לגבי ספרים יש מאגר די גדול של ספרים בנושא התאוריה אך אני ממליץ לך ללמוד דרכי פתירת תרגילים הבנתי שב "קופי סנטר" יש מגוון חוברות תרגילים עם פתרונות במחירי רצפה (לנו המליצו על החוברת של ד"ר טניה זלצמן). עלה והצלח נ.ב טוב לדעת שיש פה חברים נוספים הסובלים מתסמונת חדו"א באב"ג ויכולים לחלוק בכאב.
 
צריך לדעת את ההוכחות?

הרי זו חדו"א למהנדסים ולא למתמטיקאים. אני לא בטוח שבאמת צריך לדעת את התיאוריה שעומדת מאחורי זה. (לפחות כך אני מקווה) ד"א אני בשנה א' הנדסת מכונות.
 

mm 259

New member
בחדוו"א שעושים חשמל בטכניון צריך לדעת הוכחות

וזה קורס תיאורטי ברובו.
 

אחוול

New member
../images/Emo4.gif מסתבר שכן

לפחות בקורס הזה, יש לך מזל שאתה לא צריך ,הלוואי עליי.
 
למעלה