בעיה של ערבים בפארק רעננה

להיפך, ככל שאנחנו מתבגרים אנחנו מגבשים ערכים

ולומדים כמה מורכב העולם. ליבי ליבי על אילו שמסיבות מגוונות (מאישיותיות ועד לקבוצתיות) ממשיכים בבגרותם לראות את העולם בשחור לבן. אבוי למי שלא היה/היתה מהפכנ/ית בצעירותו/ה, ואבוי למי שנשאר/ה כזה בבגרותו/ה. יש יתרון רב של תבונה עמוקה שמעניקים הגיל ובניסיון למי שמפתחים אישיות בוגרת, מורכבת יותר, שרואה יותר פנים לכל סוגיה. אשמח אם הדיון הזה - מרתק ככל שיהיה - ישאר בגבולותיו.
 

קרמון1

New member
יהודיה גאה 91

נדמה לי שהגב' הנכבדה מצא מקום להביא את דעותיה הפוליטיות, המשיחיות והגזעניות (לטעמי) לעשות ניתוחים פסיכולוגים, לתת ציונים לדעות ולמתוח ביקורת על מי שלא חושב כמוה, כאילו שהיא בעלת האמת האבסולוטית, אך היא לא שמה לב (או שכן) שהיא לא בפורום המתאים. לדעתי (ותתקני אותי גב' בית הלחמי) הפורום הזה רחוק מלהיות פורום לוויכוחים פוליטיים וטאולוגים וכל יתרונו הוא בזה שחבריו מנסים לדון בבעיות המציקות את תושבי העיר,ולמתוח ביקורת בונה במידת הצורך לטובת העיר ולריווחתם של תושביה,.
 
אכן, אתה צודק

והשיטה היא לענות במשורה ובשלב כלשהו להימנע מתגובות. כפי שהבהרתי בשתיים מהודעותי - זה אכן לא בדיוק הפורום לשיח שמאל-ימין, למרות שעמדות שונות שאינן "מתלבשות" על הדיון ו"כובשות" אותו, מתקבלות תמיד בסובלנות ובברכה
 

גברי 22

New member
מעניין תמיד שאיפה שיש שמאלנים כל דיון הופך

לפוליטי ולא עינייני, הרי הציגו כאן בעייה אמיתית ויש כמו עדר התנפלו על הדעה וצעקו גוועלט גזענות במין התנשאות די אופיינית לשמאלנים(שמוכיחה שהגזענות האמיתית היא שלהם כמו שנאמר בראש הגנב בוער הכובע ובמי שכל הזמן צועק גזענות מסתתר גזען לא קטן ) במקום לדון בבעייה עצמה שקיימת גם אם תמשיכו לעצום עיניים או שבאמת אין לכם בעייה שרעננה תהפוך לאום אל פאחם ואז אני כבר מרחם עליכם...
 
ברוך הבא לפורום

אני מזמינה אותך תמיד לדון בענייני רעננה. לפוליטיקה מדינית יש פורומים משלה, ולכן היא נדונה כאן בצמצום ובתנאי שאינה תופסת נפח רב. תודה על ההתחשבות. אשמח לדון אתך בעניינים פוליטיים ולאומיים הרי גורל במקומות אחרים, וכך גם חלק מחברי הפורום (אני משערת). חנה.
 

גברי 22

New member
מדהים...

תודה רבה שמחקת את התגובות שלי ממש מוכיח לי את התאורייה על הליברליות של מחזיקי דעה דומה לשלך אני מניח שהתירוץ שנתת לעצמך זה שזה לא פורום פוליטי אבל ראו איזה פלא דעות פוליטיות שמתיישבות עם הדעה שלך לא נמחקו משום מה כולל ההודעה ההזוייה שהגבתי לה של יאמנזה (אבל נמחקה)חבל חבל חבל, רק ברכות.
 
גם דעתך הפוליטית לא נמחקה, כפי שאתה רואה

שוב, אשמח אם תדון כאן בענייני העיר רעננה. על נושאים אחרים - מופעל עיקרון המידתיות. כדי שלא יהיה ספק: סוף דיון הן בעניינים לאומיים-פוליטיים והן בענייני מדיניות הניהול כאן. תודה.
 
לי יש בעיה עם יהודים בפארק

במיוחד עם כאלו שיש להם בעיה עם ערבים בפארק, ועוד יותר עם כאלו שמשרתים במחסומים מתוך יוהרה של כובש ולא רואים את הסבל האנושי שהם גורמים ביוהרתם האטומה לאותם "המון ערבים" במחסום. אולי היה כדאי שתנסה להתיידד עם המון הערבים בפארק, כשיעור לחיים. אניח לאחרות ואחרים להשיב לך.
 

