בעיה קשה עומדת בפניי..

leeloo

New member
בעיה קשה עומדת בפניי..

דבר ראשון, היום אני קצת יותר מאושרת, כי גיליתי הצלחתי לרדת את ה-3 קילו שכה רציתי לרדת, בדרך לבטן שטוחה.. אז יש! ועכשיו לבעיה- אמא שלי (יש הרבה בעיות איתה..) די עצלנית (אני חושבת שהיא חינכה אותי גם להיות כזאת..) והיא מורדת. היא לא מוכנה לשטוף כלים כמעט אף פעם. עכשיו אני רואה אותך נהיית אדומה - "חצופה, היא אמא שלך, תעזרי לה, מה יש? היא נולדה כדי לשרת אותך?" אז זהו, שאני יודעת שלא. אבל לפעמים היא נסחפת עם ענייני הנקיון שלה. לי יש תפקיד בבית, וכל פעם שאין לה כוח לעשות משהו, או כשאני צריכה את האוטו ממנה, היא דורשת ממני כל מיני דרישות מעצבנות ומרתיחות כאלה (מהיותי עצלנית, זה מרתיח..) ואני לא יכולה לסרב, כי אז היא תגיד- "טוב, אז גם אין אוטו". עכשיו יש לה דבר מאוד מעצבן ונוירוטי עם כוסות. בהתחלה היא דרשה לשים את הכוסות בכיור. בסדר, הפריע לי קצת, אבל לא נוראי במיוחד.. עכשיו היא רוצה שאשתמש באותה כוס כל היום. זה כבר הפריע לי. מה אם שתיתי קולה? אני צריכה כל המזן לסבן את הכוס?! זה ממש מרגיז... עכשיו היא רוצה שאת כל הכלים שלי, צלחות, כוסות וסכו"ם שיכנסו ישירות למדיח, ללא מנוחת ביניים בכיור.. וזה מרגיז.. כי אין לי עצבים כל פעם לשטוף ולהכניס לכיור. ואפי, בבקשה אל תגידי משהו כמו- "אל תהיי ככה", כי אי אפשר לשנות בן אדם, וזה לא נעים לי לשתוף כל פעם.. אני יודעת שזה נשמע אנוכי ועצלני, אז אני מודה- אני עצלנית. אין לי עצבים לשטוף. ודבר נוסף, אבא שלי דאג ליידע אותי שאמא שלי הייתה בלאגניסטית מרמה גבוהה במיוחד בגילי, ורק זמן רב אחרי שהיא הכירה את אבי המסודר (שהוא לא ממש מסודר, לפחות לא כמוה..) היא נהייתה חולת נקיון, וזה רק החמיר עם השנים.. אז איך מורידים אותה מהעץ ומהגב שלי שכבר נשבר עוד שנייה?
 

yaaraz

New member
אומרים לה...

כן אמא טוב אמא וממשכים קדימה והכי כיף להחזיר לה כשהיא לא עושה את הדברים האלה בעצמה
 

leeloo

New member
נכון

כל פעם שאני מגלה שהיא לא נעלה את הרכב שלה, אני מרגישה כזה אושר שאני יכולה להחזיר לה.. שתראה שגם היא עושה טעויות.. ואומרת לה- "אם אני הייתי עושה את זה".. כיף להוכיח אותה על טעותה.. פעם הייתי אומרת לה על הכוסות- "אבל את ואבא כל הזמן מחליפים כוסות", אבל היא למדה והתחילה לענות לי בחזרה- "אני ואבא שותים קפה, אי אפשר לשתות באותה כוס".. נו..
 
דווקא מבינה ללבך

שכן לשטוף כוסות זו פעולה מעייפת, מונוטונית ולעיתים אפילו מסוכנת. מה, שכמדומני, ניתן לעשות הוא הדבר הבא: נמצא מנקודת ההנחה שאת לא רוצה להתעסק בכל מה שנוגע לכלי אוכל רב פעמיים-שטיפה בכיור-ולמדיח. אז אנא, למען הפיריות, קחי על עצמך משימה בבית, שאולי את כן מחבבת (נאמר, שטיפת הרצפה/טיול עם הכלבה/קניות יומיות במכולת השכונתית). הגיעי להסכם עם אמך שאת האחראית הבלעדית על תחום זה (מה שמוריד ממנה לחץ קיומי), ובתמורה, היא תרד מעניין הכוסות. מה שנקרא, הקרבה לשם האוטו. ושיהיה ברור שאת לוקחת אחריות על התחום ההוא ולא מעגלת פינות !!! ותחתימי את אמך שהיא לא באה בדרישות לא-הגיוניות לאחר מועד חתימת ההסכם ההיסטורי ביניכן. "ולא יזיק לפעמים שתעשי משהו בבית" היתה אומרת אימי, שכידוע מוצאה מפולין רבתי.
 
למעלה