בעיה שנתקלתי בה בקומונות

גיל 365

New member
בעיה שנתקלתי בה בקומונות

אני לא מצליח להכנס לאלבומים, ז"א שאני נכנס לאלבומים של הקומונה אז אני רואה את רשימת האלבומים אבל כשאני בוחר באלבום שאני רוצה לראות אז האלבום לא עולה, ואחרי הרבה מאוד זמן עולה הודעת שגיאה "הדף אינו נטען וכו`..." זה קורה לי בכל האלבומים ובכל הקומונות. (אני גולש ע"י נוקיה 6100 ברשת אורנג`. אשמח אם תוכלו לטפל בבעיה. תודה רבה מראש.
 

גיל 365

New member
ועוד בעיה שנתקלתי בקומונות

כשאני נכנס לרשימת הקומונות שלי אז בעמוד הראשון רואים רק 5 קומונות ואז בכדי לראות את שאר הקומונות שלי אני בוחר באפשרות "לקומונות נוספות" (או משהו דומה, לא זוכר בדיוק) ואז זה עובר לחיפוש וכתוב "חובה להזין 3 תוים לפחות" כאילו שעשיתי חיפוש למשהו פחות משלושה תוים, ואני בכלל לא הייתי בחיפוש אלא ברשימת הקומונות שלי. אשמח אם תטפלו בבעיות האלה. תודה רבה.
 

גיל 365

New member
בעיה נוספת.

אני רוצה לערוך את רשימת הקומונות שלי וכאשר אני נכנס לעמוד "הסרה מרשימת הקומונות שלי" עולה הודעת שגיאה "הדף אינו נטען וכו`..." מקווה שתוכלו לתקן את כל הבעיות שהעלתי בהקדם. תודה רבה.
 
אלבומים בעיית האלבומים תוקנה למיטב ידיעתנו. בנוגע לבעייה ב"קומונות שלי", תודה על ההתראה נעביר את זה לטיפול. בפועל לא אמורות להיות יותר מ 5 "קומונות שלי" (בדיוק כמו שיש מהמחשב), ועל כן ככל הנראה פשוט נסיר את הלינק לקומונות נוספות. בנוגע להסרה מרשימת הקומונות שלי - יועבר לטיפול.
 
למעלה