Vendetta

New member
ההתחסדות שלך לא במקום

אני בטוח שגם את לא תרגישי כזו נינוחה אם הילדים שלך ישחקו בפארק לצילה של איזו חמולה ערבית. את כל זמני אני מבלה בהתמודדות עם האוכלוסיה הזו תוך סיכון חיי והקרבת החופש האישי שלי, בדיוק כדי להרחיק אותם מהעורף שלנו. וכל מה שאני מבקש זה שבזמן המועט שיש לי בבית, כשאני מטייל בפארק של העיר שלי, רעננה, שהיא עיר במרכז ולא באיזה אזור ספר, אני ארגיש שאני בישראל ולא איזה תייר זר שבטעות נחת בסוריה. את מגיבה אוטומטית מתוך איזו יפות נפש אבל האמת היא שאין להם מה לחפש אצלנו ואף אחד מאיתנו לא צריך לסבול אותם בפארק שלנו.
 

a r t h e m i s

New member
ומה אתה חושב

מה אתה חושב שהם חושבים כשהמוני ישראל באים אליהם לטירה ואום אל פאחם לעשות קניות בזול? זו לא התחסדות? זו לא דו פרצופיות? אז מה תגיד?- ש לנו מותר להכנס לערים שלהם ולהם אסור להכנס לשלנו? אלו ערביי ישראל. אזרחי המדינה כמוך וכמוני. אתה בטח תהיה בהלם ממה שאני אספר לך, אבל מותר להם להצביע בבחירות, ידעת? והם זכאים לשירותי קופות החולים כמוך, ידעת? אני חייבת להגיד שלי ה-ר-ב-ה יותר מפריעים תושבי רעננה, אלו שבגינם אנחנו מציפים את הפורום בפניות לנציגי העיריה: * הרעננים החונים את הג'יפים שלהם על המדרכות * הרעננים שמצפצפים על קו אדום לבן וחונים איפה שבא להם בסופ"ש ובלילות * הרעננים שמתנחלים על ספסל מול סלון של מישהו וכל ערב\לילה מכריחים את יושבי אותו בית להיות ערים עד שהם יועילו ללכת לישון * הרעננים שאונסים את דיירי הבתים השוכנים בסמיכות לגינות ציבוריות לקחת חלק מדיסקוטק רועש במיוחד- לפחות פעמיים בשבוע * הרעננים שלא טורחים לאסוף את הגללים של הכלבים שלהם * והרעננים שמקטרים על הערבים אבל לא מסתכלים רגע אחד על התושבים של העיר ששמים פס על כללי התנהגות בסיסיים ולו רק מפני שהם "תושבי העיר ולכן מותר להם" ובקצרה: כל עוד מבקרי הפארק שומרים על הנקיון והחוקים החלים על המבקרים- ממש לא משנה לי מה דתם, מינם או צבע עורם.
 

Vendetta

New member
לא איכפת לי מטירה ואום אל פאחם

אני מדבר על רעננה, העיר שלי, שאני לא מעוניין שהמון ערבים ישתלט עליה. מה שאמרתי על פארק רעננה מסתבר כנכון גם לגבי קניון רננים, חזרתי עכשיו משם ונדהמתי לגלות שגם הוא "התאסלם" לפי כמו הכאפיות והמילים בערבית ששמעתי שם. בתור תושב שפוי הדבר מפריע לי.
 

qrst1 האחת

New member
שמעתי תלונה דומה לשלך כנגד כמות רבה של ../images/Emo197.gif

שמבקרים בחופשות בהמוניהם בפארק רעננה... ואף הם אמרו שהם בחרו לגור ברעננה ולא במאה שערים... ?!...SO
 
הם לא מהווים בעיה...

הם ערבים ישראלים, זב בסדר. גם אני לא מת במיוחד על העם הזה והייתי שמח אם הם לא ישרצו בפארק כל ערב שישי. אבל מכיוון שהם אינם מפריעים ובסה"כ זכותם להנות כמוני אז בסדר גמור. כמוני וכמוך... רק תשתדל לא לדבר עליהם יותר מדי ולא לעצבן אותם בכוונה P: דרך אגב, שלום. קוראים לי אלון ואני עכשיו יהיה בי"ב באוסטרובסקי רעננה.
 
יותר מפחיד הפריקים בגן העיר לדעתי

כל יום בערב יושבים שם ולרוב משחיתים את האיזור חבורה של ניאו פאנקיסטים פריקים וגם ערסים שיושבים שם עם נרגילות אלכוהול ועוד ולא עושים שום דבר מלבד להשחית קצת את הסביבה, ולהשקיף על מי שעובר למטה ואולי להיטפל אל מישהו. מינימום שיביאו איזה שוטר או שניים שישבו שם ויוודאו שהכל בסדר אם לא נועלים את המקום הזה
 
למעלה